بررسی تاثیر جلسه FOMC بر روند بازار ارز دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال

بررسی تاثیر جلسه FOMC بر روند بازار ارز دیجیتال

تحلیل جلسه FOMC بیست و یکم سپتامبر 

فدرال رزرو خود را برای مقابله با یک حرکت تورمی را آماده می کند که می تواند مانند پتک برای بازارهای ریسکی و ارز دیجیتال عمل کند. در هفته گذشته بیت کوین با ریزش های شدیدی مواجه بوده است. یکی از علل این ریزش ها، عوامل اقتصاد کلان هستند که در ادامه به آن می پردازیم.

بزرگترین ارز دیجیتال نتوانست حمایت 20 هزار دلاری خود را حفظ کند. در هفته سوم سپتامبر، امکان ریزش بیشتر و از دست دادن حمایت های اصلی تر پس از برگزاری جلسه وجود دارد. گاوهای بازار نگرانی زیادی در مورد تصمیم فدرال رزرو در مورد افزایش بعدی نرخ بهره دارند. چیزی که می تواند بازار را بسیار تحت تاثیر قرار دهد.

علاوه بر این عوامل، پیامدهای مرج اتریوم همچنان ادامه داد و همچنین احتمال پرداخت بیت کوین به طلبکاران Mt.Gox  و عرضه آن در بازار، باعث رعب و وحشت در بازار شده است.

اصلی ترین رویداد این هفته تصمیم در مورد افزایش نرخ بهره است. پس از انتشار شاخص cpi در ماه آگوست که بیشتر از حد انتظار بود، فدرال رزرو بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت. به این ترتیب، طبق گزارش CME FedWatch Tool ، بازار اکنون به طور کامل با  افزایش حداقل 75 واحدی نرخ بهره موافق است ولی این همراهی شانس افزایش 100 واحدی نمی کاهد.

FOMC

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قرار است در 20 تا 21 سپتامبر تشکیل جلسه دهد و در مورد مقدار افزایش نرخ بهره تصمیم بگیرد.

مطالعه صفحه اخبار فدرال رزرو پیشنهاد میشود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام