صرافی ارز دیجیتال BitGet روی پیراهن بانوی پیر
اخبار ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال BitGet روی پیراهن بانوی پیر

از ابتدای ماه میلادی اکتبر لوگوی صرافی ارز دیجیتال BitGet روی پیراهن یوونتوس قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، باشگاه فوتبال یوونتوس (FC) تیم باشگاهی مستقر در شهر تورین ایتالیا، که یکی از پرچم‌داران سری A است اعلام کرد که Bitget اولین شریک تجاری آن‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال خواهد بود.

این تیم در جریان بازی پریشب خود در مقابل چلسی، در چارچوب لیگ قهرمانان فوتبال اروپا (UEFA Champions League)، لوگوی BitGet را روی آستین بازیکنان خود به همراه داشت.

به گفته مقامات باشگاه یوونتوس، محل قرارگیری لوگوی Bitget روی آستین پیراهن تیم "به لطف تماشاگران جهانی زیادی که یوونتوس دارد" به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. یوونتوس همچنین خاطرنشان کرد که این توافق و همکاری بر تمرکز باشگاه روی آینده و "پیشرفته‌ترین فناوری‌ها" مانور خواهد داد.

آگاهی بین‌المللی بیش‌تر

جیمز لی، مدیر استراتژی جهانی Bitget، می‌گوید:

"Bitget همواره به دنبال شرکای برجسته‌ای از دنیای ورزش و جامعه فوتبال بوده است. یوونتوس در قرن گذشته سخت در‌ حال‌ مبارزه بوده و روحیه منصفانه و رقابتی مورد انتظار ما در ورزش را از خود نشان داده است. این مشارکت به Bitget کمک می‌کند تا آگاهی بین‌المللی مورد نیاز خود را به دست آورد."

جورجیو ریچی، مدیر ارشد یوونتوس در امور درآمدها نیز گفت: "خوشحالم که از Bitget به عنوان اولین شریک یوونتوس استقبال می‌کنم و به آن‌ها کمک می‌کنم تا ایده خود را بین طرفداران ما در سراسر جهان تبلیغ کنند. ما از مسیر رشد بین المللی شریک خود با استفاده از حمایت هواداران پدر سرتاسر دنیا، حمایت خواهیم کرد. "

یوونتوس با ارزهای دیجیتال بیگانه نیست

یوونتوس با Chiliz نیز، ارائه‌دهنده جهانی بلاک‌چین برای صنعت ورزش، همکاری امضا کرده و از طریق پلت‌فرم تعامل و پاداش هواداران، Socios.com، از توکن هواداری جدید خود رونمایی کرده است. در اکتبر 2020، توکن هواداری یوونتوس با نام تجاری JUV بصورت عمومی عرضه شد.

سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی نیز قراردادهایی با Socios.com امضا کرده‌اند و بسیاری از آنها یا قبلاً توکن هواداری خود را راه‌اندازی کرده‌اند یا در حال انجام این کار هستند. تیم‌هایی مانند اتلتیکو‌ مادرید، آ اس رم، پاریسن ژرمن (پی اس جی) و میلان ازین دسته باشگاه‌ها هستند.

پنج باشگاه لیگ برتری (Premiere League) از جمله استون ویلا، لیدز یونایتد، اورتون، آرسنال و منچسترسیتی نیز، با چیلیز قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای آینده دار 2021

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام