Nonfarm Payrolls امریکا، اسکناس پشت سبز را، تا ساعاتی دیگر زیر نور افکن قرار خواهد داد
اخبار فارکس

Nonfarm Payrolls امریکا، اسکناس پشت سبز را، تا ساعاتی دیگر زیر نور افکن قرار خواهد داد

در حالی که Nonfarm Payrolls  امریکا خبر کلیدی امروز خواهد بود، ولی اخبار اقتصادی ناحیه یورو و کانادا هم امروز در کانون توجه خواهند بود.

اوایل امروز

برای امروز صبح در تقویم اقتصادی، شروع نسبتا آرامی خواهیم داشت. برای ساعات اولیه بازار، اخبار خاصی که بازار را تحت تاثیر قرار دهد، نخواهیم داشت.

برای ارزهای ماژور

در زمان نگارش این مقاله، ین ژاپن با 0.04% کاهش در قیمت 111.570 در مقابل دلار قرار داشت، دلار استرالیا AUSSIE هم با 0.04% کاهش در قیمت 0.7467 بود. دلار نیوزیلند هم با 0.13% کاهش در قیمت 0.6965 قرار داشت.

و اما اخبار امروز

درباره یورو

در جبهه اقتصادی برای یورو روز نسبتا آرامی خواهد بود. شاخص خرده فروشی آلمان برای ماه مه در کانون توجه خواهد بود.

با توجه به اینکه بانک مرکزی اروپا برای تأمین سریع تر بهبود اقتصادی به دنبال هزینه های مصرف کننده است، انتظار می رود که این اعداد تأثیر گذار باشند.

در زمان نوشتن این مقاله، یورو با 0.03% کاهش در عدد 1.1864 قرار داشت.

درباره پوند

برای پوند در تقویم اقتصادی امروز، روز خیلی آرامی را خواهیم داشت. هیچ خبر خاصی که بتواند روی پوند استرلینگ تاثیر بگذارد را نداریم.

این عدم اخبار خاص برای پوند، آن را در دستان اخبار بروز COVID-19 و نگرانی ها درباره شیوع نوع کرونای دلتا، قرار خواهد داد.

در زمان نگارش این مقاله، پوند استرلینگ با 0.02% کاهش در قیمت 1.3764 قرار داشت.

برای دلار امریکا

امروز برای دلار امریکا روز شلوغی خواهد بود.

امروز جمعه 11 تیر 1400 ساعت 5 عصر به وقت تهران، زمان اعلام ارقام بازار آزاد دولت، رشد دستمزدها، Nonfarm Payrolls و نرخ بیکاری خواهد بود.

انتظار می رود Nonfarm Payrolls و ارقام بیکاری بیشترین تاثیر را روی احساسات بازار داشته باشد.

به دنبال ارقام ناامیدکننده ماه می، افزایش چشمگیر اعداد NFP در ماه ژوئن به افزایش دلار کمک می کند. پاول رییس فدرال رزرو تاکید کرده است که شرایط بازار کار برای حمایت از یک حرکت کوتاه مدت توسط FED باید بهبود یابد.

سایر اخبار و آمارها شامل داده های تجاری و سفارشات کارخانجات است که باید تأثیر نسبتاً خاموشی بر اسکناس پشت سبز ( دلار امریکا ) داشته باشد.

در زمان نگارش این مقاله، شاخص دلار با 0.03% کاهش در قیمت 92.573 قرار داشت.

درباره LOONIE دلار کانادا

امروز برای دلار کانادا روز نسبتا آرامی خواهد بود. امروز کمی دیرتر ارقام مربوط به پروانه ساخت و داده های تجاری اعلام خواهد شد.

انتظار بیشترین جلب توجه ها از داده های تجاری می رود.

در زمان نگارش این مقاله، دلار کانادا با 0.02% کاهش در قیمت 1.2440 در مقابل دلار امریکا قرار داشت.