بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال،7 سایت خبری که بهترین ها دنبال میکنند❗️
ارز دیجیتال

بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال،7 سایت خبری که بهترین ها دنبال میکنند❗️

بلاک چین و ارز دیجیتال دو موضوع داغ این روزها هستند. وبسایت‌های متنوعی این دو موضوع را پوشش می‌دهند و اخبار و مقالات مرتبط را منتشر می‌کنند. در این مقاله، شما با بهترین وب سایت‌های خبری ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد. این وب سایت‌ها با هدف پوشش اخبار مرتبط با بلاکچین و ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند و خوانندگان می‌توانند از آخرین اتفاقات مربوط به دنیای کریپتوکارنسی مطلع شوند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: تحلیل فاندامنتال چیست؟

برترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی در گذشته نه چندان دور یک موضوع مهم اما محدود بود که اخبار بسیار کمی در مورد آن از رسانه‌های محدودی منتشر می‌شد، بنابراین یافتن محتوای مرتبط کار ساده‌ای بود، زیرا منابع و رسانه‌های کمی برای استخراج این اطلاعات وجود داشت. اما اکنون، اخبار ارزهای دیجیتال با تار و پود زندگی مردم درآمیخته است. همانطور که بازار گسترش می‌یابد و محتوای بیشتری تولید می‌شود، خوانندگان در نهایت زمان بیشتری را صرف تصمیم گیری می‌کنند که کدام منبع و رسانه قابل اعتمادتر است. اگر از جست‌وجوی سایت‌های معتبر در مورد موضوع همیشه در حال تغییر کریپتو خسته شده‌اید، در اینجا فهرستی از برخی از معتبرترین منابعی که می‌توانید از آنها اخبار دنیای کریپتو را پیگیری کنید آورده شده است.

سایت کریپتو دیلی (Crypto Daily)

این روزها یافتن گزارش‌های خبری بی‌طرفانه آن هم در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، بسیار سخت است، اما این دقیقاً همان چیزی است که در Crypto Daily دریافت خواهید کرد. این سایت موضوعات مختلفی از جمله بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار را پوشش می‌دهد. همچنین محتوای مرتبط با NFT و اخبار متاورس هم ارائه می‌دهد. علاوه بر این سایت کریپتو دیلی دارای کی بخش به نام "اخبار فوری" است که به شما کمک می‌کند تا از آخرین رویدادها مطلع شوید.

اخبار ارز دیجیتال

سایت کوین مارک کپ (CoinMarketCap)

این سایت به شدت بر تجزیه و تحلیل بازار، از جمله نمودارهای قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات تمرکز دارد. شما می‌توانید حجم معاملات روزانه را ببینید، جزئیات دیگر مانند سکه‌های در گردش و فراز و فرودهای تاریخی قیمت ارز، همه در اختیار شما هستند. CoinMarketCap همچنین ردیابی ICO را برای رمزارزها و توکن‌های جدید و پرطرفدار فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی ببینند کدام ارزها ترند هستند.

اخبار ارز دیجیتال

سایت دیلی کوین (Daily Coin)

سایت Daily Coin از یک رویکرد جهانی در ارائه اخبار استفاده می‌کند. بیشتر محتوای این سایت بین المللی است و اتفاقات مربوط به ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان گزارش می‌کند. گروه متنوعی از نویسندگان در پلتفرم دیلی کوین وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید تحلیل های متنوع و دیدگاه‌های مختلف را تجربه کنید. دیلی کوین بیت کوین، اتریوم، آلت کوین ها را پوشش می‌دهد و به مبتدیان نحوه ورود به رمزنگاری را آموزش می‌دهد.

اخبار ارز دیجیتال

سایت کوین دسک (CoinDesk)

یکی از نام‌های برجسته در میان برترین وب سایت‌های رسانه‌ای ارزهای دیجیتال، کوین دسک است. کوین دسک از سال 2003 شروع به فعالیت کرد و از همان روزهای نخست فعالیتش شاهد رشد چشمگیر کاربر شد. کوین دسک با انتشار اخبار معتبر درمورد دنیای کریپتوکارنسی، نقش بسیار مؤثری را ایفا کرده است؛ چراکه خیلی از افراد می‌توانند تحلیل فاندامنتال خود را از طریق این سایت تکمیل کنند. کوین دِسک تمام اخبار مربوط به شاخص قیمت‌ها، مارکت کپ، وایت پیپر، توییت نهنگ‌ها و غیره را منتشر می‌کند و شما می‌توانید با مطالعه این موارد با چشمی باز معامله کنید.

علاوه بر این مبتدیان به راحتی می‌توانند مقالات مفیدی را در بخش آموزش پیدا کنند. همچنین نظرات و مصاحبه‌هایی وجود دارد که همگی در صفحه اول این سایت ارائه شده‌اند. اگر از طرفداران پادکست های صوتی هستید، CoinDesk یک پادکست اختصاصی دارد که جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.

اخبار ارز دیجیتال

سایت کوین تلگراف (CoinTelegraph)

اگر به دنبال سایت خبری اختصاصی هستید و تمایل دارید از همه اخبار در مورد اتریوم، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آگاه باشید، بدون شک می‌توانید از CoinTelegraph استفاده کنید. این سایت، یکی از بهترین سایت‌های خبری فعال و محبوب در حوزه کریپتوکارنسی است که هر روز تعداد زیادی مقاله و خبر منتشر می‌کند. کوین تلگراف موضوعات شیرینی در مورد همه چیزهای رمزنگاری و بلاک چین دارد. مقالات در سایت کوین تلگراف آموزنده و به خوبی نوشته شده‌اند زیرا تیم بزرگی از نویسندگان در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

شما می‌توانید در CoinTelegraph از تمام اتفاقات مهم و مؤثر بازار ارز دیجیتال مطلع شوید. کوین تلگرام یک منبع بسیار معتبر است و مقالات و اخبار این سایت به زبان‌های مختلف مانند برزیلی، اسپانیایی، ژاپنی و صربی ترجمه می‌شود. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های کوین تلگراف، سبک هنری کمیک استریپ است. برای هر مقاله بدون توجه به موضوع، یک بنر شاد و رنگارنگ وجود دارد و به نوعی امضا و معرفی این سایت محسوب می‌شود.

اخبار ارز دیجیتال

سایت سی سی ان (CNN)

سی سی ان یک (CCN) یک وبلاگ جمع و جور و زیبا است که دارای موضوعات مختلف رمزنگاری مانند بیت کوین، بلاک چین و رویدادهای مهم در فضا است. اگر به چیدمان های تمیز و ساده اما با اخبار صادقانه و دقیق علاقه دارید، این سایت برای شماست.

CCN یک وب سایت خبری معتبر است که کلیه اخبار در مورد تمامی ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. دفتر این وبسایت در نروژ مستقر است و این سایت به دلیل انتشار اخبار صحیح و معتبر در مورد تمامی ارزهای دیجیتال به شهرت رسیده است.

اگر تصمیم دارید کمی از کریپتو فاصله بگیرید، سرفصل هایی در سیاست و ورزش نیز وجود دارد. چیزی که وجود دارد این است که برخی از این موضوعات شامل ارزهای دیجیتال نیز می شود، بنابراین شما خیلی از خانه دور نخواهید بود.

همچنین شما می‌توانید مطالب به روز و ارزشمند در خصوص بلاک چین و سایر اطلاعات حیاتی در مورد بازار مانند تقویم ICO، اخبار ارزهای دیجیتال، رویدادهای DLT و غیره را در این وبسایت پیدا کنید. شما می‌توانید غیر از اخبار، با بخش وبلاگ CCN دانش خود را در مورد صنعت کریپتوکارنسی به خوبی افزایش دهید.

اخبار ارز دیجیتال

سایت نیوز بیت‌کوین (News BTC)

نام این سایت گویای همه چیز است! اخبار زیادی در مورد بیت کوین در NewsBTC دریافت خواهید کرد. البته علاوه بر بیت کوین، این سایت رویدادهای سایر رمزارزهای اصلی مانند اتریوم، آلت کوین و بسیاری دیگر را پوشش می‌دهد. این پلتفرم معروف در خصوص بلاک چین و ارز دیجیتال است که شما را با آخرین و مهمترین اتفاقات صنعت آگاه می‌کند.

شما می‌توانید روزانه طیف گسترده‌ای از اخبار و مقالات منتشر شده را در این وبسایت مطالعه کنید و دیدگاه‌های افراد مؤثر در این صنعت را جویا شوید. شما می‌توانید در News BTC طیف گسترده‌ای از مطالب آموزشی، لیست ICO و تقویم رویدادها را نیز پیدا کنید.

همچنین نظرات و پیش بینی‌های زیادی در مورد عملکرد بیت کوین و اتریوم مشاهده خواهید کرد. این نظرات و پیش بینی‌ها توسط معامله‌گران باتجربه نوشته شده اند، بنابراین ممکن است برای مبتدیان کمی سخت و البته جذاب باشد. نکته جالب دیگر در مورد NewsBTC این است که آنها مصاحبه های تخصصی زیادی انجام می دهند که در آن نکات و نظرات خود را به اشتراک می گذارند.

اخبار ارز دیجیتال

سایت فوربس (Forbes)

فوربس طیف گسترده‌ای از موضوعات از فناوری گرفته تا امور مالی گرفته تا بازی را دارد. کریپتوکارنسی تنها بخشی کوچکی از این سایت است، در واقع فوربس یک مجله معروف است که توانسته در بازار دیجیتال طوفان به پا کند و اخبار مربوط به صنعت DLT را پوشش می‌دهد.

شاید بهترین ویژگی در اینجا توصیه ها و استراتژی های ارائه شده در بسیاری از مقالات آنها باشد. فوربس گفتگو با متخصصان این حوزه را پوشش می‌دهد و بینش آنها را در پاراگراف‌هایی مختصر و مفید ارائه می‌دهد. اگر تصمیم دارید اطلاعات پایه‌ای خود را در رابطه با ارزهای دیجیتال افزایش دهید حتما این وبسایت را مطالعه کنید. شما می‌توانید در این وبسایت، هر آنچه که مربوط به فن آوری دفتر توزیع شده و ارزهای دیجیتال باشد را پیدا کنید.

اخبار ارز دیجیتال

نتیجه گیری

صنعت ارزهای دیجیتال یک صنعت نوپا می‌باشد. شما چه سرمایه گذار باشید و چه تریدر باید اخبار این صنعت را دنبال کنید. دنبال کردن اخبار این صنعت صرفاً از طریق شبکه‌های اجتماعی امکان پذیر نیست. بلکه لازم است سایت‌های معتبر و مختلفی را بالا و پایین کنید.

در این مقاله تلاش کردیم وبسایت‌های معتبر و مفید این صنعت را به شما معرفی کنیم و امیدوارم به این هدف دست پیدا کرده باشیم. این مقاله مدام آپدیت می‌شود و لازم است هر چند وقت به این مقاله سر بزنید؛ چرا که در نظر داریم حساب‌های توییتر و سایر وبسایت‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند را معرفی کنیم.

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه