ارز TGC در صرافی هات‌بیت لیست شد؛ رشد 440 درصدی تنها در یک روز!
اخبار ارز دیجیتال

ارز TGC در صرافی هات‌بیت لیست شد؛ رشد 440 درصدی تنها در یک روز!

به‌گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای‌ترید، ارز TGC که متعلق به پلتفرم تربوگیم (TerboGame) می‌باشد، پس از لیست شدن و آغاز معاملات در صرافی ارز دیجیتال هات‌بیت، با رشد شگفت‌انگیز 440 درصدی مواجه شد. این ارز دیجیتال، به‌گفته حساب رسمی صرافی هات‌بیت در شبکه‌های اجتماعی، از 6 صبح 31 دسامبر به وقت UTC برای معامله در دسترس کاربران قرار گرفته است. به‌این‌ترتیب صرافی هات‌بیت اولین صرافی ارز دیجیتال خواهد بود که توکن TGC جدید را برای معامله، در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

ارز tgc

صرافی هات‌بیت ارز tgc را لیست کرده است

به ادعای وبسایت رسمی این پروژه تازه تاسیس، ارز دیجیتال TGC یک میم‌توکن از خانواده ارزهای متاورس و گیمینگ می‌باشد که هدف آن ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش به اعضای خود در متاورس و پلتفرم‌های گیمینگ مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است.

تربوگیم همچنان یک پلتفرم غیرمتمرکز وب 3 برای کسب بهترین تجربه از محیط‌های گیمینگ نیز به‌شمار می‌رود. به گفته خود این پروژه، آنها اکنون در حال کار بر روی اکوسیستم متاورس و سیستم بازی سه بعدی خود هستند که ترکیبی از دنیای میم‌توکن‌ها و متاورس خواهد بود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: تحلیل ارز دیجیتال آوه

پروژه ارز TGC برای ارز دیجیتال خود از اوایل ماه ژانویه میلادی یک برنامه ایردراپ نیز درنظر گرفته‌اند که تا ابتدای ماه فوریه ادامه خواهد داشت و طی آن کاربران به‌طور تصادفی مقداری از کوین TGC را به ارزش 8 دلار دریافت خواهند کرد.

قیمت این ارز دیجیتال از زمان لیست شدن در صرافی هات‌بیت نوسان زیادی داشته اما در دو روز ابتدایی بیش از 442 درصد افزایش را تجربه کرده است. قیمت ارز TGC در حال حاضر معادل 0.0000327940 دلار است و حجم معاملات 24 ساعته آن نیز بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار را نشان می‌دهد.

قیمت ارز tgc

قیمت ارز tgc در صرافی هات‌بیت

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام