54.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال تحت مدیریت گری‌اسکیل
اخبار ارز دیجیتال

54.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال تحت مدیریت گری‌اسکیل

بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال جهان در حال حاضر دارای مجموعه دارایی‌های دیجیتالی به ارزش 54.3 میلیارد دلار است و برای تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خود به یک ETF، با SEC وارد مذاکره شده است.

شرکت Grayscale Investments وابسته به میلیاردر سرشناس بری سیلبرت، این خبر را منتشر کرده است که از 19 اکتبر، میزان دارایی‌های دیجیتال تحت مدیریت این صندوق به بیش از 54 میلیارد دلار رسیده است که 40.5 میلیارد دلار آن را بیت‌کوین تشکیل می‌دهد.

ارزش دارایی‌های تحت مدیریت Grayscale به 54.3 میلیارد دلار رسیده

در 19 اکتبر، حساب رسمی توییتر گری‌اسکیل، اطلاعات مربوط به ارزش دارایی‌های دیجیتال فعلی این شرکت را منتشر کرد. بر اساس این توییت، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال که توسط گروه تجاری میلیاردر معروف بری سیلبرت تاسیس شده است، اکنون 54.3 میلیارد دلار دارایی دیجیتال را تحت مدیریت تیم خود دارد.

صندوق بیت‌کوین این شرکت دارای بیشترین سهم ارز دیجیتال است: 40،502.8 میلیون دلار! دومین جایگاه برای صندوق اتریوم است با 11،856.4 میلیون دلار!

با توجه به داده‌های فراهم شده توسط سرویس Bybt، کل دارایی های صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین گری‌اسکیل  647،540 BTCاست. سهام صندوق GBTC، همچنان با تراز منفی 16.56 درصد معامله می‌شود.

با انتشار خبر اولین معاملات ETF بیت‌کوین در NYSE، بیت‌کوین به بالای 63000 دلار رسید.

گری‌اسکیل LINK و FIL بیشتری خریداری می‌کند

داده‌های Bybt همچنین نشان می‌دهد که طی هفت روز گذشته، این شرکت آلت‌کوین‌های بیشتری برای صندوق خود خریداری کرده است: 8،118 LINK و 2،839 FIL. در طول یک ماه گذشته، مقدار توکن‌های FIL اضافه شده توسط گری‌اسکیل مجموعا  24108واحد را تشکیل می‌دهند.

در خبر دیگر که به تازگی منتشر شد، گری‌اسکیل معامله فرابورس OTC سه صندوق آلت‌کوین خود را برای سرمایه‌گذاران خصوصی راه‌اندازی می‌کند. صندوق‌های Zcash ، Stellar و Horizen در بازار OTCQX تحت تیکر‌هایی که در ادامه آمده راه‌اندازی شدند: ZCSH ، GXLM و HZEN.

این صندوق‌های کریپتو جدید گری‌اسکیل هنوز در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ثبت نشده‌اند.

به غیر این‌ها، گری‌اسکیل اخیراً قصد خود را برای تبدیل صندوق بیت‌کوین به یک ETF بیت‌کوین تایید کرده است. این اتفاق پس از آن رسانه‌ای شد که اولین معامله ETF آتی بیت‌کوین در ایالات متحده (توسط ProShares)در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) در 19 اکتبر اتفاق افتاد. در طول سی دقیقه اول، این ETF معادل 320 میلیون دلار حجم معامله را تجربه کرد.

اکنون Grayscale، به سرپرستی مدیرعامل خود مایکل سوننشاین، به SEC مراجعه کرده است تا بزرگ‌ترین تراست و صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌کوین جهان را به یک صندوق قابل معامله (ETF) ارز بیت‌کوین تبدیل کند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

گری‌اسکیل ریپل می‌فروشد تا بیت‌کوین و اتریوم بیشتری بخرد

استفان دبلیو هوبر، رئیس کانون Glp Zug از حزب لیبرال سبز سوئیس، جزئیات جالبی در مورد بسته شدن صندوق ریپل XRP گری‌اسکیل در ابتدای سال به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات در صفحه لینکدین او وجود دارد.

بر اساس اسکرین‌شاتی از یک سند، Grayscale دارایی‌های ریپل XRP خود را فروخته تا بیت کوین و اتریوم بیشتری را با وجوه حاصل از فروش خریداری کند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام