مبادلات ارزهای دیجیتال در صرافی بانک DBS بیش از ۱۰ برابر شده است
اخبار ارز دیجیتال

مبادلات ارزهای دیجیتال در صرافی بانک DBS بیش از ۱۰ برابر شده است

بانک DBS که بزرگترین بانک جنوب شرق آسیاست می گوید که حجم مبادلات ارزهای دیجیتال در صرافی این بانک بیش از ۱۰ برابر شده است و به حدود 30 تا 40 میلیون دلار رسیده است  و بیش از 80 میلیون دلار ارزهای دیجیتال مشتریانش نیز در این بانک سپرده هستند. به گفته ی مدیر عامل این بانک، آنها در حال همکاری با بانک JPMorgan بر روی یک پلتفرم  پرداخت بر اساس بلاکچین هستند و قصد دارند اولین توکن امنیتی خود را در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی ارائه دهند.

این موسسه مالی بزرگ که در سنگاپور قرار دارد طی یک کنفرانس خبری درمورد بازدهی صرافی ارزهای دیجیتال اش در سه ماهه نخست سال جاری میلادی توضیح داد. این بانک در ۱۸ بازار مختلف از جمله ارزهای دیجیتال فعالیت می کند.

این بانک در دسامبر سال قبل یک صرافی ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. پایاش گوپتا، مدیر عامل این بانک گفت که توانایی های مجموعه اش در تبدیل ارزهای دیجیتال بسیار شبیه به کوین بیس، دیگر صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال است. او افزود که تفاوت اینجاست که کوین بیس حجم های بالا را مبادله و تبدیل می کند اما DBS برای شروع این قابلیت را به سرمایه گزاران و طرفین مورد تایید ارائه داده است.

آقای گوپتا افزود که آنها در حال حاضر 120 مشتری دارند و شرایط برای صدها مشتری بیشتر نیز در حال فراهم شدن است. وی گفت که امیدوار است اولین توکن امنیتی خود را در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی ارائه دهد.

این بانک در زمان آغاز به کار صرافی گفته بود که خدمات تبدیل ارز بین چهار ارزِ دلار سنگاپور (SGD) ، دلار آمریکا (USD) ، دلار هنگ کنگ (HKD) و ین ژاپن (JPY) و چهار ارز دیجیتال شناخته شده ی بیت کوین، تتر، بیت کوین کش و ریپل (XRP) را ارائه می کند.

مدیر عامل DBS همچنین هفته ی قبل توضیح داده بود که این بانک یک کمپانی در زمینه تکنولوژی را با همکاری بانک JPMorgan و Temasek برای تغییر نحوه ی کارکرد تراکنش ها و پرداخت های برون مرزی از طریق راه اندازی یک پلتفرم جدید راه اندازی کرده است. این پلتفرم جدید مشکلات و محدودیت های روشهای سنتی را نخواهد داشت.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام