قیمت UNI (یونی سوآپ) بالای سطح شکست بسته شد: زمان خرید است؟
ارز دیجیتال

قیمت UNI (یونی سوآپ) بالای سطح شکست بسته شد: زمان خرید است؟

یونی سوآپ یک پروتکل غیرمتمرکز تبادل ارزهای دیجیتال و بخشی از اکوسیستم DeFi ها است. اینگونه صرافی‌ها با قراردادهای هوشمند عمل می‌‌کنند و تراکنش‌های بدون مجوز را امکان پذیر می‌کنند. این پلت فرم‌های غیرمتمرکز معمولا بر روی شبکه اتریوم سوار می‌شوند. یونی سوآپ محبوب ترین دپ (dapp) در شبکه بلاک چین اتریوم به حساب می‌رود.

برای جزییات بیشتر و نحوه ورود به معامله با استفاده از داده‌های ارائه شده در این تحلیل، سیگنال رایگان یونی سوآپ دنیای ترید را مطالعه کنید.

توکن یونی سوآپی که امروزه می‌شناسیم برای فقط اهداف معطوف به تراکنش‌ها معاملات ایجاد نشده است. در اصل، این توکن برای احراز هویت و موارد مختلفی در توسعه یونی سوآپ عرضه شد. در شبکه یونی سوآپ هرچه تعداد توکن‌های شما بیشتر باشد، قدرت رای شما نیز بیشتر است. تیم توسعه یونی سوآپ با افزایش عرضه در حال گردش خود، بیش از پیش سعی دارد تا مدیریت این پروژه رمزنگاری را به دست دارندگان سکه Uni واگذار کند.

ایر دراپ این توکن در سال 2020 به سرعت مورد توجه قرار گرفت و سریعا در بین 10 ارز دیجیتال اصلی جای خود را باز کرد. Uniswap در حال حاضر با ارزش بازار 18.5 میلیارد دلاری در رتبه یازدهم لیست ارز های دیجیتال قرار دارد. از حداکثر 1 میلیارد کوین عرضه اولیه، تنها 611 میلیون کوین در گردش است. بنابراین، ارزش Uniswap به طور مستقیم نشان دهنده اعتقاد سرمایه گذارانش است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی ارز دیجیتال یونی سوآپ

بررسی شرایط تکنیکال ارز دیجیتال یونی سوآپ UNI

این واقعیت که صاحبان توکن‌های UNI در زمینه توسعه‌های بیشتر و قدرت رای دهی، مالکان واقعی صرافی یونی سوآپ هستند، این کوین را بسیار ارزشمند می کند. در حال حاضر، یونی سوآپ تراکنش روزانه بیش از 200 برنامه DeFi را در خود جای می دهد. با افزایش حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز، ارزش صرافی یونی سواپ نیز افزایش می یابد و در نهایت ارزش توکن UNI را افزایش می دهد.

همه چیز به تقاضا و مبادله توکن های ERC-20 بستگی دارد، که این امر باعث می شود تحولات در بلاک چین اتریوم روی ارزش گذاری این پروژه ها نقشی اساسی بازی کند.

Uniswap از پایین ترین سطح 14.02 دلاری در 21 جولای به بالاترین سطح ماهانه 30.77 دلار در اول سپتامبر 2021 رسید. با جهش بیش از 100 درصدی قیمت، توکن UNI راه زیادی برای رسیدن به یکی از قله های قیمتی خود ندارد. در همین حین، فضای DeFi با سرعت زیادی با اقبال مواجه می شود و با سطح رشد اخیر در توکن های ERC-20، به ظاهر رسیدن به سطح های قیمتی بالا تر دور از دسترس نخواهد بود

پس از پیدا کردن حمایت روی خط 200 DMA، پس از بیش از یک ماه، اکنون زمان یک شکست قاطع است که به توکن UNI در رسیدن به سطح 50 دلاری کمک خواهد کرد. MACD نزدیک به وقوع یک کراس اوور صعودی است، در حالی که RSI در محدوده بالای 70 معامله می شود، که همه آنها به احتمال زیاد، به ادامه روند صعودی در فضای ارز های دیجیتال به طور کلی اشاره دارد.

همانطور که در نمودار ها قابل مشاهده است، افزایشی ناگهانی در حجم معاملات توکن UNI در سه روز گذشته رخ داده است و با نزدیک شدن به سطح بالای نوسان، حجم بیشتر به آن کمک می کند تا از نزدیک ترین سطح مقاومت عبور کند.

از نظر تکنیکال، یونی سوآپ دارای حمایتی در 200 DMA است، نزدیک به 27 دلار، و به دنبال آن حمایتی پرایس اکشنی از 20 تا 25 دلار، که منطقه خوبی برای خرید این ارز دیجیتال خواهد بود.

یونی سوآپ در یک روند صعودی آشکار قرار دارد و با توجه به افزایش قابل توجه حجم، محدوده دقیقی برای اصلاح وجود ندارد. احساس عمومی گاوی، در مورد یونی سوآپ را، می توان با نگاه به محدوده معاملاتی نزدیک به باند بالایی بولینگر به وضوح مشاهده کرد.

شاخص RSI در تایم فریم ساعتی نزدیک محدوده بالای 70 برای ورود به یک منطقه بیش خرید در حال حرکت است. تنگ شدن کانال بولینگر نیز نشان دهنده ادامه احتمالی حرکت صعودی است. با این حال، طبق تحلیل کلی ما از یونی سوآپ، باید منتظر بمانیم تا با شکست سطوح مقاومتی در چارت روزانه، نقاط ورود امن تری پیدا کنیم.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه