پیش بینی قیمت اتریوم پس از صعود 87 درصدی
اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت اتریوم پس از صعود 87 درصدی

  • اتریوم طی چند روز گذشته روند صعودی پرقدرتی داشته است.
  • این کوین از پایین ترین سطح خود در ماه جولای (تیر ماه)، بیش از 87 درصد افزایش یافته است.
  • در این مطلب از دنیای ترید توضیح می‌دهیم که پس از این صعود قابل توجه چه انتظاری می توان داشت.

در واکنش به اطلاعات ضعیف ارائه شده در مورد آمار تورم در آمریکا، جفت ارز ETH / USD روند صعودی خود را ادامه داد. قیمت این کوین به 3,278 دلار افزایش یافت که بالاترین سطح از 19 می (29 اردیبهشت ماه 1400) بوده است. در نتیجه، ارزش بازار همه توکن‌های اتر، بیش از 378 میلیارد دلار جهش داشته است.

سرعت خرید اتریوم افزایش می‌یابد

اتر پس از بیت کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان است. این توکن به تقویت اکوسیستم اتریوم کمک می کند و زمینه را برای اینکه توسعه دهندگان، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز با کیفیت بسازند، مهیا می‌کند. امروزه اکثر پروژه‌های رمزارز معروف مانند آوه Aave ، میکر Maker و یونی سوآپ Uniswap با استفاده از فناوری اتریوم ساخته شده اند.

پس از آنکه مشخص شد قیمت‌های مصرف کننده در ایالات متحده کاهش می‌یابد، رالی قیمت اتر یک شبه شتاب بیشتری گرفت.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) درصد تغییر قیمت سبد کالا و خدمات مصرفی خانوارها را با توجه به تورم اندازه‌گیری می‌کند. CPI همچنین شامل تمامی کالاها، خدمات و تفریح و کلیه چیزهایی که در سبد خانواده یافت می‌شود، از جمله غذا ، انرژی، لباس و مبلمان است.

 

 بر اساس گزارش وزارت کار، نسبت  5.4٪ از سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است. اما در مقایسه با ماه قبل اندکی کاهش را نشان می‌دهد. در همان دوره، CPI اصلی که شامل مواد غذایی و انرژی نمی شود، از 4.5 درصد در ماه ژوئن به 4.3 درصد در ماه جولای کاهش یافته است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: پیام بلاک بایننس

نقش تورم در افزایش قیمت کریپتو

تورم نقش مهمی در افزایش قیمت ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند. برای اولین بار، این بخشی از سیاست‌های دوجانبه فدرال رزرو است و بدان معناست که فدرال رزرو هنگام تصمیم گیری به نرخ تورم و نرخ بیکاری نیز توجه می‌کند.

به این ترتیب، با افزایش تورم و نرخ بیکاری نسبت به پیش از همه گیری کووید 19، این احتمال وجود دارد که بانک سیاستهای پول آسان خود را حفظ کند.

سیاست پول آسان به این معناست که بانک مرکزی با کاهش نرخ بهره، حجم پول در گردش را افزایش می‌دهد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بانک مرکزی یک کشور تصمیم بگیرد جریان نقدینگی جدیدی به سیستم بانکی وارد کند.

 

علت دیگر رالی قیمت اتریوم، عملکرد کلی صنعت مالی غیر متمرکز (DeFi) است. در این هفته، ارزش کل قفل شده در این صنعت به بیش از 80 میلیارد دلار رسیده است.

به این علت که ارزش این صنعت در طول فروش کریپتو به زیر 45 میلیارد دلار کاهش یافته است، همچنین با توجه به اینکه اکثر پروژه های DeFi با استفاده از فناوری اتریوم ساخته می شوند، این امر یک تحول بسیار مهم است.

پیش‌بینی قیمت اتریوم

پیش بینی قیمت اتریوم+ether

نمودار سه ساعته نشان می‌دهد که قیمت ETH در چند هفته گذشته، در روند صعودی بسیار قوی بوده است. اتر به معنای واقعی کلمه در یک خط مستقیم رو به بالا حرکت می‌کند و حدود 87 درصد از پایین‌ترین سطح خود در ماه جولای صعود کرده است. در نتیجه، روند صعودی با میانگین متحرک 25 روزه و 50 روزه حمایت شده است.

مهمتر از همه، حجم این کوین در حال افزایش است که معمولاً مثبت ارزیابی می‌شود. قیمت اخیر اتر همچنین با خط روند صعودی که با رنگ مشکی نشان داده شده، حمایت می‌شود. بنابراین، احتمالاً این جفت ارز همچنان به صعود خود ادامه دهد. گاوها دست از خرید برنمی‌دارند و اکنون به سمت تارگت جدید که سطح مقاومت اصلی در 3000 دلار است، در حرکت هستند.

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: مارکت کپ چیست

چگونه و از کجا اتر بخریم؟

برای سرمایه‌گذاری ساده و آسان، کاربران نیاز به یک کارگزاری با کارمزد پایین و پشتیبانی بالا دارند. باید بدانید که همه کارگزاری‌ها قابل اعتماد نیستند و باید حتماً مورد تأیید نهاد نظارتی FCA باشند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام