رشد شگفت انگیز سولانا (آپدیت جدید): آیا امروز سولانا بخرم؟
اخبار ارز دیجیتال

رشد شگفت انگیز سولانا (آپدیت جدید): آیا امروز سولانا بخرم؟

ارز دیجیتال سولانا با نماد SOL، یکی از 10 رمزارز برتر در بازار ارز دیجیتال است. این ارز که به قاتل اتریوم مشهور است، سه ماهه‌ی پاییز 2023 را با سود شگفت انگیز 429 درصدی به پایان رساند.

سولانا که از اصلی‌ترین قربانیان سقوط صرافی FTX بود، همگام با افزایش قیمت بیت کوین، یک اوج باورنکردنی را ثبت کرد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که به احتمال زیاد، SOL تا پایان سال قیمت 100 دلار را به خود ببیند و سه رقمی شود.

رشد سالانه سولانا چقدر است؟

در ابتدای سال 2023 میلادی، سولانا زیر 10 دلار معامله می‌شد. اما این ارز دیجیتال که متعلق به یک شبکه‌ی قرارداد هوشمند است، توانست کشتی خود را از میان طوفان سقوط صرافی FTX بیرون بکشد.

نمودار رشد سالانه سولانا

نمودار تحلیل تکنیکال جفت ارز سولانا به تتر (SOLUSDT) - منبع: TradingView

همان طور که در نمودار بالا مشخص است، سولانا در یک سال توانسته حدود 950 درصد در صرافی بایننس سودسازی کند. اما بر اساس داده‌های CoinMarketCap، رشد سالانه‌ی این ارز نسبت به امروز (YTD)، حدود 809.50٪ بوده است.

تارگت جدید سولانا چند دلار است؟

آمارهای سولانا نوید ادامه‌ی رشد در این ارز را می‌دهد. مقدار ارزش کل قفل شده در سولانا (TVL) فقط در ۳۰ روز گذشته، ۱۶۶ درصد رشد داشته است. این افزایش نشان می‌دهد که اعتماد بازیگران بازار به پروتکل افزایش یافته است و باید منتظر صعودهای جدید باشیم.

تحلیل تکنیکال سولانا

اگر از این رشد هیجان زده هستید و قصد خرید این ارز در این مقطع زمانی را دارید، دست نگه دارید! پیش از اقدام به هر گونه معامله،  تحلیل تکنیکال و فاندامنتال این ارز را در کانال تلگرامی دنیای ترید مطالعه بفرمایید.

سخن پایانی

در دنیای ارزهای دیجیتال، خبرهای پیرامون یک رمز ارز، به عنوان عوامل بنیادین، تأثیر بسزایی در قیمت دارند. بنابراین تریدر ارز دیجیتال حتما باید نگاهی به اخبار منتشره در رسانه های اجتماعی و بخصوص توئیتر داشته باشد. نوسانات قیمت تحت تأثیر اخبار، گاه به افزایش 100 در صدی یک قیمت نیز می‌انجامد.

دنیای ترید پیوسته در حال به روز رسانی اخبار اصلی حوزه ارز دیجیتال است. برای دریافت به روزرسانی‌های اخبار در سایت دنیای ترید ثبت نام کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام