تحلیل تکنیکال توکن آکسی اینفینیتی AXS؛ ادامه رشد قیمت
اخبار ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال توکن آکسی اینفینیتی AXS؛ ادامه رشد قیمت

آکسی اینفینیتی (AXS) به بازیکنان امکان جمع آوری، پرورش، نبرد و معامله موجوداتی مبتنی بر توکن آکسی (AXS) را می دهد که به آکسی ها معروف هستند. این آکسی ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و بیش از 500 قسمت مختلف بدن از جمله آبزیان، جانوران، پرندگان، حشرات، گیاهان و خزندگان برای اتصال به آن ها در بازی وجود دارد. این قطعات از هر رده در چهار مقیاس دست یابی متفاوت ارائه می شوند: معمولی، نادر، فوق نادر و افسانه ای. آکسی ها می توانند هر ترکیبی از اعضای بدن را داشته باشند، که آنها را بسیار متغیر و اغلب نادر و منحصر به فرد می کند.

هر آکسی یک توکن غیر مثلی (NFT) با ویژگی ها و خصوصیات مختلف است و می تواند وارد نبردهای 3 به 3 شود، در ادامه تیم برنده امتیازهای (exp) بیشتری (برای افزایش سطح آماری یا تکامل آکسی های خود) به دست می آورد. از آکسی ها همچنین می توان برای تولید توله آکسی های جدید و منحصر به فرد استفاده کرد، که در آینده می توانید این آکسی ها را در بازی به کار بندید و یا در بازار به فروش برسانید.

قبل از اینکه به مطالعه این خبر بپردازید، حتما مقاله بازی axie infinity را مطالعه کنید. در این مقاله توضیحات کامل آورده شده است.

بیایید نگاهی بیاندازیم به تحلیل تکنیکال توکن آکسی اینفینیتی (AXS)

تاریخچه قیمتی AXS

این آلت کوین طی دو ماه گذشته رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. در 1 ام جولای 2021، AXS با قیمت 5.324 دلار معامله می شد. در حالی که، در 15 آگوست 2021، قیمت AXS به 70.574 دلار افزایش یافت. این ها زمینه ای برای بازی نهنگ های بزرگ به نظر می رسد. رشد مشاهده شده در توکن AXS مجموعا ROIی معادل 69800 درصد را ثبت کرده است.

در طول 52 هفته گذشته، AXS به ترتیب کفی معادل 0.1234 دلار و سقفی معادل 81.95 دلار را تجربه کرده است.

حجم معاملات 24 ساعته 3،191،531،285.17 دلار بوده و عرضه در جریانی معادل 60 میلیون AXS را داشته ایم. توکن AXS در این مدت با توجه اتفاقات رخ داده 247 درصد رشد را شاهد بوده. این گردش مالی بالا سیگنال های مثبتی برا AXS در طولانی مدت به شمار می روند.

در حال حاضر، AXS با قیمتی معادل 69.27 دلار معامله می شود. این قیمت از قیمت افتتاحیه توکن در ابتدای روز که 71.835 دلار بود کمی کاهش یافته است. با این حال، بازار در ماه گذشته برای AXS صعودی بوده است. این توکن مقاومت اصلی در برابر خود را شکست و در ژوئیه، پس از یک دوره اصلاح کوتاه مدت به بالاترین سطح در تاریخ (ATH) خود رسید. اکنون که AXS وارد حالت کشف قیمت جدیدی شده است، یک مرحله دیگر از صعود محتمل به نظر می رسد.

به نظر می رسد 280 درصد افزایش قیمت AXS بین 20 جولای تا 27 جولای باعث ایجاد میله پرچم (Flagpole) از الگوی پرچم صعودی شده باشد که در نمودار 12 ساعته این ارز رمزنگاری شده قابل مشاهده است. در همین حال، مثلث متقارن (Symmetrical Triangle) که به دنبال بالا آمدن شدید قیمت ایجاد شد، الگوی پرچم صعودی را تایید کرده است.

در حال حاضر، اندیکاتور RSI سطح 74 درصدی را نشان می دهد و در روندی نزولی قرار دارد. این می تواند نشان دهنده ورود به نقطه بیش خرید باشد. همچنان نشان دهنده این است که احتمالا تقاضا باقی خواهد ماند، اما خریداران محتاطانه عمل خواهند کرد.

خطوط سیگنال MACD و EMA (میانگین متحرک نمایی) به وضوح در منطقه مثبت قرار دارند. علاوه بر این، یک تلاقی صعودی توسط خطوط سیگنال روی خط MACD نیز رخ داده است. مجموعا بازار برای AXS مطلوب به نظر می رسد.

به طور خلاصه ، وقتی به هر اسیلاتور نگاه می کنیم، می توان گفت که احتمالا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت. پس اصلاح و ریزش مسئله ای نیست که برای امروز و فردا نگرانی شما در مورد AXS باشد.

امروز و فردا چه اتفاقی برای AXS خواهد افتاد

قیمت در حال حاضر از مقاومت 63.057 دلار عبور کرده است و باید سطح مقاومت دوم خود را در اطراف 82.738 دلار شناسایی کند، پس از آن می توانیم کمی در مورد حرکت قیمت در آینده با دقت بیشتری صحبت کنیم.

اگر گاوها تا پایان روز قدرت را در دستان خود نگه دارند، احتمالاً قیمت از سطح 85.231 دلار فراتر می رود.

شایان ذکر است که AXS باید بالای 53.60 دلار خود را تثبیت کند تا الگوی پرچم صعودی (Bullish Flag) الگویی تایید شده در پرایس اکشن AXS باقی بماند. اگر سفارشات فروش در سطح قیمت فعلی افزایش یابد و منجر به نزدیک شدن قیمت به سطح حمایتی شود، ممکن است سیو سود در دستور کار اکثر معامله گران قرار بگیرد، که منجر به کاهش چشم گیر قیمت خواهد شد.

در شرایط عجیب و غریبی که AXS 53.60 دلار را به عنوان حمایت از دست بدهد، انتظار کاهش شدید قیمت به 45 دلار یا 38.50 دلار را خواهیم داشت. در ان سناریو عبور از دیوار تقاضای 38.50 دلاری می تواند تأیید کننده تغییر روند از صعودی به نزولی باشد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام