شاید وقت آن شده تا دارایی های خود را از بایننس خارج کنید
اخبار ارز دیجیتال

شاید وقت آن شده تا دارایی های خود را از بایننس خارج کنید

از ماه آگوست، بدون تکمیل KYC (احراز هویت)، قادر نخواهید بود تا برداشتی(روزانه) بیش از 0.06btc ازین صرافی داشته باشید.

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی مبادله ارز دیجیتال جهان بر اساس حجم معاملات، به تلاش خود برای ایجاد گفتگو با قانون گذاران مالی ادامه می دهد. بایننس در این راستا، شروع به تعریف محدودیت های برداشت از حساب و سیستم گزارش مالیات جدیدی کرده است.

این شرکت روز سه شنبه رسماً از بروزرسانی بزرگی در قوانین مربوط به احراز هویت خود خبر داد. بر همین اساس، بایننس به طور قابل توجهی حداکثر میزان برداشت روزانه از حساب را برای کاربرانی که تأیید هویت کامل انجام نداده اند، کاهش می‌دهد.

به همین ترتیب از اوایل ما آگوست، کاربرانی که تنها تأیید هویت مرحله اول را تکمیل کرده‌اند، نمی‌توانند بیش از 0.06 بیت کوین (BTC) در روز، معادل تقریبا 2400 دلار در زمان نگارش این یادداشت، برداشت کنند.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل Binance در توییتر خاطر نشان کرد که قبلاً حداکثر مبلغ برداشت روزانه 2 BTC یا چیزی حدود 80،000 دلار بود.

بر اساس این اعلامیه، Binance از چهار آگوست به طور مرحله‌ای محدودیت‌های جدید را برای کاربران قدیمی اعمال خواهد کرد.

این صرافی انتظار دارد تا محدودیت های جدید برداشت را بطور کامل تا 23 آگوست عملیاتی کند. کاربران Binance که تأیید هویت کامل را انجام داده اند، همچنان قادر خواهند بود تا حداکثر 100 BTC در روز (معادل 4 میلیون دلار) برداشت کنند. در این اطلاعیه آمده است: "محدودیت های برداشت هر روز در ساعت 00:00 بروزرسانی می شوند."

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدودیت‌های بایننس، کارمزد صرافی بایننس در معاملات مارجین، مراحل فعال سازی حساب بلوکه شدن بایننس و هرآنچیزی که یک معامله‌گر ایرانی لازم است بداند، اینجا را کلیک کنید. در این مقاله در خصوص محدودیت‌های بایننس برای ایرانیان بیشتر صحبت کرده‌ایم.

محدودیت‌های جدید بایننس، موجی از نگرانی را بین کاربران ایرانی این صرافی چینی به راه انداخته است. بر اساس قوانین بایننس شما به عنوان یک ایرانی قادر نیستید تا در این پلت فرم به معامله بپردازید. معامله گران ایرانی تا قبل از این به صورت تایید هویت نشده در این پلت فرم فعالیت می کردند، اما شاید با اوضاع پیش آمده لازم باشد تا تصمیمات جدیدی برای سرمایه خود در این صرافی بگیرند.

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: تفاوت کوین و توکن

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام