غول فناوری علی بابا با میلیون ها مشتری وارد دنیای متاورس شد!
اخبار ارز دیجیتال

غول فناوری علی بابا با میلیون ها مشتری وارد دنیای متاورس شد!

غول فناوری علی‌بابا از راه‌اندازی یک لانچ پد، برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای متاورسی در بلاک چین اولانچ خبر داد. این لانچ پد موسوم به کلودورس (Cloudverse) با هدف سفارشی سازی پروژه‌های متاورسی و بهبود تعامل با مشتری توسعه یافته است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

کلودورس چیست؟

بنا به تعریف وبسایت Cloudverse، این پلتفرم یک راه حل تک مرحله ای است که خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • طراحی، ساخت و مدیریت فضای متاورس برای کسب و کارها،
  • راه حل ساخت و ساز ساده و سریع مکان‌های متاورسی،
  • خدمات برنامه ریزی ایجاد و قطعه بندی زمین متاورسی و مدیریت حرفه ای آن،
  • یک اکوسیستم لایه باز برای کمک به بهبود تعامل مشتری در دنیای متاورس.

کاربرد کلودورس برای کسب و کارها

علی بابا کلود (Alibaba Cloud) یک بستر ایمن برای کسب و کارهاست. با نوآوری کلودورس کسب‌وکارها با سهولت بیشتری قادر خواهند بود برندهای خود را به صورت مقرون‌به‌صرفه‌تری در دنیای مجازی Web3 گسترش دهند و از محبوبیت و امکانات آن در جهت جذب مشتری استفاده کنند.

شرکت Alibaba Cloud با راه‌اندازی کلود ورس، زیرساخت‌های ابری مقیاس‌پذیر، بسیار کارآمد و ایمن را ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این شرکت، ارائه‌ی پلتفرم‌های محاسباتی، ذخیره‌سازی، پایگاه ‌داده، شبکه و پلتفرم‌های عملیات هوشمند است. در این همکاری سه جانبه، علی بابا کلود، اولانچ و MUA DAO راه حل‌هایی را برای کمک به ساخت فضاهای Metaverse ایجاد کرده‌اند.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد

مزایای کلودورس

کلودورس ادعا دارد زیرساختهایی ارائه می‌دهد که استفاده از آن، برای تأمین سود دوجانبه‌ی مشتری و کسب و کار طراحی شده است. مزایای این پلتفرم به شرح زیر است:

برای کسب و کارها: ایجاد یک کانال تجاری جدید Web 3.0 به منظور تعامل با مشتریان، امکان ایجاد فضای متاورسی بر اساس نیازهای کسب و کار در 1.5 ماه.

برای مشتریان: با کلودورس میلیون‌ها مشتری علی بابا کلود (Alibaba-Cloud) می‌توانند از قابلیت سفارشی سازی متاورس خود استفاده و به امکانات جدید و نوآورانه‌تری دسترسی پیدا کنند.

شرایط استفاده از کلودورس

استفاده از Cloudverse برای عموم آزاد است و برای پیوستن به آن نیازی به خرید زمین یا صرف هزینه‌ی اولیه نیست.

نحوه ورود به متاورس کلودورس

در حال حاضر، این فضای متاورسی بدون نیاز به فیلترشکن در ایران قابل دسترسی است. برای ورود به متاورس کلودورس اینجا کلیک کنید.

بازار پرسود متاورس

این شراکت، دومین همکاری علی بابا کلود با یک شبکه‌ی بلاک چین در ماه گذشته است. اولین توافق علی بابا با توسعه‌دهنده‌ی بلاکچین لایه یک سویی برای ارائه‌ی خدمات نود اعتبارسنجی در فضای ابری شکل گرفت که یک موفقیت عالی برای این بلاکچین رقم زد.  

 

 متاورس یک فناوری رو به رشد در ارز دیجیتال است. طبق آمار استاتیستا، ارزش بازار متاورس در سال 2022، حدود 65.5 میلیارد دلار بود. در سال 2023، انتظار می‌رود که این مبلغ به 82 میلیارد دلار افزایش یابد. متاورس به عنوان نقطه‌ی تلاقی دنیای فیزیکی و دیجیتال، واقعیت و رویا، یک صنعت به شدت رو به رشد و آینده دار است. بنابراین پیش بینی می‌شود این همکاری، ورود جریان نقدینگی به پلتفرم اولانچ را تسهیل و در نتیجه موجب رشد این اکوسیستم و قیمت توکن بومی آن AVAX شود.

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام