پیشبینی قیمت طلا
اخبار فارکس

پیشبینی قیمت طلا

بازده 2 ساله اوراق قرضه 2 درصد کاهش یافت

قیمت طلا برای سومین روز متوالی دوباره جهش کرد و تقریباً 0.5٪ در هفته افزایش یافت. بالاخره دلار ریزش کرد و زمینه را برای افزایش قیمت طلا فراهم کرد. بازده 2 ساله ایالات متحده در پی گزارش Nonfarm Payroll همچنان که دستمزد ها ثابت ماند و هفته سپری شد، روز جمعه سقوط کرد.  وزارت بازرگانی گزارش داد که سفارشات کارخانجات پس از کاهش 0.1 درصدی در آوریل، در ماه مه 1.7٪ افزایش یافت. انتظارات برای سفارشات کارخانجات 1.6٪ پیش بینی شده بود.

تحلیل تکنیکی

قیمت طلا افزایش پیدا کرد اما بدون روند ماند. سطح حمایت طلا نزدیک به میانگین متحرک 10 روزه یعنی قیمت 1776 و سپس یک خط روند شیب دار صعودی نزدیک به 1762 دلار دیده می شود. سطح مقاومت هم نزدیک به میانگین متحرک 50 روزه یعنی قیمت 1883 مشاهده می شود.

شتاب کوتاه مدت (مومنتوم) طلا مثبت شده چرا که خط سریع Stochastic ما به واسطه قطع کردن خط کند این اندیکاتور، سیگنال خرید صادر کرده است.

شتاب منفی میان مدتمان در حال کاهش پیدا کردن است چرا که هیستوگرام MACD در حال عبور از منطقه قرمز و حرکت به سمت بالا است که نشان از ثبات و تحکیم قیمت در این محدوده است.

سنگینی Nonfarm Payrolls روی اسکناس پشت سبز (دلار)

Nonfarm Payrolls در مقایسه با پیشبینی رقم 706 هزار نفر برای ماه جون، 850 هزار نفر بود. رقم ماه مه به عدد 583 هزار نفر رسیده بود. نرخ بیکاری هم علی رغم پیشبینی 5.6% درصدی به رقم 5.9% رسید. نرخ بیکاری هم حتی با اینکه نرخ مشارکت در نیروی کار 61.6 درصد بود، یعنی تغییری نداشت، افزایش یافت. متوسط ​​درآمد ساعتی، 0.33٪ برای ماه و 3.6٪ سال به سال افزایش یافته بود که هر دو مطابق با پیشبینی ها بود.

متوسط ​​ساعت هفته کاری با 0.1 ساعت کاهش به 34.7 ساعت رسید.