گیم های کریپتویی؛ همکاری Polygon و Decentral Games
اخبار ارز دیجیتال

گیم های کریپتویی؛ همکاری Polygon و Decentral Games

بر اساس گزارش های جدید به دست آمده، Decentral Games اخیراً همکاری خود را با Polygon برای ساخت بازی هایی به شکل Play-To-Earn (با بازی کردن در این نوع گیم ها درآمد کسب می کند) آغاز کرده است. استودیو Polygon سرمایه گذاری خواهد کرد و توکن‌های DG را در Decentral Games به منظور حل مشکلات مقیاس پذیری و حذف قطعی‌های طولانی مدت به دلیل تعمیر و نگهداری در طول گیم پلی، استیک می‌کند.

این همکاری بین Decentral Games و Polygon PoS همچنین قابلیت های همکاری را تقویت می‌کند، انتقال دارایی های بین زنجیره ای را تسهیل می کند و نقدینگی در دسترس تری را برای این جامعه گیمر ها فراهم می آورد. کاربران همچنین می توانند از مزایای تراکنش های سریع با کارمزد کم استفاده کنند.

پلت فرم Polygon برای مقیاس گذاری اتریوم و توسعه زیرساخت طراحی شده است. هسته اصلی پلیگان Polygon SDK است. این هسته اصلی، یک چارچوب انعطاف پذیر و مدولار است که به اتصال و توسعه چین‌های امن، از جمله Validium، zkRollups و Optimistic Rollups و چین های منفردی مانند Polygon PoS کمک می کند.

راه حل مقیاس گذاری اتریوم برای تغذیه بیش از 500 دپ (Dapp)، 567 میلیون تراکنش معمولی و 6 میلیون تراکنش روزانه استفاده می‌شود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای دیجیتال آینده دار

به دنبال این همکاری اخیر، Polygon قرار است سومین نود بزرگی باشد که قادر به انجام تراکنش های MATIC است و برای ایجاد درآمد برای دارندگان توکن‌های DG خواکار می‌کند. حالا با وجود Polygon PoS به عنوان یک شریک بلاکچینی، احتمال می رود Decentral Games در سال های آینده بازار گیم های Play-To-Earn را توسعه ببخشد.

Decentral Games که به وسیله شبکه اتریوم پشتیبانی می شود، به دنبال بهبود مکانیزم گیم ها و ترغیب کاربران به این گونه از بازی ها، همکاری خود با Polygon را پیش گرفت. این پلت فرم با حمایت های غنی و شرکای برجسته ای پشتیبانی می شود که راه اندازی موفق نسخه های جدیدی را در فضای متاورس کریپتو را در کارنامه داشته اند.

سرمایه گذار اصلی پشت این پلتفرم، Digital Currency Group است. پلت فرم GameFi DAO از Decentral Games نیز، اولین پروژه گیمینگ متاورس کریپتو است که فرصت های شغلی در این متاورس ارائه می دهد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام