سهام ها بعد از گزارش قوی مشاغل به هم ریختند
اخبار فارکس

سهام ها بعد از گزارش قوی مشاغل به هم ریختند

اقتصاد ایالات متحده در ماه ژوئیه 943000 شغل اضافه کرد.

نرخ بیکاری به 5.4% کاهش یافت

ساعاتی پیش ایالات متحده امریکا لیست حقوق و دستمزد مشاغل بخش غیر کشاورزی NFP و نرخ بیکاری را برای ماه ژوئیه منتشر کرد.

گزارش حقوق و دستمزد مشاغل بخش غیر کشاورزی نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده در ماه ژوئیه 943،000 شغل ایجاد کرده است در حالی که تحلیلگران رقم 870،000 را پیشبینی کرده بودند.

این تعجب آور است زیرا گزارش تغییرات مشاغل ADP نشان داد که مشاغل خصوصی در ماه ژوئیه فقط 330،000 کارگر استخدام کردند. با این حال، باید توجه داشت که گزارشهای حقوق و دستمزد مشاغل بخش غیر کشاورزی و تغییر اشتغال ADP اغلب تصاویر متفاوتی را ترسیم می کنند.

نرخ بیکاری از 5.9 درصد در ماه ژوئن به 5.4 درصد در ماه ژوئیه کاهش یافت.

S&P 500 پس از انتشار گزارشهای قوی مشاغل اندکی تغییر کرد. هنوز مشخص نیست که آیا گزارش حقوق و دستمزد مشاغل بخش غیر کشاورزی NFP به عنوان یک کاتالیزور صعودی عمل کرده یا خیر، زیرا معامله گران نگران این هستند که فدرال رزرو حمایت خود را از بازارها در ماه های آینده کاهش دهد.

نفت WTI به سطح 70 دلار بازگشت

معامله گران نفت موفق شدند نگرانی های ناشی از ویروس کرونا را کنار بگذارند و نفت WTI به سطح 70 دلار بازگشت. در صورتی که نفت WTI بتواند به بالای این سطح برسد، شتاب صعودی بیشتری خواهد گرفت که برای سهام مربوط به نفت صعودی خواهد بود.

وضعیت در قسمت کرونا، در روزهای اخیر بهبود نیافته است اما به نظر می رسد بازار نفت مطمئن است که تقاضا برای نفت همچنان افزایش می یابد. تأثیر منفی گزارشات موجودی نفت خام اخیر نیز کوتاه مدت بود.

بازار نفت علیرغم شکست های اخیر در وضعیت صعودی قرار دارد و سهام مربوط به نفت شانس خوبی برای افزایش سرعت در جلسه معاملاتی امروز خواهند داشت.

بازده اوراق قرضه به بازگشت خود ادامه می دهند

بازده اوراق خزانه داری 10 ساله در حال حاضر در تلاش است تا بالای 1.27 درصد قرار گیرد زیرا معامله گران اوراق قرضه بهادار دولت ایالات متحده را، در حالی که نگرانی هایی وجود دارد که فدرال رزرو برنامه خرید دارایی خود را زودتر از آنچه انتظار می رفت کاهش دهد، می فروشند.

افزایش بازده ممکن است تا حدی به سهام فناوری فشار وارد کند، اما باید دید معامله گران سهام به بازده اوراق قرضه بالاتر به خاطر اینکه بازار سهام همچنان در وضعیت صعودی است، واکنش نشان می دهند؟