ارز دیجیتال Flux شما را به انقلاب Web 3.0 دعوت می‌کند!
اخبار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال Flux شما را به انقلاب Web 3.0 دعوت می‌کند!

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، تیم ارز دیجیتال Flux، برای جشن گرفتن رشد شبکه خود و کمک به رشد مستمر پلت‌فرم Web 3.0 فلاکس (وب نسخه سومی)، پیشنهاد‌های جدیدی ارائه کرده است.

شبکه ارز دیجیتال Flux، برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) شما را به مدت 6 ماه به‌طور رایگان میزبانی می‌کند. آن هم تنها با قفل کردن 100 واحد از ارز دیجیتال Flux که البته بعد از شش ماه تمام Flux‌های خود را پس خواهید گرفت.

ارز دیجیتال Flux اخیرا رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است. با بیش از 2200 نود محاسباتی در سراسر جهان، زیرساخت‌های وب 3.0 هرگز به این میزان قدرت نرسیده بودند.

توسعه FluxOS نیز با راه‌اندازی دو به‌روزرسانی بزرگ در ماه نوامبر ادامه می‌یابد که پشتیبانی UDP و Docker compose را با خود به همراه خواهد داشت. ارتقای شبکه‌ Docker Swarm را نیز در ابتدای سال آینده ازین پلت‌فرم مشاهده خواهیم کرد.

آغاز انقلاب وب 3.0 به نظر می‌رسد که واقعاً شروع شده باشد. به ادعای مجموعه Flux، این تیم به منظور جشن گرفتن و تسریع بکارگیری وب 3.0، پیشنهادهای مالی جذابی برای میزبانی از کاربران و سرمایه‌گذاران ارائه کرده است.

اما پیشنهاد نسل سومی وب Flux چیست؟

Flux میزبانی برنامه‌های غیرمتمرکز شما را با قیمتی بی‌نظیر در فضای محاسبات ابری به عهده می‌گیرد.

اگر از زیرساخت غیرمتمرکز وب نسخه سومی Flux استفاده کنید و با قفل کردن 100 واحد از ارز دیجیتال Flux از آن پشتیبانی کنید، آن‌ها نیز dApp شما را به مدت 6 ماه میزبانی می‌کنند و در پایان مدت این قرارداد، 100 واحد از توکن Flux را که قفل کرده بودید به شما برمی‌گردانند.

درست است، هزینه این میزبانی، پشتیبانی شما از ارز دیجیتال Flux برای 6 ماه است.

در عین حال می‌توان به این پیشنهاد به چشم یک سرمایه‌گذاری مناسب نیز نگاه کرد. ارز دیجیتال Flux اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است و آینده‌ای قابل تامل در مقابل خودش می‌بیند.

با رشد وب نسخه 3 و پروژه Flux در این بستر، طبیعتا ارزش توکن‌های شما نیز رشد خواهد کرد.

رشد وب نسخه سومی و شبکه Flux

تمرکززدایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. به همین دلیل است که برای رشد و تکامل هرچه بیشتر در این فضا، به وب 3.0 نیاز داریم.

با رشد سریع شبکه ارز دیجیتال Flux در 6 ماه گذشته، مسئولیت تیم و کامیونیتی (جامعه) Flux نیز افزایش یافته است. Flux در حال حاضر بسیاری از المان‌های لازم برای پشتیبانی از زیرساخت‌های Web 3.0 را در اختیار دارد.

به همین دلایل است که Flux به‌تازگی پروژه‌ای با عنوان "رشد وب 3.0" راه‌اندازی کرده است.

Flux اهدافش ازین پروژه را این‌چنین عنوان کرده:

  1. تسریع پذیرش وب 3.0 و جذب برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتر به زیرساخت‌های Flux
  2. ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه و آزمایش شبکه و اکوسیستم Flux
  3. برای رشد جامعه Flux به‌وسیله ادغام با جوامع جدیدی که از طریق برنامه‌های کاربردی مهمان Flux با آن‌ها آشنا می‌شوند
  4. برای به چالش کشیدن سیستم متعارف میزبانی اپلیکیشن‌ها و نشان دادن اینکه راه دیگری نیز وجود دارد؛ یک روش غیرمتمرکز!

این اقدامات به گفته تیم Flux، برای حمایت و رشد هرچه بیشتر اکوسیستم فلاکس و وب 3.0 اتخاذ شده‌اند. اما اخبار اخیر از پروژه Flux، آیا آن را به یک سرمایه‌گذاری مناسب بدل می‌کند؟

سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال Flux

در ماه آینده و ابتدای سال آتی میلادی، پروژه‌های زیادی از ارز دیجیتال Flux و شبکه Flux، نهایی خواهد شد. اخباری که طبیعتا می‌تواند روی قیمت این ارز دیجیتال تاثیر بسزایی بگذارد. با توجه به افزایش روزافزون توجه به وب 3.0، سرمایه‌گذاری روی پروژه‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند می‌تواند تصمیمی مناسب باشد. پروژه فلاکس (Flux) نیز ثابت کرده که در این حوزه می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

اما ارز دیجیتال Flux به طور کلی چیست و چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال Flux چیست؟

Flux ارز دیجیتالی است که مانند خون در اکوسیستم Flux در گردش است. از آن برای خرید منابع، وثیقه‌سازی نودها و سوخت‌رسانی به تراکنش‌ها در FluxOS استفاده می‌شود. با استفاده ازین ارز، ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و اپراتورهای FluxNode برای ارائه منابع محاسباتی، پاداش دریافت می‌کنند.

از کدام صرافی می‌توان ارز دیجیتال Flux را خریداری کرد؟

صرافی‌های برتری که امکان معامله ارز دیجیتال Flux را برای شما فراهم کرده‌اند عبارتند از:

  1. کوکوین (Kucoin)
  2. صرافی gate
  3. پنکیک‌سوآپ (PancakeSwap V2)
  4. بیترکس (Bittrex)
  5. بیترو (Bitrue)

صرافی کوکوین به‌تازگی امکان معامله ارز دیجیتال Flux را بر مبنای بیت‌کوین فراهم کرده است که از دوشنبه آتی در دسترس کاربران این صرافی خواهد بود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام