تغییر پروفایل ایلان ماسک در توئیتر: زنگ خطر برای دارندگان دوج کوین
اخبار ارز دیجیتال

تغییر پروفایل ایلان ماسک در توئیتر: زنگ خطر برای دارندگان دوج کوین

ایلان ماسک ، مدیرعامل شرکت تسلا ، عکس قبلی آواتار حساب توئیتر خود با عینک دوج کوینی را حذف و عکس پروفایل توییتر خود را با یک موشک فضایی به روز کرد.

به روز رسانی به احتمال زیاد به راه اندازی تقویت کننده موشک SpaceX اختصاص دارد، که نقطه عطف مهم دیگری برای این مدیر شرکت هوافضا محسوب می‌شود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: مارکت کپ چیست؟

این روزها مولتی میلیاردر جنجالی دنیای کوین‌ها، مشغول ارسال تصاویری هیجان انگیز از اولین کشتی فضایی (Starship) کاملاً مجهز است.

این استارشیپ که توسط شرکت SpaceX طراحی شده است، یک فضاپیما و راکت تقویت کننده فوق سنگین است که به عنوان یک سیستم حمل و نقل دائمی برای فضانوردان و محموله به مدار زمین، ماه و مریخ عمل می کند.

به گزارش دنیای ترید، در 18 جولای، ایلان ماسک عکسی از خود به عنوان تصویر آواتار در توئیتر گذاشت که در آن عینک آفتابی هوانوردی به چشم داشت و انعکاسی از دوج کوین، روی شیشه‌های عینک او افتاده بود.

مطالعه این مقاله توصیه پیشنهاد می‌شود: بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

با توجه به اینکه ارباب سکه‌ها، ایلان ماسک دارای 58.9 میلیون دنبال کننده و یک چهره بی سابقه در دنیای ارز دیجیتال است ، این یک تبلیغ خیره کننده برای Dogecoin بود و همین عکس آواتار خود تبدیل به یک سیگنال خرید شد و در کمال تعجب، باعث جهش شدید قیمت شد.

در نتیجه اکنون بدیهی است که با برداشتن این عکس خطر سقوط قیمت دوج کوین در کوتاه مدت وجود دارد.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام