رشد سریع بیت کوین به سوی 47,000 دلار
اخبار ارز دیجیتال

رشد سریع بیت کوین به سوی 47,000 دلار

بیت کوین عاقبت از سطح مقاومت بسیار مهمی که مانع دستیابی به پتانسیل صعودی آن شده بود، عبور کرد.

بیت کوین خود را از سطح مقاومت بیرون کشید. به نظر می رسد اکنون بیت کوین آماده رالی صعودی است. 

کسانی که در هفته‌های اخیر در خصوص آینده بیت کوین دچار شک و تردید بودند، تلاش کرده‌اند دارایی خود را وارد پوزیشن‌ شورت کنند، اما BTC نشان داد که آن‌ها سخت در اشتباه بودند. قیمت ها همچنان در حال افزایش است. اطلاعات سایت‌های معتبر نشان می‌دهند که در چند ساعت گذشته، بیش از 180 میلیون دلار پوزیشن شورت لیکوئید شده است. به نظر می‌رسد شکست سطح 41،000 دلار، منجر به ایجاد فشار کوتاه مدت شد و BTC را در مسیر خود بیشتر به بالا هل داد.

اگرچه دلایل تکنیکال متعددی برای اثبات تمایل به روند خرسی در میان مدت وجود دارد، اما آینده کوتاه مدت روشن به نظر می رسد.

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: صرافی کریپتو

بیت کوین یکبار دیگر میانگین متحرک 100 روزه را به عنوان سطح حمایتی خود پس گرفت و به بالاترین حد خود رسید. این تحولات نشان می دهد که BTC در حال حاضر فشار خرید کافی برای عبور از میانگین متحرک 200 روزه 45،000 دلار را در اختیار دارد.

با توجه به مثلث نزولی که بیت کوین در 26 جولای تشکیل داد، پیش بینی می شود که افزایش قیمت اخیر به 47,600 دلار نیز برسد. البته این سناریو بستگی به توانایی رمزارزهای پیشرو در عبور از میانگین متحرک 200 روزه دارد.

نمودار جفت ارز BTCUSD- 6 آگوست 2021- منبع- تریدینگ ویوونمودار جفت ارز BTCUSD- 6 آگوست 2021- منبع- تریدینگ ویوو

اگرچه با نگاهی به نمودارهای تکنیکال می‌توان دریافت که میانگین متحرک 200 روزه می تواند به عنوان سطح مقاومتی بسیار مهمی در مقابل صعود عمل کند، اما تاریخ معاملات و این اراده اخیری که گاوها از خود به نمایش گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که غول زنجیر گسیخته بیت کوین هیچ مانعی را به رسمیت نمی‌شناسد.

تنها حوزه مورد توجه که ممکن است مقداری از فشار خرید اخیر را جذب کند، محدود بین 42،650 تا 43،900 دلار است. در این سطح، نزدیک به 30،000 آدرس قبلاً بیش از 350،000 BTC خریداری کرده اند.

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: انواع تتر

این امکان وجود دارد که در این محدوده قیمتی، سرمایه گذاران حتی سعی کنند در موقعیت‌های زیرین خود نیز شکسته شوند و در نتیجه روند صعودی بیت کوین را کند کنند. با این وجود، افزایش دیگر سفارشات خرید در حدود قیمت‌های کنونی که BTC را کمک می کند تا از این سد عبور کند، تنها چیزی است که برای دستیابی به پتانسیل صعودی آن لازم است.

نمودار وضعیت  قراردادهای آپشن در محدوده قیمت روز 7 آگوستنمودار وضعیت  قراردادهای آپشن در محدوده قیمت روز 7 آگوست 2021، اطلاعات آدرس‌های سفارش گذارانی که در محدوده قیمت 38,000 تا 49,148.53 دلار  ثبت سفارش بیت کوین انجام داده‌اند را نشان می‌دهد

اطلاعات نمودار:

  •  In the Money(ITM): سودآور. وقتی که قیمت اعتباری (استرایک) کمتر از قیمت روز دارایی باشد؛
  • At the money (ATM): وضعیتی است که قیمت اعتباری (استرایک) آپشن با قیمت فعلی بازار یکسان است؛
  • Out the Money (OTM):  قیمت اعتباری (استرایک) از قیمت بازار بیشتر است. زیان ده. در این حالت اجرای آپشن ارزش ندارد و اجازه می‌دهند منقضی شود.

شایان ذکر است که اکنون که سطح 40،000 دلار به سطح حمایتی تبدیل شده است، احتمالاً نقش مهمی در روند صعودی بیت کوین ایفا خواهد کرد. ممکن است جهش ناگهانی برداشت سود، BTC را به زیر این دیوار تقاضا کشانده و منجر به اصلاح شدیدی شود.

اکنون مهمترین سطوح حمایتی زیر 40،000 دلار،  35،000 دلار و 29،500 دلار است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام