گری اسکیل هم اکنون بیش از 10 میلیارد دلار اتریوم در اختیار دارد
اخبار ارز دیجیتال

گری اسکیل هم اکنون بیش از 10 میلیارد دلار اتریوم در اختیار دارد

گری اسکیل (Grayscale)، یکی از بزرگترین سرویس های مدیریت دارایی های دیجیتال، به تازگی گزارشی مربوط به ارزش کل دارایی های تحت مدیریت شرکت کریپتوی خود (AUM) را منتشر کرده است. این شرکت مستقر در نیویورک در حال حاضر بیش از 3 میلیون اتریوم به ارزش کلی معادل بیش از 10 میلیارد دلار در اختیار دارد.

بر اساس آخرین داده های منتشر شده توسط گری اسکیل (Grayscale)، ارزش کلی ارز های دیجیتال تحت مدیریت اش AUM (شامل دارایی های اتریوم) را در 13 آگوست 2021 به 41.4 میلیارد دلار رسانده است که تقریباً 25 درصد بیشتر از 33 میلیارد دلار در 28 جولای 2021 است. این شرکت سال جدید را با حدود 20 میلیارد دلار دارایی دیجیتال تحت مدیریت شروع کرده بود.

از آغاز سال 2021، گری اسکیل خرید اتریوم را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید. در طول هفته اول مارچ، این شرکت آمریکایی نزدیک به 20000 اتریوم ETH به دارایی های اتریومی خود اضافه کرد. Grayscale یکی از بزرگترین دارندگان نهادی توکن اتریوم ETH به حساب می آید.

بیت کوین اما همچنان بزرگ ترین دارایی تحت مدیریت Grayscale باقی مانده است. این شرکت در حال حاضر بیش از 640،000 BTC با ارزش کلی نزدیک به 30 میلیارد دلار در احتیار دارد. به غیر از بیت کوین و اتریوم، این شرکت مدیریت دارایی، بیش از 700 میلیون دلار اتریوم کلاسیک (ETC) و تقریبا 300 میلیون دلار لایت کوین  (LTC) در اختیار دارد.

فعالیت شبکه اتریوم

فعالیت کلی شبکه اتریوم از آغاز ماه آگوست 2021 به سرعت افزایش یافته است. بر اساس آخرین داده های منتشر شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل دیتای آن چین گلس نود Glassnode، تراز موجودی ETH در صرافی های دیجیتالی پیشرو به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر رسیده است. یکی از بزرگترین دلایل این اتفاق جدید این است که نهنگ های اتریوم Ethereum، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان را از صرافی های رمزنگاری به کیف های دیجیتالی ناشناخته منتقل کرده اند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: لانگ چیست؟

گزارش ها و داده های آن چین اتریوم

آدرس نهنگ های اتریوم ذخیره سازی اتریوم های خود را متوقف نکرده اند، در همین حین اتریوم قیمت هایی بالا تر از 3100 دلار را نیز به خود داده است که قابل انتظار به شمار می رفت. 3 سال پیش، آدرس هایی با موجودی بیش از 10 هزار اتر 35.8 درصد از ارزش بازار را به خود اختصاص داده بودند. امروز اما، آنها 43.7 درصد از ارزش کل دارایی شماره 2 بازار ارز های دیجیتال را در اختیار دارند. بر اساس گزارش های آن چین بیش از 1338 آدرس اتریومی با همچین موجودی هایی وجود دارد.

اتریوم ETH در حال حاضر نزدیک به 3300 دلار با ارزش بازاری بیش از 380 میلیارد دلار معامله می شود. دامیننس کلی اتریوم روی ارزش کلی بازار نیز چیزی حدود 19 درصد است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام