ارز دیجیتال ووجک | معرفی، اخبار و قیمت ارز wojak
اخبار ارز دیجیتال

ارز دیجیتال ووجک | معرفی، اخبار و قیمت ارز wojak

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، شور و شوق و علاقه غیرمنتظره فعالان بازار ارزهای دیجیتال، باعث شده تا تیم مالی پروژه ارز دیجیتال Wojak در طراحی توکنومیک ارز دیجیتال WOJ تجدید نظر کنند.

طبق آخرین بیانیه تیم توسعه مالی ارز Wojak، در روزهای اخیر افزایش غیرمنتظره‌ای در تعداد دارندگان این ارز دیجیتال مشاهده شده است.

قابل معامله بودن ارز دیجیتال WOJ در PancakeSwap، یکی از مهمترین صرافی‌های غیرمتمرکز که روی زنجیره هوشمند باننس سوار است، به صورت جفت با BNB و BUSD، باعث شده تا تعداد بی‌سابقه‌ای از سرمایه‌گذاران خرد، در روزهای گذشته جذب این ارز دیجیتال شوند.

به این ترتیب، برای به حداکثر رساندن سود هر سرمایه‌گذار، جلوگیری از قرار گرفتن توکن‌ها در معرض دستکاری قیمتی و حفظ شکل ضد تورمی توکنومیک این ارز دیجیتال، تیم مالی Wojak تصمیم گرفته است تا 90 درصد از توکن‌های در گردش خود را از بین ببرد.

تیم مالی Wojak، رهبران و مشاوران آن، از حمایت‌هایی که از جامعه سرمایه‌گذاری اروپایی و آمریکایی دریافت کرده‌اند بسیار خوشنود به نظر می‌رسند.

طبق برآورد آنها، با ورود نقدینگی تازه و برنامه جدید سوزاندن توکن‌ها، قیمت ارز دیجیتال Wojak امکان افزایش مجدد دو یا حتی سه رقمی دیگر را در هفته‌های آینده خواهد داشت.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

WOJ  یک توکن خیریه نیز برای جامعه سرمایه‌گذارانش معرفی می‌کند

شرکت Wojak Finance پیشگام در ایجاد مفهومی به نام "توکن خیریه" بوده که برای کمک به کاربرانی طراحی شده که به هر علت دارایی‌ها و سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند.

همزمان که علاقه به ارز دیجیتال WOJ بلافاصله پس از قرار گرفتن در PancakeSwap (CAKE) افزایش پیدا کرده، دست‌اندرکاران آن نیز تصمیم گرفته‌اند تا فرآیند سوزاندن توکن‌های WOJ را تسریع کنند.

در اصل، این تیم هنوز به میم (Meme) بودن توکن خود پایبند است. این توکن یادبود یکی از برجسته‌ترین میم‌های دهه 2010 است: جایی که یک معامله‌گر نوب و تازه‌کار به نام ووجاک (که کلمه ای لهستانی به معنی "سرباز" است) اولین سودهای خود را جشن می‌گیرد و پس از، از دست دادن پول هنگام آزمایش استراتژی‌های معاملاتی، بسیار افسرده می‌شود.

اینجا به‌نظر می‌رسد که ووجک از یک معامله سودآور خوشحال است

اینجا اما ووجک مقداری ناراحت به‌نظر می‌رسد که احتمالا معامله‌ای ناموفق داشته

ووجک فایننس، که یک پروتکل مالی غیرمتمرکز ضد تورمی می‌باشد، جزئیات پاداش NFT را برای دانشجویان رمزارز خود اعلام کرده است.

با NFTهای ووجک، یاد بگیر و درآمد کسب کن

طبق آخرین اعلامیه رسمی که توسط تیم ارز ووجک به اشتراک گذاشته شده است، مجموعه‌های دیجیتالی آنها (توکن‌های غیرمثلی یا همان ان‌اف‌تی‌ها) جایزه جشنواره آموزشی ووجک خواهند بود.

ارز دیجیتال ووجک

فقط آن دسته از خوره‌های ارز دیجیتال، که کل این دوره آموزشی، از جمله ماژول‌های مربوط به امور مالی شخصی و سرمایه گذاری‌های کم‌ریسک را گذرانده باشند، می‌توانند نسخه منحصربفردی از مجموعه NFTهای ووجک فاینس را دریافت کنند. به این ترتیب، این تنها دوره یادگیری ارز دیجیتال خواهد بود که به دانش‌آموزان موفق خود NFT‌های فوق‌العاده کمیابی اعطا می‌کند.

پیش‌تر در 6 دسامبر 2021، ووجک فایننس برنامه‌های خود برای پرده‌برداری از یک برنامه آموزشی منبع‌باز با تمرکز بر کریپتو، بلاک چین و دی‌فای را اعلام کرده بود. در حین تحصیل در این دوره آموزشی، تمام علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند با جنبه‌های روانی، اقتصادی و فنی سرمایه‌گذاری و معامله ارزهای دیجیتال در بازارهای اسپات و فیوچرز آشنا شوند.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: سیگنال رایگان ارز دیجیتال

ووجک آموزش ارز دیجیتال را دگرگون می‌کند

تصمیم برای راه‌اندازی برنامه آموزشی با اولین برنامه ووجک برای ارائه NFT همزمان شده است. همراه با یک ربات فعال تلگرام، طرح‌های خیریه و یک برنامه پاداش شفاف، حالا دیگر NFTها نیز در آخرین نقشه راه ارز دیجیتال ووجک، جای خود را پیدا کرده‌اند.

ارز دیجیتال ووجک از زمان شروع به‌کار در سپتامبر 2021، تعداد زیادی رویداد و برنامه را با تمرکز بر توسعه و حمایت از جامعه رمزارزی خود ترتیب داده‌ است. در حال حاضر، ووجک فایننس دارای کانال‌ها و حساب‌هایی در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که برای جامعه ارزهای دیجیتال بسیار حیاتی هستند.

دارندگان ارز دیجیتال WOJ بلافاصله به NFTهای جدید و ابتکارات آموزشی توسط تیم ووجک فایننس، پاسخ مثبت دادند. تنها در هفته گذشته، قیمت ارز ووجک  80درصد افزایش یافت.

بیش‌ترین افزایش قیمت این ارز دیجیتال، 9 دسامبر 2021 در ساعات اولیه صبح (UTC) رخ داد.

در کمترین زمان ممکن، قیمت ارز WOJ از 0.31 دلار به 0.6 دلار افزایش یافت. این احتمالاً سریعترین رالی صد درصدی در دنیای مدرن دی‌فای (DeFi) باشد. رمزارز WOJ در حالی شاهد این رالی صعودی بود که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازار در شرایطی کاملا غیرمطمئن به سر می‌برند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام