پیشبینی قیمت طلا
اخبار فارکس

پیشبینی قیمت طلا

طلا روند افزایشی اش را رها کرده است.
بازارهای طلا در طی معاملات روز چهارشنبه کمی صعود کردند تا به میانگین متحرک نمایی 200 روزه برسند اما پس از آن سودهایشان را پس دادند.

بازارهای طلا در طی معاملات روز چهارشنبه صعودی بودند اما با برخورد با میانگین متحرک نمایی 200 روزه 200EMA با مشکل روبرو شده اند.

این، کمی شبیه تکرار جلسه روز سه شنبه است زیرا ما همچنان در روند قیمت طلا خستگی را داریم می بینیم. در این مرحله، قسمت زیادی از آن به بازار اوراق قرضه مربوط می شود و اینکه آیا ما همچنان شاهد جریان پول به آن هستیم یا خیر. و تا زمانیکه ورود جریان پول را می بینیم، این کار بطور عمومی دقیقا خلاف روند طلا عمل می کند.

اگر که ما بتوانیم بالای میانگین متحرک نمایی 50 روزه که به طور اساسی بالاتر از کندل سه شنبه قرار دارد، نفوذ کنیم بازار احتمالاً به دنبال سطح 1860 دلار خواهد بود. این بالای آن شکاف (Gap) است و فکر می کنم سرانجام پر شود. با توجه به این گفته، هر بار که سعی در بالا رفتن و این رالی را داشتیم، با تعداد زیادی فروشنده روبرو شده ایم. زیر سطح 1750 دلار همانطور که قبلا سطح مقاومت قابل توجه و مهمی بود، الان هم یک سطح حمایتی مهم و قابل توجه ای است. اگر که قرار باشد به زیر سطح 1750 دلار نفوذ کنیم آن وقت است که امکان تست یک کف دوقلو (Double Bottom) را در سطح 1680 دلار خواهیم داشت. اگر هم پایین تر از آن سطح رفتیم، سطح بعدی که خواهیم دید سطح 1500 دلار خواهد بود.

به دلار امریکا توجه زیادی داشته باشید چرا که به طور معمول رابطه منفی با بازار طلا دارد و اگر این داستان زمان زیادی طول بکشد احتمال اینکه شاهد دیدن این ارتباط و همبستگی باشیم، زیاد است مخصوصا اگر این حرکت با بازار اوراق قرضه همچنانکه طی چند روز گذشته شاهد آن بودیم، ادامه پیدا کند.