بانک HSBC لندن پرداخت ها به صرافی بایننس را مسدود می کند
اخبار ارز دیجیتال

بانک HSBC لندن پرداخت ها به صرافی بایننس را مسدود می کند

این اقدام از سوی بانک انگلیسی HSBC در پی بیانیه ای از FCA (نهاد نظارت بر رفتار مالی انگلستان) مبنی بر این که بایننس نمی تواند فعالیت های خود را در انگلستان ادامه دهد، رخ داد.

این بانک روز سه شنبه اعلام کرد که HSBC مشتریان بریتانیایی خود را تا جایی که ممکن است از انجام پرداخت به صرافی Binance، منع می کند. این تصمیم در پی اعلامیه مقامات نهاد رفتار مالی بریتانیا (FCA) در ماه ژوئن، مبنی بر اینکه Binance مجاز به انجام هیچگونه فعالیت قانونی در این کشور نیست، گرفته شده است. بر اساس توییت های منتشر شده از حساب رسمی این بانک، HSBC با مشتریان خود تماس گرفته و به آنها توصیه کرده تا اطلاع ثانوی پرداخت های خود را به این صرافی متوقف کنند.

سخنگوی HSBC گفت:

"ما با مشتریان HSBC در انگلستان در مورد تغییرات جدید در این فضا [ارز های دیجیتال] که ممکن است بر آنها تأثیر بگذارد، صحبت کرده ایم. ما در مورد اوراق بهادار یا صرافی ها به طور به خصوص اظهار نظر نمی کنیم."

سخنگوی HSBC افزود: "ما بر استانداردهای دقیق مبارزه با پولشویی (AML) و احراز هویت (KYC) تأکید ویژه ای داریم و تحولات، تقاضای مشتریان و تغییر قوانین در این بازارها را از نزدیک دنبال می کنیم."

در ماه جولای، بانک انگلیسی Barclays و غول بانکی اسپانیایی Banco Santander نیز پس از آن که چندین بانک انگلیسی این صرافی را در لیست سیاه قرار دادند، پرداخت ها به بایننس را برای مشتریان بریتانیایی خود مسدود کردند.

سخنگوی بایننس نیز در این مورد به خبرنگاران گفت:

"ما از اینکه HSBC این تصمیم را گرفته است ناامید شده ایم و از هر گفت و گویی برای بحث در مورد نگرانی های آنها، استقبال می کنیم."

این سخنگوی بایننس افزود: "ما تعهدات خود را در مورد قوانین کشورهای مختلف بسیار جدی می گیریم و خود را متعهد به تنظیم سیاست هایی می دانیم که از مصرف کنندگان محافظت می کند، نوآوری را ترغیب می کند و صنعت ما را به جلو حرکت می دهد."

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدودیت بایننس بر روی عبارت مقابل کلیک کنید: محدودیت‌های جدید صرافی بایننس برای ایرانیان

مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود: فرق توکن و کوین

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام