جزئیات کسب درآمد دلاری با تولید محتوا در توییتر
اخبار ارز دیجیتال

جزئیات کسب درآمد دلاری با تولید محتوا در توییتر

ایلان ماسک مدیر عامل توییتر، در آخرین اقدام خود از فعالسازی امکان کسب درآمد با تولید محتوی در توییتر خبر داد.

 به گزارش دنیای ترید، ایلان ماسک روز جمعه توییت زد:

« تولیدکنندگان محتوا اکنون می‌توانند اشتراک متن، عکس و ویدیوی خود را در سراسر جهان در این پلتفرم فعال کنند!»

از زمان ورود ایلان ماسک به توییتر، این شرکت چندین اقدام جدی برای تبدیل خود به یک تجارت سودآور انجام داده است. این اقدامات شامل اخراج گسترده‌ی کارکنان و معرفی اشتراک توییتر بلو (Twitter Blue) می‌شود.

فعالسازی امکان کسب درآمد از توییتر، با هدف بهبود تعامل دنبال کنندگان و ایجاد جریان‌های درآمد جدید در پلتفرم است و برای عموم کاربران آزاد است.

چگونه می‌توان با تولید محتوا در توییتر کسب درآمد دلاری کرد؟

توییتر به تازگی با شرکت پرداخت استریپ (Stripe) برای فعالسازی امکان پرداخت به تولیدکنندگان محتوا وارد مشارکت شده است.

ویژگی (Subscriptions) «اشتراک‌ها» به کاربران توییتر این امکان را می‌دهد که یکی از قیمت‌های تعیین شده توسط Twitter را برای فالوورها در نظر بگیرند. در حساب‌هایی که این قابلیت فعال شده، فالوورها فقط پس از پرداخت حق اشتراک، می‌توانند به محتوا دسترسی پیدا کنند.

اگر تولید کننده‌ی محتوا هستید، توییتر به شما این اجازه می‌دهد که در طول حیات خود، 97 درصد از درآمد حاصل از پرداخت حق اشتراک فالوورها را تا سقف 50 هزار دلار، دریافت کنید، اگر درآمد حاصله از این سقف فراتر رود، 80 درصد سهم تولید کننده‌ی محتوا خواهد بود و 20 درصد باقیمانده، به عنوان کارمزد ایجاد فرصت شغلی به شرکت Twitter تعلق می‌گیرد.  

تولید محتوا در توییتر برای ایرانیان

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، توییتر به عنوان مرجع ایجاد فرصت شغلی، 20 درصد از درآمد تولیدکنندگان را به عنوان کارمزد برداشت می‌کند. با این حال ممکن است شما فکر کنید از آنجایی که قبلاً به طور کاملاً رایگان تولید محتوا می‌کردید، حال دریافت 80 درصد، کاملاً منطقی است.

از سوی دیگر، قابلیت دریافت دلاری تنها پس از کسب 50 دلار آغاز می‌شود، یعنی برای آغاز کسب درآمد، شما باید تولیدکننده‌ی مستمر با تعداد مشخصی فالوور باشید.

آیا ایرانیان می‌توانند از طریق توییتر کسب درآمد دلاری کنند؟

هنوز جزئیاتی در مورد محدودیت‌های جغرافیایی کسب درآمد از توییتر منتشر نشده؛ بنابراین مشخص نیست که آیا ایرانیان می‌توانند از این گزینه استفاده کنند یا همانند کار در یوتیوب با محدودیت‌هایی روبرو هستند.

با این حال، مشارکت توییتر با شرکت پرداخت استریپ، از همان ابتدا آب پاکی به دست تولیدکنندگان محتوای ایرانی می‌ریزد. زیرا این شرکت منطقه‌ی جغرافیایی ایران را تحریم کرده است. بنابراین فالوورهای ایرانی نمی‌توانند از محتوای دارای حق اشتراک، استفاده کنند.

حتی در صورتی که قابلیت پرداخت حق اشتراک برای کاربران ایرانی فعال بود، از آنجایی که پرداخت این هزینه‌ به دلار محاسبه می‌شود، با توجه به قیمت بالای دلار در ایران، بعید به نظر می‌رسد که کاربران ایرانی مایل به پرداخت آن باشند، زیرا کاربران می‌توانند همین آموزش‌ها را به رایگان از یوتیوب دریافت کنند، همچنین آموزش‌های حضوری، با کیفیت‌تر و تخصصی‌تر در ایران با قیمت مقرون به صرفه‌تری در دسترس است.

مزایای تولید محتوا در تویتتر برای ایرانیان

اعضای کریپتو توییتر که به دلیل سال‌ها پست کردن، اعتبار و فالوورهای زیادی را در توییتر به دست آورده‌اند، از معرفی قابلیت کسب درآمد با آغوش باز استقبال می‌کنند.

با اینکه ایرانیان نمی‌توانند از قابلیت تولید محتوا در توییتر بهره‌مند شوند، این قابلیت مزایایی به همراه دارد.

یکی از مزایای مهم، فعالسازی پرداخت حق اشتراک با ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین و بیبی دوج کوین است. این قابلیت باعث ارزش‌آفرینی در بازار این ارزها می‌شود و اگر شما تریدر باشید، این خبر را به عنوان اخبار فاندامنتال عالی برای این دو ارز در نظر می‌گیرید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: تحلیل فاندامنتال هفتگی ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام