ارز سانتا فلوکی (Santa Floki)؛ معرفی، قیمت لحظه ای و ماجرای ایلان ماسک
اخبار ارز دیجیتال

ارز سانتا فلوکی (Santa Floki)؛ معرفی، قیمت لحظه ای و ماجرای ایلان ماسک

یکی از ارزهای دیجیتالی که این روزها به دلیل توییت های ایلان ماسک رشد داشته، ارز دیجیتال سانتا فلوکی است. این ارز توانسته با رشد قیمت 3000 درصد در یک روز خیلی از خریداران را پولدار کند! این ارز دیجیتال با هدف افزایش راحتی و امنیت در سرمایه گذاری وارد دنیای کریپتو شده است و احتمال میرود با خرید آن در دراز مدت کسب سود کنید.

در این صفحه ارز دیجیتال سانتا فلوکی را معرفی و ماجرای افزایش قیمتش به دلیل توییت ایلان ماسک را توضیح داده ایم. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ارز دیجیتال سانتی فلوکی چیست؟

طبق نقشه‌راه موجود در وبسایت ارز دیجیتال Santi Floki، در 16 نوامبر آنها یک پیش‌فروش با بازاریابی در Poocoin و BSCScan، یک حسابرسی رسمی و یک AMA با راه اندازی NFT داشته‌اند!

این بدان معناست که علیرغم اینکه این کوین اخیراً افزایش چشم‌گیری تجربه کرده، مدت زیادی است که وجود داشته است. مارکت‌کپ این کوین براساس اطلاعات کوین مارکت کپ بیش از 5 میلیون دلار است و در حال حاضر (در زمان نگارش این مقاله) قیمت لحظه ای ارز سانتا فلوکی 0.0000004295 دلار است.

قیمت سانتا فلوکی

قیمت ارز سانتا فلوکی!

توییت‌های قبلی ایلان ماسک قبلا نیز باعث افزایش قیمت برخی میم‌کوین‌ها از جمله دوج‌کوین، شیبا اینو، فلوکی اینو و حتی برخی دیگر از اسپین‌آف‌های این کوین‌ها شده است. حالا دیگر ارز سانتا فلوکی را نیز می‌توانیم به این لیست بامزه اضافه کنیم.

طبق توضیحات وبسایت سانتی فلوکی، این کوین به سرمایه‌گذاران خود BUSD پرداخت می‌کند و یک ایده خیریه پشت آن است که قصد دارد به سازمان‌هایی مانند ‘Save The Children’ کمک کند. طبق توضیحات آنها، سرمایه‌گذاران آن 4% از هر معامله خرید یا فروش خود را از طریق ارز BUSD دوباره دریافت خواهند کرد.

طبق نقشه‌راه موجود در وب سایت، پروژه سانتا فلوکی قصد دارد کیف‌پول شخصی خود را توسعه دهد، یک فروشگاه آنلاین داشته باشد و همکاری‌های بزرگی داشته باشد. البته این پروژه در حال حاضر، هنوز در مراحل اولیه خود به‌نظر می‌رسد.

ماجرا توییت ایلاین ماسک و افزایش قیمت سانتا فلوکی

تاریخ همیشه تکرار نمی‌شود، اما در برخی موارد، مانند زمانی که صحبت از توییت های ایلان ماسک و افزایش قیمت برخی از میم‌کوین‌ها می‌شود، همان چیزی که در مورد دوج‌کوین و شیبا اینو رخ داد، دوباره تکرار می‌شود! برای کسانی که هنوز توییت ایلان را ندیده‌اند، باید گفت که مدیرعامل تسلا در توییت خود به نامی خاص اشاره کرد و ارز دیجیتال مربوطه با آن نام، دوباره قیمتش سر به فلک کشید.

توییت ایلان ماسک در مورد ارز سانتا فلوکی

زمانی که ایلان ماسک در مورد دوج‌کوین توییت کرد، دارندگان آن ارز دیجیتال، شاهد افزایش شدید قیمت آن بودند. حالا برای بار دیگر، ایلان ماسک تصویری از سگ خود، یک سگ از نژاد شیبا اینو به نام فلوکی، با‌عنوان ‘Floki Santa’ در توییتر منتشر کرد و همزمان با این توییت، یک ارز دیجیتال با همین نام افزایش قیمتی شگفت‌انگیز را تجربه کرد!

ارز دیجیتال سانتا فلوکی، پس از انتشار توییت، از 0.0000000129 دلار به قیمت جدید 0.0000005218 دلار رسید و همه را شگفت‌زده کرد. در کمال تعجب، این کوین که به‌تازگی ایجاد شده، یک وبسایت با یک نقشه‌راه واقعی، برنامه پرسش‌وپاسخ (AMA) و همه چیزهایی که در یک پروژه ارز دیجیتال استاندارد یافت می‌شود را دارد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود:  سیگنال رایگان ارز دیجیتال

معرفی تیم مؤسسین سانتا فلوکی

بر اساس آنچیزی که وبسایت رسمی سانتافلوکی بیان داشته، این ارز بوسیله Parabolic با هدف ارائه خدمات امن به سرمایه گذاران تأسیس شده است. این تیم (در تاریخ در 16 نوامبر 2021) پیش فروش ارز سانتا را آغاز کرد و بوسیله رسانه های اجتماعی و همینطور وب سایت خود خبر از راه اندازی NFT  را داد.

فعالیت های این تیم به اینجا ختم نمیشود؛ تیم مؤسسین سانتافلوکی ساخت یک کیف پول ارز دیجیتال و همینطور ساخت یک بازی متاورس را در دستور کار خود قرار دادند. متاسفانه اطلاعات دقیق تری از فعالیت این تیم وجود ندارد اما لازم به ذکر است که تعداد خریداران این ارز در طی ماه های گذشته صعودی بوده و جز آمار سرمایه گذاران این ارز، چیز دیگری در دسترس نیست.

بر اساس گزارش وبسایت کوین مارکت کپ، کوین HOHOHO تحت زنجیره بلوک بایننس (BEP20) توسعه یافته است و تا زمان عرضه بیش از 2.5 میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

از کجا سانتا فلوکی بخریم؟

سانتا فلوکی را می توان از طریق صرافی های ارز دیجیتال مانند صرافی پنکیک سواپ خریداری کرد. این وب سایت همچنین خاطرنشان می کند که HOHOHO را می توان از طریق کیف پول تراست ولت و کیف پول متاماسک به دست آورد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام