رکورد شکنی داج کوین ادامه دارد
اخبار ارز دیجیتال

رکورد شکنی داج کوین ادامه دارد

داج کوین مجددا در روز چهارشنبه به شدت افزایش قیمت داشت و نوسانات شدید روزانه را همزمان با ادامه ی نوسانات در بخش های مختلف بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرد.

داج کوین در صبح چهارشنبه در حدود ۶۷ سنت در حال معامله بود که با کاهش ۱۰ درصدی در عصر در حدود ۶۲ سنت معامله شد. این رمز ارز برای اولین بار در روز سه شنبه به بالای 50 سنت رسیده بود.

افزایش  قیمت این هفته ی این ارز دیجیتال پیش از حضور برنامه ریزی شده ی مدیر عامل تسلا، آیلان ماسک، در برنامه ی Saturday Night Live شبکه ی NBC است. ماسک که یکی از طرفداران داج کوین است ممکن است در این برنامه در مورد داج کوین صحبت کند و موجب نوسان مثبت در این رمز ارز شود.

داج کوین در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد. در زمانی که توسعه ی ارزهای دیجیتال در ابتدای راهش بود و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال کوچک و ابتدایی در حال ورود به بازار بودند. داج کوین محبوبیت مجدد خودش را ظاهراً از توجه میلیاردرهایی نظیر آیلان ماسک و مارک کوبان و دسترسی آسان از طریق برنامه های معامله گری نظیر رابین هود بدست آورده.

مایکل نووگراتز، مدیر عامل شرکت سرمایه گزاری گلکسی دیجیتال، می گوید که داج کوین لقب "کوین مردم" را در حال حاضر با خود یدک می کشد و نگران است که این اعتماد مردم خدشه دار شود. چرا که در صورت ریزش شدید قیمت این ارز دیجیتال هیچ موسسه یا شرکتی مسئولیت آن را نخواهد پذیرفت. این مسئله ای است که برای سایر ارزهای دیجیتال نیز صدق می کند.

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس داج کوین را دارای ارزش بازار معادل 78 میلیارد دلار معرفی کرده است. این محاسبه به سادگی از ضرب تعداد کوین های موجود این رمز ارز در قیمت روز آن بدست می آید. این مقدار، روی کاغذ از کل ارزش بازار معاملات صورت گرفت در کوین بیس که حدود 56 میلیارد دلار است بیشتر است.

نوسانات قیمتی اخیر داج کوین به نظر نمی رسد که به سایر ارزهای دیجیتال بزرگتر نیز سرایت کرده باشد. چرا که قیمت بیت کوین حدودا ۵ درصد افزایش یافته است و قیمت اتر کمی کمتر از این مقدار تغییر کرده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام