پربازده ترین ارزها برای خرید در آوریل 2022 ( فروردین 1401)
اخبار ارز دیجیتال

پربازده ترین ارزها برای خرید در آوریل 2022 ( فروردین 1401)

اگر روی این لینک کلیک کردید و در حال خواندن این مطلب هستید، حتماً پتانسیل عظیمی را که در بازار ارزهای دیجیتال برای کسب درامد در سال 2022 وجود دارد، درک کرده اید. با وجود ارزهای دیجیتال رنگارنگ، طبیعی است که از خود بپرسیم، بین این همه ارز کدامیک برای خرید در این ماه بهتر است؟ به عبارت بهتر، خرید کدام ارز در ماه آوریل 2022 ( فروردین- اردیبهشت) بهترین حاشیه سود را به ما می دهد؟ به خواندن این مقاله ادامه بدهید و ارزهایی را که ما در بخش ارز دیجیتال وبسایت دنیای ترید به شما معرفی می کنیم، در پورتفوی خود قرار دهید.

سیگنالهایی که در این مطلب داده می شوند، همگی سیگنال اسپات هستند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: اسپات و فیوچرز چیست؟

در این مقاله ما از بیت کوین و اتر صحبت نمی کنیم. نهایت سودی که این ارزها در بازه یک ماهه به ما می دهند، نمی تواند از 30 درصد فراتر رود، ما سراغ آلت کوین ها می رویم، ارزهایی که احتمال سوددهی بالای 100 درصد دارند.

 

آلت کوین چیست؟

آلت کوین ها اساساً ارزهای دیجیتال  جایگزین بیت کوین هستند. در حالی که بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال نسل اول در نظر گرفته می شود، آلت کوین ها در نسل دوم و سوم ارزهای دیجیتال قرار می گیرند. این پروژه ها ارزش بازار کمتر و پتانسیل رشد بیشتری دارند.

برخی از آلتکوین ها برای پر کردن شکاف هایی که بیت کوین دارد، معجزه می کنند. و به همین دلیل است که آلت کوین ها ارزش بالایی دارند.

 

 

 

اولین ارز پربازده: ماتیک (MATIC) توکن پالیگان

سال 2022 می تواند سال خوش شانسی برای توکنداران ماتیک، توکن بومی بلاکچین Polygon باشد. سر و صدای زیادی پیرامون این آلت کوین به پا شده و نشانه های پایان روند نزولی در نمودار این ارز به چشم می خورد.

ماتیک توکن بومی پالیگان

ماتیک یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و از مکانیزم اجماع اثبات سهام (pos) استفاده می کند.

اخبار بنیادین پالیگان

Polygon به تازگی خبر از رونمایی یک سرویس احراز هویت غیر متمرکز مبتنی بر وب 3 و الگوریتم اثبات دانش صفر (ZKP) به نام Polygon ID داده است.

ارزش بازار Polygon هنوز کمتر از 15 میلیارد دلار است و قیمت آن در زمان نگارش این مقاله در 11 آوریل 2022 کمتر از 1.5 دلار است. با اینحال رتبه ماتیک از لحاظ ارزش بازار، 17 است و به همین علت یک سرمایه گذاری ارزشمند به شمار می آید.

چرا باید Polygon بخریم؟

در حال حاضر، Polygon بهترین گزینه برای حل مشکلات مقیاس پذیری اتریوم است. توسعه دهندگانی که قصد دارند از بلاک چین اتریوم استفاده کنند و از مزایای پشتیبانی چند زنجیره ای برای پروژه های خود بهره مند شوند، راهی جز پالیگان پیش روی خود نمی بینند. در اینکه ماتیک یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است، شکی نیست. فقط هولدرها توجه داشته باشند که برای کسب سود از خرید توکن ماتیک، باید در کف قیمت، یا به عبارتی آخرین سطوح حمایت خرید کنند. بهترین استراتژی برای سرمایه‌گذاری در Polygon این است که هر زمان که شاخص ترس و طمع در مرحله ترس شدید و قیمت در سراشیبی سقوط است، خرید کنند.

نموار ماتیک MATICUSDT_2022-04-11_19-55-52

اکنون زمان خوبی برای خرید ماتیک است؛ زیرا این ارز در پایین ترین قیمت از ماه اکتبر قرار دارد. البته ممکن است قیمت از این نیز پایین تر بیاید. بنابراین می توانید خرید پله ای انجام دهید. مقداری همین الان خریداری کنید و مقداری در سطوح پایین تر.

نقاط مناسب برای خرید ارز ماتیک (MATIC):

  • 1.355
  • 1.339
  • 1.178
  • 0.659 (بعید به نظر می رسد قیمت به این سطح برسد.)

 

 دومین توکن ارزشمند: Algorand (ALGO)

الگوراند چیست؟

Algorand یک بلاک چین غیرمتمرکز، بدون مجوز و متن باز است که از مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) بهره می برد و از طیف گسترده ای از برنامه ها پشتیبانی می کند. این سیستم‌ها امن، مقیاس‌پذیر و کارآمد بوده و از همه ویژگی‌های حیاتی برای کاربردهای مؤثر در دنیای واقعی برخوردار هستند.

 شبکه اصلی Algorand در ژوئن 2019 فعال شد و از دسامبر 2020 توانست تقریباً 1 میلیون تراکنش را در روز انجام دهد.

Algorand-altcoin-2022

الگوراند تاکنون موفق به جذب سرمایه های خصوصی زیادی از سوی سرمایه گذاران بزرگ شده است. نکته قابل توجه این است که هربار توکن جدیدی در اکوسیستم الگوراند معرفی می شود، میان توکنداران ارز ALGO توزیع می شود.

خبرهای بنیادین الگوراند

در 17 فوریه 2022، بنیاد Algorand یک سرمایه گذاری به ارزش 10 میلیون دلار برای توسعه هارد فورک لندن انجام داد و با ایجاد یک بریج با اتریوم، هارد فورک لندن را به اکوسیستم الگوراند متصل کرد. الگوراند پیش از راه اندازی این بریج، از قابلیت هایی مانند مقیاس پذیری بالا، کارمزد پایین و سرعت بالا در تراکنش ها برخوردار بود. این بریج، با ایجاد اتصال با شبکه اتریوم که در حال حاضر قوی ترین اکوسیستم DApp را دارد، به الگوراند فرصت جذب نقدینگی بیشتر را می دهد. هدف بنیاد الگوراند در افق بلندمدت تحکیم اکوسیستم DeFi در شبکه Algorand است.

چرا باید توکن الگورند را در پورتفوی خود داشته باشیم؟

طبق گزارش newsbtc، الگوراند در سه ماهه اول سال 2022 ، حدود 35 درصد رشد داشته است.

بر اساس گزارش سایت کوین مارکت کپ، ALGO رتبه 30 را از لحاظ ارزش بازار دارد و در زمان نگارش مقاله، قیمت آن کمتر از یک دلار و ارزش بازار آن حدود 5 میلیارد دلار است. بنابراین با توجه به جایگاه و ارزش بازار آن، یک توکن ارزنده به شمار می آید.

تحلیل تکنیکال الگوراند

از لحاظ تحلیل تکنیکال، قیمت تمامی سطوح حمایت خود را از دست داده و اکنون به سطح حمایت کلیدی در قیمت 0.7168 برخورد کرده که با سطح s1 در پیوت هفتگی تلاقی دارد. قیمت زیر هر سه مووینگ 50، 100، 200 خود قرار دارد و با کف کانال کتلر برخورد کرده.

ALGOUSDT_2022-04-11_20-59-22- نمودار ارز الگوراند

روی نمودار روزانه، استوک استیک در منطقه بیش فروش قرار دارد. بنابراین به احتمال زیاد به زودی روند تغییر می کند.

اکنون در قیمت 0.71 قرار داریم که بهترین کف برای خرید ارز  ALGO است.

سومین توکن ارزشمند : پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات چیست؟ پاسخ: نیازی به معرفی پولکادات نیست. این ارز میان ایرانیان شهرت و محبوبیت زیادی به هم زده است.

  • پولکادات رمز ارزی است که با مکانیزم اثبات سهام (POS) کار می کند. بلاکچین های مختلف می توانند از طریق پروتکل Polkadot به یکدیگر متصل شوند.
  • پولکادات اکنون با 17 میلیارد دلار ارزش بازار، در جایگاه 13 از لحاظ مارکت کپ قرار دارد.
  • پولکادات یک پروژه بسیار منحصر بفرد دارد که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با تکیه بر امنیت این شبکه، بلاکچین خود را ایجاد کنند.

 

اخبار و به روز رسانی های پولکادات

از پایان ماه مارس، قیمت DOT  حدود 20 درصد افزایش یافته و به هدف صعودی خود در 26 دلار رسیده است.

  • 30 مارس: راه اندازی بریج وارم هول (Wormhole) را داشتیم که پل ارتباطی پولکادات با دو شبکه مهم اتریوم و سولانا ست.
  • 30 مارس: یکی از پروژه های دیفای پولکادات، به نام شبکه Astra، در 30 مارس به تارگت 1 میلیارد دلار توکن قفل شده رسیده است.

 

تحلیل تکنیکال پولکادات

پولکادات به تازگی الگوی هد اند شولدر را در نمودار روزانه تکمیل کرده است. البته باز احتمال افت قیمت بیشتر وجود دارد. به طوریکه اگر اندکی صبر اختیار کنید، می توانید این توکن را در قیمت استثنایی 10 دلار خریداری کنید. ولی هم اکنون هم قیمت در یکی از سطوح مناسب برای خرید این ارز ارزشمند قرار دارد.

نمودار پولکادات

بهترین قیمت هایی که می توانید پولکادات را خریداری کنید:

  • 17 دلار
  • 15 دلار
  • 10 دلار

می توانید سرمایه ای را که برای خرید پولکادات در نظر گرفته اید، به سه قسمت تقسیم و در هر یک از سطوح مذکور، حجمی از این توکن ارزشمند را خریداری کنید.

و اما سخن پایانی

توکن های آینده دار زیادی هم اکنون در آخرین سطوح حمایتی خود به سر می برند و می توانند فرصت های عالی سرمایه گذاری باشند. در این مطلب سه مورد از این توکن ها را به شما معرفی کردیم.

به یاد داشته باشید، اگر زمانی یک توکن را به صورت اسپات خریداری کردید، سپس قیمت بر خلاف پیشبینی شما به جای صعود، نزول کرد، دستپاچه نشوید! بدترین کار این است که در این لحظه تصمیم به فروش ارز و خروج با زیان بگیرید. نگران نباشید، ارزها در یک بازه یک الی دو ماهه دوباره تغییر روندکوتاه مدت می دهند. اگر صبر کنید دوباره قیمت به سطح مورد نظرتان برمی گردد و شما می توانید با سود از بازار خارج شوید.

اگر تمایل دارید توکن های آینده دار بیشتری به شما معرفی کنیم، در کامنت ها درخواست دهید. در صورت استقبال مخاطبان ارزهای دیجیتال آینده دار بیشتری به همراه تحلیل تکنیکال آن ها و نقاط ورود معرفی خواهند شد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام