صرافی کوین بیس ارزهای Shiba, KEEP و CHZ را لیست می کند
اخبار ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس ارزهای Shiba, KEEP و CHZ را لیست می کند

صرافی کوین بیس پرو (Coinbase Pro) در حال لیست کردن ارزهای دیجیتال جدید است. روز گذشته، این صرافی ارز Polkadot را به لیست ارزهایی که امکان خرید و فروششان در این صرافی وجود دارد افزود و حال اعلام کرده است که Chiliz، Keep Network و Shiba Inu هم به زودی به لیست این صرافی افزوده خواهند شد. در صورتی که میزان نقد شوندگی مناسب وجود داشته باشد، معامله ی این سه ارز دیجیتال در پلتفرم کوین بیس از روز هفدهم ژوئن آغاز خواهد شد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی کوین بیس

ارز CHZ یک توکن مورد استفاده ی پلتفرم Socio است که توکن های طرفداری را تولید می کند. در این پلتفرم، کاربران میتوانند توکن های هواداری تیم های ورزشی حرفه ای را خریداری کنند. دارندگان این توکن ها امکان دریافت جوایز ویژه ای را خواهند داشت. همچنین دارندگان آنها میتوانند در رای گیری های خاص این باشگاهها شرکت کنند و رای دهند. CHZ بصورت جفت ارز با USDT، USD، EUR و GBP ارائه خواهد شد.

رمز ارز KEEP متعلق به Keep Network است. این شبکه در حفظ امنیت قراردادهای هوشمند فعالیت می کند. این ارز دیجیتال بصورت جفت ارز با USDT بر روی کوین بیس پرو در دسترس خواهد بود.

ارز دیجیتال SHIB پر حاشیه ترین موردی است که اخیرا در کوین بیس پرو لیست می شود. این ارز دیجیتال یک توکن بر مبنای اتریوم است که در رقابت با دوج کوین است. دوج کوین نیز اخیرا در کوین بیس پرو لیست شده است. مانند دوج  کوین، عرضه و تولید شیبا در حجم های بالا انجام میشود که منجر به قیمت پایین هر واحد آن شده است. اما در حالی که پروژه ی دوج کوین صرفا در نتیجه ی یک شوخی بوجود آمد، پروژه ی شیبا در حال تلاش برای ساخت یک سیستم غیر متمرکز است که شامل DEX (که نوعی صرافی همتا به همتای غیر متمرکز است) و یک مجموعه برای هنرمندان تولید کننده ی NET می باشد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی ارز دیجیتال چیست؟

شیبا در ماه آگوست سال گذشته توسط فردی که از نام مستعار Ryoshi استفاده می کرد معرفی شد. نیمی از حجم کل ارز شیبا در صرافی غیر متمرکز Uniswap قفل شده است و نیم دیگر آن به عنوان هدیه ی همکاری و کمک به ویتالیک بوترین، یکی از بوجود آورندگان اتریوم داده شد. تا امسال به این رمز ارز توجه خاصی نشده بود تا اینکه موفقیت یکباره ی دوج کوین سیگنالی را برای برخی از تریدر ها برای یافتن یک جایگزین صادر کرد. شیبا به شدت افزایش قیمت پیدا کرد و برخی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال مانند فاینانس آن را لیست کردند.

در ماه می، بوترین بخشی از دارایی ارز شیبای خودش را برای انجام کارهای خیرخواهانه فروخت و باقیمانده ی آن را بطور کلی از بین برد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام