افزایش 6 درصدی قیمت بیت کوین تنها در یک روز
اخبار ارز دیجیتال

افزایش 6 درصدی قیمت بیت کوین تنها در یک روز

قیمت بیت کوین در حال حاضر 39700 دلار و دامیننس آن نیز در حال حاضر 48.93 درصد است که 0.54 درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته.

ارزهای دیجیتال در تاریخ 28 ژوئیه در ناحیه قیمتی سبز رنگ قرار داشتند. ارزش کلی بازار جهانی ارزهای دیجیتال 1.55 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته حدود 6.5 درصد افزایش را نشان می دهد، در حالی که کل حجم معاملات این بازار در 24 ساعت گذشته 95.67 میلیارد دلار بوده و 17.17 درصد کاهش را به خود می بیند.

حجم معاملات استیبل کوین ها اکنون 77.58 میلیارد دلار است چیزی حدود 81.09 درصد از کل حجم بازار در 24 ساعت گذشته. قیمت بیت کوین در حال حاضر 39700 دلار و دامیننس آن نیز در حال حاضر 48.93 درصد است که 0.54 درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: دامیننس بیت کوین چیست؟

از جالب توجه ترین اخبار امروز 28 جولای، می توان به همکاری اولین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین در خاورمیانه که در دوبی مستقر است با شرکت کانادایی 3iQ که به مدیریت دارایی های دیجیتال می پردازد، اشاره کرد. عرضه عمومی سهام این شرکت نیز به ارزش 200 میلیون دلار در حال انجام است. حالا 3iQ بزرگ ترین صندوق مدیریت و سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال کانادا، امروز رسما این صندوق مخصوص بیت کوین را در Nasdaq دبی، معتبر ترین صرافی بین المللی منطقه عرضه کرد.

بیت کوین در سال 2008 به عنوان جایگزینی برای ارزهای سنتی ایجاد شد و محبوب ترین دارایی دیجیتال جهانی به حساب می رود، اما قیمت آن اخیراً به دلیل اقدامات جدید چین برای مقابله با ارزهای دیجیتال به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است.

قیمت 10 رمزارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال در بامداد 28 جولای ازین قرار بود

 

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: تفاوت کوین و توکن

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام