MANA و ENJ برترین توکن های  متاورس هفته
اخبار ارز دیجیتال

MANA و ENJ برترین توکن های متاورس هفته

توکن مانا (MANA) و انجین کوین (ENJ) در ردیف اول و دوم لیست محبوبترین توکن در میان سرمایه گذاران قرار گرفتند.

به گزارش دنیای ترید به نقل از رویترز، در حال حاضر 171 هزار آدرس ارز انجین کوین را هولد می کنند. کارشناسان این امر را نشانه ای از رشد قریب الوقوع ارز انجین کوین تلقی کرده اند.

با رشد و تکامل فناوری بلاک چین، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ارز دیجیتال در دنیای متاورس هستیم.

در حال حاضر، صدها پروژه متاورس در بازار ارز دیجیتال موجود است که از بین آن ها چند پروژه بسیار خوش درخشیده اند. این امر نظر سرمایه گذاران سراسر جهان را به سوی فضای NFT جلب کرده و موجب افزایش تمایل آن ها برای ورود به دنیای جذاب متاورس شده است. nftها در فضای متاورس از کادر هنری خود بیرون زده اند و ماهیت سرمایه داری پیدا کرده اند.

دسنترالند: اولین پروژه در لیست بهترین پروژه متاورسی

شبکه دیسنترالند (Decentraland)  یکی از پروژه های داغ متاورسی است که در زمان نگارش این خبر، بالاترین رتبه را از دیدگاه سرمایه گذاران بدست آورده است. بازی و کسب درامد در پلتفرم دیسنترالند رایگان است و بیش از 235 هزار دارنده آدرس فعال را ثبت کرده است. هم اکنون، ارزش بازار رمز مانا (MANA) ارز بومی پروژه دیسنترالند حدود 3 میلیارد دلار بوده که میان بازی های کریپتویی بی سابقه است.

نمودار رشد دارندگان توکن mana

Enjin coin : دومین توکن پرطرفدار متاورسی

پس از مانا، توکن انجین (Enjin) با علامت اختصاری(ENJ) در رده دوم قرار می گیرد. انجین بازی جدیدی است که به محبوبیت زیادی دست یافته است. اخیراً، بیش از 170 هزار دارنده به سمت این پلتفرم جذب شده اند که نشان می دهد طرفداران دانه درشتی از این شبکه پشتیبانی می کنند.

قیمت ارز انجین کوین یکبار در تاریخ 25 مارس با عبور از منطقه مقاومتی 1.5 الی 1.7 به قیمت 2.218 رسید. سقف تاریخی این ارز 4.8 دلار است که قیمت در تاریخ 25 نوامبر 2021 به آن رسید. اکنون سطح حمایت کلیدی 1.32 دلار قیمت را به بالا برگرداند، قیمت اکنون به خط روند صعودی بلند مدت برخورد کرده و افزایش ناگهانی هولدرها در روز گذشته، می تواند نشانه ای مثبت برای این ارز باشد.

نمودار روزانه ارز انجین کوین enj

غیر از پلتفرم های ذکر شده، پلتفرم های دیگری مانند سند باکس با رمز ارز (SAND)، الین ورلد Alien Worlds با علامت اختصاری (TLM) و اکسی اینفینیتی (AXS) (حتی با وجود هک اخیر) موفق به راه یابی به این لیست شده اند. تعداد توکنداران این پلتفرم ها 60 الی 135 هزار آدرس کیف پول است. پیشرفت سریع این پلتفرم ها در طول زمان، به عنوان یکی از دلایل افزایش توکنداران این ارزها شناخته شده اند.

مطالعه مقاله کندل شناسی پیشنهاد میشود.

سؤالات متداول (FAQ)

 

Enjin (ENJ) چیست؟

Enjin انجین " بزرگترین پلتفرم انجمن بازی آنلاین" با بیش از 250 هزار انجمن بازی و 18.7 میلیون گیمر است. در انجین می توان آزادانه دارایی های اتریومی مثل nft تولید و مدیریت کرد.

انجین با استفاده از کیت‌های توسعه نرم‌افزاری (SDK) به کاربران امکان ایجاد دارایی‌های اتریومی و همزمان ادغام آنها را درون بازی‌های مختلف می دهد. این دارایی ها می توانند از ارزهای مبادلاتی درون بازی تا nftهای منحصر به فرد مانند شمشیر یا ابزارآلات برای شخصیت های بازی، متغیر باشند.

می توان با تغییر تنظیمات هر دارایی مینت شده، آن را با پلتفرم بازی مورد نظر همگام سازی و در یک قرارداد هوشمند ثبت کرد.

 Enjin چگونه کار می کند؟

4 عملکرد اصلی حذف و اضافه آیتم های درون بازی، خرید و فروش توکن، مینت، دریافت پاداش توکن ENJ جزو کارهایی است که می توان در پلتفرم انجین انجام داد.

تیم Enjin انواع کیت های SDK را برای فعال کردن این قابلیت ها ساخته که شامل کیت های متمرکز بر کیف پول و پلت فرم های پرداخت می شود.

کیف پول هوشمند Enjin چیست؟

Enjin کیف پول بومی خود را راه اندازی کرده است که می توان از آن برای ذخیره و خرید و فروش توکن استفاده کرد.

آیا انجین (Enjin) یک ارز آینده دار است؟

در زمان نگارش این خبر توکن انجین کوین با 1.13 درصد رشد 24 ساعته در قیمت 1.50 دلار معامله می شود.

پیش بینی آینده ارز انجین کوین از سایت های مختلف پیش بینی قیمت

سایت ولت اینوستر: رشد 600 درصدی تا پایان سال 2026 و رسیدن به قیمت 15.295 دلار.

 سایت کریپتو پلیتن: اگر جامعه انجین کوین برای به حداقل رساندن کارمزد تراکنش‌ها تلاش کند، قیمت ENJ ممکن است افزایش یابد. قیمت ENJ ممکن است به 2.913 دلار برسد که آن را به یک سرمایه گذاری سودآور قبل از پایان سال 2022 تبدیل می کند.

سایت پرایس پردیکشن: رشد بالای 700 درصدی و رسیدن به قیمت 19 دلار در سال 2027.

 آیا وقت مناسبی برای خرید انجین کوین است؟

Enjin یکی از پروژه های نوآورانه در دنیای ارزهای دیجیتال و فضای NFT است. بنابراین آینده روشنی برای آن پیشبینی می شود. به نظر می رسد این ارز اکنون در پایین ترین قیمت برای خرید و هولد 3 ماهه قرار دارد.

 

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام