تقویم اقتصادی آرام و اخبار مرتبط با دلار
اخبار فارکس

تقویم اقتصادی آرام و اخبار مرتبط با دلار

امروز در تقویم اقتصادی یک روز خیلی آرام، پیش روی ما است. هیچ خبر یا رویدادی که بتواند بازار را تکان دهد و برای بازار موثر و مهم باشد، وجود ندارد.

اخبار اوایل روز بازار آسیا

امروز در تقویم اقتصادی شروع آرامی داشتیم. با توجه به اینکه امروز بازار چین و ژاپن بسته هستند، هیچ رویداد یا خبر بزرگی که بتواند محرک بازار باشد، نداشتیم.

این فقدان آمار بازار را مجبور کرده تا به حرکتهای روز جمعه تایم معاملاتی امریکا، واکنش نشان دهند که باعث ریزش دارایی های پرریسک تر شد.

اخبار مرتبط با ماژورها

در زمان نگارش این مقاله خبری، ین ژاپن با 0.05 درصد کاهش به قیمت 109.990 در برابر دلار آمریکا و دلار استرالیا هم با 0.25 درصد کاهش به 0.7261 دلار رسید. دلار نیوزیلند هم با 0.17 درصد کاهش به 0.7028 دلار رسید.

و اما اخبار امروز

اخبار مرتبط با یورو

امروز در تقویم اقتصادی برای یورو، روز نسبتا آرامی پیش رو داریم. امروز ساعت 10:30 صبح به وقت تهران، گزارش تورم آلمان قرار است منتشر شود.

با این حال، به جز افزایش چشمگیر، انتظار نداریم که آمارهای ماه اوت تأثیر مهمی بر یورو داشته باشد.

در زمان نگارش این خبر اقتصادی، یورو 0.01 درصد کاهش یافت و به 1.1724 دلار رسید.

اخبار مرتبط با پوند استرلینگ

امروز در تقویم اقتصادی برای پوند استرلینگ یک روز بسیار آرام پیش رو داریم. هیچ خبر یا رویداد مهمی که بتواند روی پوند و بازار تاثیر بگذارد، وجود ندارد.

این فقدان گزارش و رویداد مهم، پوند بریتانیا را در دستان هیجانات و ریسک بازار، تا روز پنجشنبه که جلسه شورای سیاستگذاری پولی بانک مرکزی انگلستان قرار است جلسه داشته باشند، رها خواهد کرد.

در زمان نگارش این گزارش، پوند 0.12 درصد کاهش یافت و به 1.3725 دلار رسید.

اخبار مرتبط با دلار ایالات متحده امریکا

امروز در تقویم اقتصادی برای دلار امریکا یک روز بسیار آرام پیش رو داریم. هیچ خبر یا رویداد مهمی که بتواند روی دلار و بازار تاثیر بگذارد، وجود ندارد.

فقدان آمار باعث می شود بازارها همچنان بر FOMC و آنچه در روز چهارشنبه انتظار می رود، تمرکز کنند.

شاخص دلار آمریکا روز جمعه با 0.28 درصد افزایش به 93.195 دلار رسید.

اخبار مرتبط با لونی

امروز در تقویم اقتصادی برای دلار کانادا هم روز بسیار آرامی پیش رو داریم. هیچ خبر یا رویداد مهمی که بتواند روی لونی و بازار تاثیر بگذارد، وجود ندارد.

فقدان آمار، لونی را در دستان قیمت های نفت خام و احساسات ریسک بازار قرار می دهد.

در زمان نگارش این گزارش خبری، لونی با 0.06 درصد کاهش به 1.2774 دلار کانادا در برابر دلار آمریکا رسید.