کاردانو ده دلاری، آیا ده دلاری شدن کاردانو نزدیک است؟
اخبار ارز دیجیتال

کاردانو ده دلاری، آیا ده دلاری شدن کاردانو نزدیک است؟

کاردانو ده دلاری چقدر محتمل است؟ آیا ارز ADA بخریم؟ آیا کاردانو تا پایان 2022 ما را میلیاردر می کند؟ چه زمانی ارز کاردانو به 10 دلار می‌رسد؟ اگر این سؤالات دغدغه‌ی شما نیز هست، تا پایان این مطلب، با ما باشید. برای پاسخ به این پرسش، در این مطلب از بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، تمامی عوامل فاندامنتال و تکنیکال را در ارز کاردانو بررسی می‌کنیم.

تحلیل بنیادین ارز کاردانو

به غیر از جریان اصلی در اقتصاد کلان، مانند افزایش نرخ بهره بانک‌های بزرگ جهانی یا قدرت گرفتن دلار، جریان‌های فرعی زیادی از جمله ارتقاهای شبکه کاردانو، قیمت این ارز را تحت کنترل دارند. در ادامه، به اخبار بنیادین تأثیر گذار بر بازار ارز کاردانو می‌پردازیم. آیا تا پایان سال جاری میلادی امیدی به کاردانو ده دلاری هست یا خیر؟

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: ارز لونا

تأثیر سقوط بیت کوین بر بازار کاردانو

در حالی که شاخص ترس و طمع، روی عدد 11 قرار دارد و نشانگر ترس شدید است، نقل و انتقال حجم عظیمی از بیت کوین به صرافی‌ها گزارش شده است. طبق داده‌های گلسنود (Glassnode)، میانگین متحرک 7 روزه‌ی حجم کلی ورود بیت کوین به صرافی‌ها، به سطح 3335.047 بیت کوین رسیده که بالاترین سطح در یک ماه اخیر است. طبق داده‌های ویل الرت (Whale Alert)، در 24 ساعت گذشته، صدها میلیون دلار بیت کوین به صرافی جمینی (Gemini) انتقال داده شده است. این امر می‌تواند یکی از نشانه‌های فرار سرمایه باشد؛ زیرا هدف بسیاری از سرمایه‌گذاران از انتقال بیت کوین به صرافی، فروش و خروج از بازار است.

با ریزش بیت کوین، کاردانو نیز دچار ریزش خواهد شد.

هاسکینسون: بیت کوین مرده است!

چالز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو، در واکنش به افزایش انتقال وجه بیت کوین از کیف پول‌های ارز دیجیتال به صرافی‌های بیت کوین گفت:

«بایستید! بایستید! [بیت کوین] قبلاً مرده است.»

هاسکینسون از مدت‌ها قبل، بر روی نظریه‌ی خود، مبنی بر انحلال زود هنگام بیت کوین پافشاری می‌کند. از نظر وی، عصر بیت کوین به پایان رسیده و دوران درخشش شبکه‌های قرارداد هوشمند و پرسرعت نسل 3 آغاز شده است.

بررسی آخرین وضعیت ارز کاردانو (ADA)

حال با جمع‌بندی شرایط فعلی بازار ارز دیجیتال، می‌توان بهتر به پرسش احتمال 10 دلاری شدن کاردانو پاسخ داد. طبق داده‌های وبسایت کوین گکو (CoinGecko)، در حال حاضر، قیمت ارز آدا 0.4723 دلار است. این ارز در 24 ساعت گذشته، 1.2 درصد افزایش را تجربه کرده و نسبت به هفته گذشته نیز یک ریزش 4.81 درصدی را به ثبت رسانده است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: اخبار جدید کاردانو

کاردانو با وجود ریزش‌های گسترده، از لحاظ ارزش بازار، هنوز در میان ده ارز برتر و در جایگاه هفتم قرار دارد.

از زمان آخرین بولران که در آن، کاردانو به اوج رویایی 3 دلار رسید، بیش از 10 ماه می‌گذرد. در تاریخ 2 سپتامبر 2021، همزمان با ارتقای آلونزو، این اوج کوتاه مدت اتفاق افتاد.

نمودار رشد کیف پول های فعال کاردانو در بازه یک ساله

با نگاهی به نمودار بالا، که نمایانگر رشد آدرس‌های فعال کاردانو است، در می‌یابیم که پس از ارتقای ناموفق آلونزو، تعداد کیف پول‌های فعال کاردانو به شدت کاهش یافته است.

 

اکنون که کاردانو زیر یک دلار قرار دارد و برای حفظ هر سنت، تلاش‌های سختی را به‌کار می‌بندد، بعید به نظر می‌رسد که حتی تا پایان سال 2024 به 5 دلار نیز برسد.

 

 

با این‌حال، پیش‌بینی صعود رویایی کاردانو به یک عامل مهم و غیرقابل پیش‌بینی بستگی تنگاتنگ دارد: احساسات بازار که خود تابعی از اقتصاد کلان است. در صورتیکه وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال بهبود یابد، می‌توان به کاردانو ده دلاری نیز فکر کرد.

آیا کاردانو ده دلاری از نظر فاندامنتال ممکن است؟

ارز کاردانو یک ارز غیرمتمرکز است. طبق داده‌های وبسایت کوین کارپ (coincarp)، در حال حاضر، ارز کاردانو حدود 3 میلیون و 400 هزار هولدر دارد. 100 نهنگ اصلی کاردانو، تنها حدود 19 درصد از این ارز را هولد می‌کنند.

آمار ده دارنده برتر ارز کاردانو

با نگاهی به پورتال کاردانو اسکن (cardanoscan) و بررسی ده دارنده برتر کاردانو، در می‌یابیم که حدود 2.704 میلیارد واحد توکن از 33 میلیارد عرضه در گردش کاردانو، در ده کیف پول برتر کاردانو ذخیره شده است. این میزان کم‌تر از ده درصد عرضه در گردش کاردانو را تشکیل می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت کاردانو یک ارز غیرمتمرکز است و با رشد شبکه کاردانو، امید به رشد قیمت و رسیدن به کاردانو ده دلاری وجود دارد.

نمودار رشد هولدرهای کاردانو

همچنین با نگاهی به نمودار رشد هولدرهای کاردانو، مشاهده می‌شود که در یک بازه‌ی یکماهه، در آستانه‌‌ی بروزرسانی واسیل، دارندگان کاردانو رشد مثبت داشته‌اند.

تحلیل تکنیکال ارز کاردانو

در نمودار هفتگی کاردانو (ADA)، حرکت قیمت در یک الگوی کانال نزولی مشاهده می شود. قیمت زیر چهار میانگین متحرک نمایی 20، 50، 100 و 200 خود در حرکت است. RSI زیر سطح 50 و نزدیک منطقه بیش فروش قرار دارد. قیمت به یکی از آخرین کف‌های خود، قبل از عرضه‌ی اولیه رسیده. این سطح حمایت در ماه گذشته، دو بار آزمایش شده و اکنون یک سطح حمایت کلیدی محسوب می شود.

نمودار هفتگی ارز کاردانو

به احتمال زیاد، این کف قیمت را به بالا برمی‌گرداند. اگر فروشندگان موفق به شکست سطح 0.4281 شوند، با ادامه روند نزولی، قیمت ADA ممکن است ابتدا به سطح حمایت 0.385 و سپس 0.2773 دلار برسد. در صورت بهبود وضعیت بازار و غلبه‌ی خریداران، سطوح مقاومت پیش روی ارز ارز کاردانو، 1.25 دلار و 3.16 دلار هستند.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: اخبار ریپل

سطوح مقاومت کاردانو

در جدول زیر، سطوح مقاومت کاردانو (ADA) نمایش داده شده است.

سطوح مقاومت کاردانو

سطح مقاومت 1

0.7071

سطح مقاومت 2

0.9417

سطح مقاومت 3

1.2690

سطح مقاومت 4

1.6577

سطح مقاومت 5

1.9885

سطح مقاومت6

2.4126

سطح مقاومت7

3.1174

بررسی سریع کاردانو ده دلاری

  • پیش بینی قیمت کاردانو (ADA) در حالت صعودی 0.7354 تا 2.3750 دلار تا پایان سال 2022 است.
  • در صورت بهبود کلی بازار ارز دیجیتال، تا سال 2024، احتمال ظهور کاردانو ده دلاری دور از ذهن نیست.
  • در صورت ادامه روند نزولی در بازار ارز دیجیتال، قیمت بازار کاردانو (ADA) برای سال 2022، به 0.1285 دلار می رسد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: کاردانو 150 دلاری

 

سؤالات متداول (FAQ)

ارز آدا (ADA) یا کاردانو چیست؟

ارز آدا (ADA)، معروف به کاردانو، ارز بومی بلاک چین قراردادهای هوشمند کاردانو است. این بلاک چین از مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند. کاردانو یک بلاک چین نسل سوم است که در ابتدا به عنوان یک زنجیره لایه 1 فعالیت می‌کرد. پس از به‌روزرسانی لایه 2، موسوم به هایدرا (Hydra)، که در اواخر سال 2021 اجرا شد، کاردانو تبدیل به یک بلاک چین نسل سوم شد.

کاردانو به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از شبکه قرارداد هوشمند اتریوم ساخته شده و هدف آن افزایش مقیاس پذیری، گسترش صنعت امور مالی غیرمتمرکز و بدون واسطه بانکی موسوم به دیفای (DeFi) است.

پیشبینی قیمت کاردانو: چه زمانی کاردانو ده دلاری می شود؟

در حال حاضر، به‌علت وضعیت پرنوسان و ریزشی بازار ارز دیجیتال، بعید به نظر می‌رسد که تا پایان سال 2022 میلادی، ارز کاردانو بتواند موقعیت خود را بالای سطح یک دلار تثبیت کند. می توانیم امیدوار باشیم با بهبود شرایط کلی ارزهای دیجیتال، تا سال 2025 به کاردانو ده دلاری برسیم.

آیا با کاردانو میلیاردر می شوید؟

کاردانو ارز بسیار ارزشمندی از لحاظ فاندامنتال است. هولد این ارز می‌تواند در بلندمدت سودده باشد. 

تارگت های کاردانو

تارگت اصلی ارز کاردانو در افق 15 ساله، رسیدن به کاردانو 150 دلاری است.

پیش بینی قیمت کاردانو تا سال 2022

تا پایان سال 2022، در صورت تغییر روند، قیمت ارز کاردانو در بهترین حالت، به 2.3 دلار می رسد.

پیش بینی قیمت کاردانو 2025

ممکن است ارز کاردانو تا سال 2025 به ده دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز کاردانو 2028

ممکن است ارز آدا تا سال 2028 به 50 دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز کاردانو 2030

تا سال 2030 ارز ADA پتانسیل صعود تا 100 دلار را دارد.

کاردانو چه اهداف بلند مدتی را دنبال می‌کند؟

هدف بلند مدت کاردانو رسیدن به قیمت 150 دلار است.

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام