پیشبینی قیمت نقره
اخبار فارکس

پیشبینی قیمت نقره

نقره به خاطر ریزش بازده اوراق قرضه خزانه داری، در حال افزایش و آزمایش مقاومت 23.80 دلار است.

نقره بعد از گزارش تورم امریکا، در حال صعود می باشد

در حالیکه دلار امریکا در مقابل سبد وسیعی از ارزهای بین المللی در حال ضعیف شدن می باشد، نقره در حال تثبیت خود بالای مقاومت 23.80 دلار است.

شاخص دلار ایالات متحده امریکا اخیرا در حال تلاش برای تثبیت خود زیر منطقه حمایت در میانگین متحرک نمایی 50 روزه در قیمت 92.45 بوده است ولی نتوانسته مومنتوم کافی نزولی برای ریزش بیشتر به سمت پایین جمع کند و به سمت قیمت 92.50 برگشته است.

در صورتیکه دلار امریکا بتواند زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه نفوذ کند، به سمت حمایت بعدی در قیمت 92.30 حرکت خواهد کرد که این مسئله برای نقره و طلا مثبت خواهد بود و باعث صعود آنها خواهد شد.

طلا در حال حاضر در تلاش برای عبور از سد مقاومتی 1800 دلار است. آزمایش موفقیت آمیز این سطح مقاومتی، درها را به سوی مقاومت بعدی که در قیمت 1830 واقع شده، باز خواهد کرد که این مسئله برای نقره هم صعودی است.

نسبت طلا به نقره خودش را بالای 75 دلار تثبیت کرده و در حال تلاش برای عبور از سطح 76 دلار است. اگر که این تلاش موفقیت آمیز باشد، نسبت طلا به نقره، مومنتوم اضافی صعودی جمع خواهد کرد که این مسئله برای نقره، نزولی است.

لازم به ذکر است که بازده خزانه داری پس از انتشار داده های تورم ایالات متحده ماه اوت، روند نزولی را از سر گرفته است. در حال حاضر، بازده 10 ساله خزانه داری در تلاش است تا خودش را زیر 1.28٪ تثبیت کند.

اگر بازده 10 ساله خزانه داری زیر این سطح تثبیت شود، شانس خوبی برای آزمایش  سطح حمایت در نرخ 1.25٪ خواهد داشت که برای نقره صعودی خواهد بود.

تحلیل تکنیکی نقره

نقره در حال حاضر در تلاش برای تثبیت خود بالای نزدیکترین سطح مقاومت در قیمت 23.80 است. اگر که این آزمایش با موفقیت انجام شود، نقره به سمت آزمایش مقاومت بعدی در میانگین متحرک نمایی 20 روزه در قیمت 24 دلار است.

هرگونه حرکتی بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه، نقره را به سمت مقاومت 24.20 حرکت خواهد داد. در صورتی که نقره بالای این سطح تثبیت شود، به سمت مقاومت بعدی در قیمت 24.50 حرکت خواهد کرد.

در سناریوی نزولی هم، نقره باید بتواند خودش را زیر قیمت 23.50 تثبیت کند، تا بتواند شانس تشکیل مومنتوم نزولی بیشتری را داشته باشد. سطح حمایتی بعدی نقره در قیمت 23.20 است. در صورت نزول نقره زیر این سطح و تثبیت خود در آنجا، تا حمایت 22.90 حرکت خواهد کرد.