همراه اول وارد دنیای ارزهای دیجیتال می شود!
اخبار ارز دیجیتال

همراه اول وارد دنیای ارزهای دیجیتال می شود!

همراه اول بزرگترین اپراتور تلفن‌ همراه کشور قصد دارد با توسعه و ساخت شبکه بلاک چین، کوین اختصاصی نیز بسازد.

به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۲۱، سامانه «بلاکچین همراه اول»، ساخته شده توسط مرکز تحقیق و توسعه بزرگترین اپراتور تلفن همراه، به نمایش عمومی مشتاقان تکنولوژی درآمد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: تحلیل ارز سولانا

دلیل ورود شرکت همراه اول به دنیای ارزهای دیجیتال، تبدیل شدن صنعت بلاک چین به یکی از به روزترین و مهمترین صنایع در آینده ای نزدیک است. این شرکت معتقد است که به زودی تمامی شرکت‌ های دنیا پا به عرصه بلاک‌ چین خواهند گذاشت و همه صنایع به نحوی با بلاک چین ارتباط خواهند داشت.

شرکت همراه اول که یکی بزرگترین و قویترین شرکت های مخابراتی در منطقه است، قصد دارد تا با طراحی کوین منحصر بفرد، از تمامی ظرفیت های صنعت بلاکچین بهره ببرد.

قرار است در این پروژه، یک شبکه بلاک چینی کنسرسیومی مبتنی بر کروم (Quorum) به شکل نیمه متمرکز و مبتنی بر مجوز راه اندازی شود. نحوه مدیریت این شبکه اعم از شرایط و چگونگی ورود اعضای جدید به آن، توسط اعضای اصلی که شامل همراه اول به عنوان ارائه دهنده بستر می شود، تعیین می‌گردد.

کاربران با استفاده از ارز دیجیتال بومی این بلاک چین خواهند توانست به خدمات این شرکت دسترسی پیدا کنند. برای مثال خرید اینترنت و شارژ سیم کارت از طریق شبکه بلاک چین همراه اول صورت خواهد گرفت.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام