بازده اوراق قرضه قبل از گزارش Jobless Claims در حال افزایش است
اخبار فارکس

بازده اوراق قرضه قبل از گزارش Jobless Claims در حال افزایش است

موضوعاتی که در این خبر اقتصادی با هم مرور خواهیم کرد:

  • وزارت کار قرار است تعداد درخواست ها برای بیمه بیکاری ثبت شده در هفته منتهی به 11 سپتامبر را در ساعت 17 بعد از ظهر به وقت تهران اعلام کند.
  • اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط داو جونز انتظار دارند هفته گذشته در مجموع 320،000 آمریکایی برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده باشند.

امروز پنجشنبه صبح زود بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا قبل از انتشار داده های هفتگی مطالبات بیکاری، افزایش یافت.

نرخ سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده امریکا در ساعت 03:45 صبح به وقت شرق امریکا با 1 واحد پایه افزایش به رقم 1.306% رسید. نرخ سود اوراق قرضه 30 ساله خزانه داری هم با 1 واحد پایه افزایش به 1.871% رسید. همانطور که می دانید نرخ سود اوراق قرضه خزانه داری بر عکس قیمت اوراق قرضه حرکت می کند و 1 واحد پایه مساوی است با 0.01%..

وزارت کار قرار است تعداد دعاوی بیکاری ثبت شده در هفته منتهی به 11 سپتامبر را در ساعت 17 بعد از ظهر به وقت تهران اعلام کند. اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط داو جونز انتظار دارند هفته گذشته در مجموع 320،000 آمریکایی برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده باشند.

فدرال رزرو ایالات متحده در حال نظارت بر بهبود در بازار کار است تا بتواند تصمیم بگیرد که چه زمانی خرید دارایی های خود را کاهش دهد.

تورم یکی دیگر از شاخص های اقتصادی است که فدرال رزرو برای تعیین زمان بندی سیاست های پولی خود از آن استفاده می کند و داده های منتشر شده در روز سه شنبه نشان می دهد که رشد قیمت ملایم تری در ماه اوت صورت گرفته است.

این مسئله باعث کند شدن سرعت بازدهی اوراق قرضه خزانه داری شده، زیرا داده های ضعیف تر از حد انتظار تورم، انتظارات را مبنی بر اینکه فدرال رزرو برنامه خرید اوراق قرضه خود را بلافاصله متوقف می کند، کاهش داده است.

امروز بعد از ظهر ساعت 17 همچنین داده های خرده فروشی قرار است منتشر شود.

امروز پنجشنبه مزایده هایی برای 15 میلیارد دلار اوراق 4 هفته ای و 30 میلیارد دلار اوراق 8 هفته ای برگزار خواهد شد.

مطالعه مقاله اوراق قرضه آمریکا را به شما پیشنهاد میکنیم.