قیمت لحظه‌ای فایل کوین به همراه معرفی و تحلیل Filecoin
ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای فایل کوین به همراه معرفی و تحلیل Filecoin

همگی ما در زمینه ذخیره‌ی داده به سرورهای گوگل و آمازون اعتماد کرده‌ایم. تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر سرورهای متمرکز این شرکت‌های خصوصی هدف حمله قرار گیرند و یا دچار نقص فنی شوند؟ اینجاست که نام فایل کوین به میان می‌آید. وظیفه‌ی اصلی این پروتکل ذخیره‌ی داده در یک شبکه‌ی بزرگ و غیرمتمرکز است. شبکه‌ای به بزرگی هزاران کامپیوتر. در این مطلب نکات جالبی در مورد ارز فایل کوین ارائه می‌دهیم. همچنین اگر قصد دارید این ارز را بخرید، تحلیل تکنیکال آن را حتماً مطالعه کنید.

ارز دیجیتال فایل کوین چیست؟

فایل‌کوین یک شبکه‌ی ذخیره‌سازی غیرمتمرکز داده است که بر اساس الگوریتم ذخیره‌سازی فایل سراسری (IPFS) فعالیت می‌کند. این شبکه برای تبدیل فضای ذخیره‌سازی‌ بلاستفاده هزاران کاربر کامپیوتر به یک بازار ذخیره‌سازی کارآمد طراحی شده است. هدف افزایش امنیت ذخیره‌ی اطلاعات، به همراه کاهش هزینه‌هاست.

 

سیستم فایل بین‌سیاره‌ای یا سراسری، به اختصار (IPFS) نامیده می‌شود و یک پروتکل توزیع و ذخیره‌سازی داده است. در این سیستم داده‌ها به جای ذخیره داده در یک سرور متمرکز، میان هزاران سیستم کامپیوتر فردی ذخیره می‌شوند. این کامپیوترها همگی متصل به IPFS متصل هستند و هر کدام یک نود در شبکه به حساب می‌آیند.

 

 

فایل‌کوین (Filecoin) با نماد (FIL یا ⨎) ارز دیجیتال بومی شبکه‌ی ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است. مشتریانی که قصد دارند به فضای ذخیره‌سازی نامحدود فایل کوین دسترسی پیدا کنند، با استفاده از ارز FIL کارمزدها را پرداخت می‌کنند. نودهایی که فضای ذخیره‌سازی به شبکه ارائه می‌دهند، به نوبه‌ی خود ارز FIL را بابت خدماتشان دریافت می‌کنند.

افرادی که داده‌های خود را در این شبکه‌ی سراسری ذخیره می‌کنند، می‌توانند مطمئن باشند که داده‌هایشان برای همیشه در جای امنی ذخیره است و به صورت توزیع‌شده در سراسر وب باقی بماند. شما می‌توانید این نوع ذخیره‌ی داده را با سایر روش‌های متمرکز ذخیره‌‌ی ابری مانند خدمات وب آمازون، گوگل کلود یا دراپ‌باکس مقایسه کنید. در این روش داده‌ها در سرورهای متعلق به این شرکت‌های خصوصی ذخیره می‌شوند و در اختیار این شرکت‌ها قرار دارند.

 برای اطلاعات بیشتر، به جدول زیر مراجعه فرمایید. 👇 👇 👇

جدول اطلاعات جامع فایل کوین filecoin
🌐 نام انگلیسی ارز  Filecoin
📌 نماد ارز   FIL
آدرس پلتفرم

filecoin.io

liftoff.filecoin.io

📃 وایت پیپر https://filecoin.io/filecoin.pdf
📍 عرضه کل  1,961,079,124
📍 عرضه در گردش  1,961,079,124 
📁 دسته بندی ارز ذخیره سازی داده
آدرس مرورگر https://filfox.info/en
توییتر توییتر  https://twitter.com/Filecoin
 بهترین کیف پول تراست ولت

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: قیمت لحظه ای کاردانو به همراه معرفی و تحلیل 

بهترین صرافی خارجی برای خرید فایل کوین

در این بخش به معرفی چند صرافی خارجی برای خرید FIL می‌پردازیم

بیگ ایکس

 BingX یکی از صرافی‌های محبوب و پراستفاده میان ایرانیان است که یک پلتفرم امن برای خرید و فروش رمز ارزها از جمله فایل کوین را برای کاربران خود فراهم می‌کند. پلتفرم معاملاتی این صرافی به واسطه رابط کاربری کاربر پسند خود به شما اجازه می‌دهد FIL را با سایر دارایی‌های دیجیتال از جمله انواع استیبل کوین‌ها و انواع ارزهای فیات معامله کنید.

بایننس

 Binance یکی از بزرگترین و محبوب ترین صرافی ها در سطح جهان است. این مجموعه طیف گسترده‌ای از رمز ارزها از جمله FIL را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید فایل کوین را با سایر رمز ارزها معامله کنید یا آن را با استفاده از ارزهای فیات مثل USDT و BUSD خریداری کنید.

کوکوین

KuCoin یک صرافی فعال در حوزه رمز ارزها است که ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از کریپتوکارنسی‌ها از جمله FIL به کاربران خود است.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید فایل کوین

در ادامه، چند صرافی ایرانی برای خرید FIL آورده شده است

نوبیتکس

Nobitex یکی از صرافی‌های ایرانی معتبر است که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. در این صرافی می‌توانید فایل کوین را به راحتی معامله کنید.

اکسکوینو

Excoino نیز یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی است که خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله فایل کوین را ارائه می‌دهد. این صرافی دارای رابط کاربری کاربر پسند و پشتیبانی 24 ساعته است.

تبدیل

صرافی‌های ایرانی Tabdeal امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله FIL را فراهم کرده است. این صرافی دارای یکی از متنوع ترین لیستینگ‌های کریپتوکارنسی در میان صرافی‌های ایرانی است.

آینده ارز فایل کوین

آینده Filecoin، مانند هر رمزارز دیگری، به عوامل مختلفی مانند پیشرفت‌های تکنولوژیکی، پذیرش کاربران، تقاضای بازار، رقابت و تحولات نظارتی بستگی دارد. این ارز با توجه به اینکه از مزایای بسیاری مانند ذخیره سازی غیرمتمرکز، امکان ارائه یک پروتکل مستقل و امنیت بالا در تراکنشات را دارد، یکی از ارزهای آینده دار بازار است که با نگرشی مثبت از سوی فعالین این حوزه نیز روبه‌رو است. همچنین با توجه به شرایط صعودی و مثبت بازار و افزایش روز افزون توجه افراد به بازار کریپتو و جذب سرمایه این بازار، می‌توان انتظار رشد قیمت و مارکت کپ را برای فایل کوین را داشت.

تحلیل امروز فایل کوین

با توجه به رشد اخیر بیت کوین تا محدوده 45 هزار دلار، بسیاری از کوین‌های شاهد رشد قیمتی خوبی بوده‌اند. ارز FIL هم از این شرایط به خوبی بهره برده و در روزهای ابتدایی سال 2024 توانسته رشد چشمگیری در حدود 40 درصد داشته باشد و سقف قیمتی جدید در محدوده 8.12$ ثبت کند.
اگر این ارز موفق شود که سقف 8.12$ خود را بشکند و قیمت خود را در بالای این سطح تثبیت کند، انتظار رشد قیمتی تا محدوده سقف‌های قبلی یعنی 9.5$ و 11.4$ را داشت. حمایت مهم فایل کوین محدوده 6 الی 6.4 دلار است که تاکنون به خوبی از قیمت حمایت کرده و مانع ریزش آن به سطوح پایینتر شده است.

پیشبینی قیمت فایل کوین

هم اکنون به توجه به سبز پوش شدن بازار کریپتو و رشد چشمگیر بیت کوین، تمامی ارزها به ویژه آلت کوین‌های پرطرفداری مثل فایل کوین از رشد قیمتی خوبی برخوردار شده‌اند. بسیاری از متخصصان و کارشناسان ضمن اینکه معتقدند که سال 2024 یکی از سال‌های پر فراز و نشیب در تمامی بازارهای مالی است، اما بر این باورند که بسیاری از این مارکت‌ها به ویژه مارکت کریپتوکارنسی پتانسیل رشد بسیاری در این سال دارد و ارز FIL هم از این قاعده مستثنا نیست.

تیم توسعه فایل کوین

اکوسیستم Filecoin دارای یک جامعه حمایتی از افراد و سازمان‌هایی است که به این پروژه علاقه مند هستند و به طور فعال در توسعه آن مشارکت می‌کنند. همچنین این کوین دارای یک تیم توسعه و پشتیبانی اختصاصی است که در این پروژه کار می‌کنند. تیم توسعه پشت فایل کوین توسط یک سازمان تحقیق و توسعه متمرکز بر ایجاد پروتکل‌ها و فن آوری‌های غیرمتمرکز هدایت می‌شود. این سازمان‌ها به خاطر کار خود در پروژه‌های مختلف از جمله IPFS (InterPlanetaryFileSystem) که پروتکل اساسی است که این رمز ارز بر روی آن ساخته شده است شناخته شده است.

تیم اصلی در شامل مهندسان، محققان و توسعه دهندگان با تجربه است که به طور فعال در توسعه و بهبود مداوم Filecoin درگیر هستند. آنها بر بهبود عملکرد، مقیاس پذیری و امنیت پروتکل و همچنین رسیدگی به هرگونه اشکال یا آسیب پذیری که ممکن است به وجود بیاید کار می‌کنند.

علاوه بر تیم اصلی، Filecoin دارای جامعه‌ای از توسعه دهندگان، مشارکت کنندگان و ماینرها است که به طور فعال در اکوسیستم شرکت می‌کنند. این شبکه غیرمتمرکز از شرکت کنندگان به حمایت و رشد اکوسیستم FIL با کمک به توسعه برنامه ها و زیرساخت‌های جامعه کمک می‌کند.

سخن پایانی

FIL به عنوان یک پلت فرم ذخیره سازی غیرمتمرکز که هدف آن انقلابی در نحوه ذخیره و دسترسی به داده ها است، مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت یک تیم توسعه قوی در پشت آن دارد که به رشد و توسعه هر چه بیشتر این پلتفرم کمک بسیاری می‌کنند تا بتوانند اعتماد کاربران بیشتری را جذب کنند. از سوی دیگر موفقیت و عملکرد آینده Filecoin به عوامل مختلفی مثل توانایی آن برای جذب کاربران و توسعه دهندگان، حفظ امنیت شبکه و رقابت با سایر راه حل‌های ذخیره سازی در بازار بستگی دارد.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه