مسترکارد: علاقه ی مردم به استفاده از ارزهای دیجیتال رو به افزایش است
اخبار ارز دیجیتال

مسترکارد: علاقه ی مردم به استفاده از ارزهای دیجیتال رو به افزایش است

مسترکارد، غول خدمات مالی آمریکایی روز سه شنبه نتیجه آخرین نظرسنجی اش درمورد پرداخت های دیجیتالی را منتشر کرد. این شرکت از روند رو به رشد علاقه به پرداخت با ارزهای دیجیتال در میان 15569 مصرف کننده از 18 کشور جهان خبر داد.

بر اساس نتایج رسمی، 40 درصد شرکت کنندگان در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، کاراییب، خاورمیانه، آفریقا و آسیا-اقیانوسیه گفتند که در حال برنامه ریزی برای استفاده از دارایی های دیجیتال برای پرداختهایشان در سال آینده هستند.

مسترکارد افزایش محبوبیت پرداخت با ارزهای دیجیتال در بین افرادی که در دهه سوم و چهارم زندگی خود هستند را برجسته کرده است. چرا که 67 درصد کاربران در خاورمیانه و آفریقا پذیرفته اند از رمز ارزها برای پرداخت استفاده کنند. در حدود 77 درصد افراد در این بازه ی سنی علاقمند هستند تا در مورد بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مسئولین رسمی ارائه ی این گزارش گفتند که در حال حاضر مصرف کنندگان و مشتریان می توانند ارزهای دیجیتال را بخرند، بفروشند یا به عنوان یک کالا یا سرمایه مبادله کنند. آنها همچنان روز به روز علاقه ی بیشتری به پرداخت دارایی های دیجیتالی برای خرید های روزانه نشان می دهند. رغبت افراد در کل دنیا به ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت در حال شتاب گرفتن است چرا که چهار نفر از هر ده نفر در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، کاراییب، خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه می گویند که تصمیم دارند در سال آینده از این ارزها استفاده کنند.

در ماه فوریه ی سال جاری میلادی مسترکارد اعلام کرد که برنامه هایی برای پشتیبانی از پرداختها با ارزهای دیجیتال در سال 2021 دارد.

مسئولین مسترکارد در جلسه رسمی اعلام این خبر گفتند که در عین حال که علاقه ی مصرف کنندگان به ارزهای دیجیتال، بویژه ارزهای متغیری مانند بیت کوین، رو به افزایش است، همچنان نیاز به کار بیشتر برای افزایش رضایت مشتریان، امنیت و تبعیت های قانونی وجود دارد.

محبوبیت ارزهای دیجیتال در میان آنهایی که برای تراکنش های مالی از آنها استفاده می کنند، به علت سرعت بالا و کاهش چشم گیر هزینه ها، رو به افزایش است. موسسات مالی متعددی در دنیا آغاز به پذیرش ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال برای پرداخت کرده اند. ویزا، یکی از رقبای مسترکارد، در ماه مارس 2021 اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ایجاد امکان پرداخت با بیت کوین تحت اعتبار این شرکت است. آل کلی، مدیر عامل شرکت ویزا، همکاری این شرکت با تعدادی از پلتفرم های ارزهای دیجیتال و کیف پولهای دیجیتال را آشکار کرد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام