دوج 2.0 در یک روز 300 درصد افزایش یافت/بنیاد دوج کوین هشدار داد
اخبار ارز دیجیتال

دوج 2.0 در یک روز 300 درصد افزایش یافت/بنیاد دوج کوین هشدار داد

در 24 گذشته توکن دوج 2.0 با وجود اخطارهای بنیاد دوج کوین، 300 درصد افزایش یافت. توکن دوج کوین 2.0  همچنان در روند صعودی قرار دارد و با وجود هشدارهای بنیاد دوج کوین اصلی، بیش از 300 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

یکی از دلایل افزایش شدید قیمت این ارز دیجیتال، قطعاً تشابه اسمی آن با دوج کوین معروف است. بسیاری از نسخه های دیگر توکن های سگ شیبا اینو به امید به دست آوردن استقبال عمومی به بازار ارز دیجیتال عرضه شده اند.

در حالی که اکثر این پروژه ها به دلیل عدم توفیق در جذب نقدینگی شکست خورده اند، به نظر می رسد برخی نیز مورد استقبال قرار گرفته و توجه جامعه ارز دیجیتال را به خود جلب می کنند.

دوج کوین 2.0، نسخه کپی دوج کوین که در ماه می در شبکه بایینس اسمارت چین راه اندازی شد، اخیراً تبلیغات زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. دوج کوین 2.0 در چندین صرافی ارز دیجیتال لیست شده و به همین دلیل ظرف مدت کوتاهی، قیمت آن رشد سرسام آوری داشته است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی ftx برای ایرانیان

بنیاد دوج کوین هشدار می‌دهد

بنیاد دوج کوین که ویتالیک بوترین و ایلان ماسک از اعضای اصلی آن هستند، از این کپی کاری چندان دل خوشی ندارد. به همین علت نسبت به استفاده از DOGE 2.0 هشدار جدی داد.

بنیاد خاطرنشان کرد که دوج 2.0 به هیچ وجه وابسته به دوج کوین نیست و شباهت نام این دو پروژه مختلف باعث ایجاد سردرگمی زیادی در بین سرمایه گذاران دوج کوین می شود و در صورت بروز مشکلات اساسی در پروژه دوج 2.0، نام آن را مخدوش می کند.

در نتیجه، بنیاد درخواست کرد که توسعه دهندگان دوج 2.0 نام پروژه را تغییر دهند تا با پروژه اصلی دوج کوین اشتباه گرفته نشود و به شهرت و اعتبار آن خدشه وارد نکند.

دوج 2.0 در 24 ساعت 300 درصد افزایش یافت

علی رغم هشدارهای جدی بنیاد دوج کوین، با ورود سرمایه گذاران بیشتری به پروژه، قیمت دوج 2.0 همچنان در حال افزایش است. بعید به نظر می‌رسد که گروه دوج 2.0 که تازه سوار بر موج شهرت دوج کوین، روی روند صعودی افتاده است، بخواهد تصمیمی مبنی بر تغییر نام محصول دیجیتال خود بگیرد.

این دست مشکلات و کپی کاری‌ها، جای خالی رگولاتور در زمینه حقوق معنوی را پر رنگ تر می کند و به مصرف کنندگان هشدار می دهد که وارد پروژه ای نشوند که رشد بی رویه اش علت بنیادین خاصی ندارد. زیرا این حباب افزایش قیمت به زودی خواهد ترکید.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام