افزایش ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها؛ نگرانی جدید برای بیت‌کوین
اخبار ارز دیجیتال

افزایش ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها؛ نگرانی جدید برای بیت‌کوین

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، با افزایش موجودی‌ بیت‌کوینی صرافی‌ها، ممکن است در آینده شاهد شکل‌گیری فشار فروشی جدید در بازار باشیم.

طبق آمارهای گلس‌نود، با افزایش سریع قیمت بیت‌کوین، ورودی بیت‌کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال نیز در حال رسیدن به سطحی مهم به نظر می‌رسد. این در حالی‌ست که پیش‌تر، خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها تا 100 هزار بیت‌کوین هم افزایش یافته بود.

ورودی و خروجی بیت‌کوین به صرافی‌ها، اولین نشانه از وجود یا عدم وجود فشار فروش در بازار است. با خروج مداوم بیت‌کوین از صرافی‌ها در یکی دو ماه گذشته، این ارز دیجیتال به دلیل عدم وجود حجم فروش ناشی از موجودی صرافی‌ها، به طور فعال در حال رشد بوده است.

با رسیدن قیمت ها به ATH قبلی، معامله‌گران بیشتری در حال نگران شدن و اقدام به سیو سود هستند. بیشترین نرخ ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها، پیش‌تر در ماه می رخ داد، جایی که بیت‌کوین اصلاحی 40 درصدی را تجربه کرد.

می‌توان از جریان ورود و خروج بیت‌کوین به صرافی‌ها، برای ردیابی احساسات کلی در بازار نیز استفاده کرد. با نرخ های ورودی پایین، معامله گران تشخیص می‌دهند که آیا سرمایه‌گذاران در بازار وجوهی در کیف پول خود دارند یا به دنبال خرج کردن آن‌ها هستند. در حالی که وجوه در صرافی‌ها باقی بماند، سرمایه‌گذاران به محض رسیدن قیمت به تارگت خود، تمایل بیشتری به فروش نشان می‌دهند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، افزایش نرخ ورودی به صرافی‌ها در تایم‌فریم کوچک قابل مشاهده است و روند کلی منفی باقی مانده و وجوهی که توسط صرافی‌ها نگهداری می‌شود هنوز در حال کاهش و یا رنج زدن به نظر می‌رسد. مجموع موجودی صرافی‌ها در 2.45 میلیون BTC باقی مانده که در حال حاضر در سطح آگوست 2018 است. در ATH قبلی، تعداد وجوه موجود در صرافی‌ها 3.11 میلیون BTC بود. با نرخ خروجی فعلی، صرافی‌ها 21 درصد بیت‌کوین‌های ATH قبلی را از دست داده‌اند.

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌کوین با قیمت 57،610 دلار معامله می‌شود که پیش از این منطقه 59،000 دلاری را تست کرده است. اما به دلیل وجود تعداد زیادی سفارشات فروش، قیمت به سرعت به زیر 58000 دلار بازگشته.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام