توئیت کوبن و ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین:رالی دوج کوین در راه
اخبار ارز دیجیتال

توئیت کوبن و ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین:رالی دوج کوین در راه

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اکس اسپیس، حامی دوج کوین است که با هر رفتار و گفتار توئیتری‌اش در قیمت بیت کوین و دوج کوین تأثیر می‌گذارد. دیروز ایلان ماسک در کامنتی که زیر یک خبر از CNBC گذاشت، بار دیگر از دوج کوین حمایت کرد.

مارک کوبن میلیاردر امریکایی، به تازگی در گفتگو با سایت CNBC ادعا کرده است که دوج کوین به علت جامعه گسترده‌ای که دارد، قوی‌ترین وسیله مبادله است.

ایلان ماسک در زیر این خبر کامنت گذاشت:

من هم مدتی است که همین را می‌گویم.

کامنت ایلان ماسک در حمایت از دوج کوین-24- مرداد-1400- 14- آگوست-2021

تبلیغات و مشوق‌ها برای افزایش پذیرش Dogecoin

تیم بسکتبال دالاس ماوریکس که مارک کوبن آن را در سال 2000 با مبلغی بالغ بر 285 میلیون دلار خریداری کرد، از ماه مارس امسال پذیرش Dogecoin را در باجه‌های بلیط فروشی و سوپرمارکت‌ها آغاز کرد.

در اوایل این هفته، کوبن به منظور ایجاد انگیزه در طرفداران برای استفاده از دوج کوین در خریدها و پرداخت‌ها، اعلام کرد کسانی که از Dogecoin برای پرداخت‌های خود استفاده  می‌کنند، می‌توانند از تخفیفات ویژه‌ای در جشنواره فروش تابستانی لوازم ورزشی دالاس میوشاپ برخوردار شوند.

حمایت بی رویه ایلان ماسک از تورم دوج کوین

در حالی که بسیاری از عرضه بی‌رویه Dogecoin اظهار تأسف می‌کنند، ایلان ماسک تورم دوج کوین را مزیت اصلی آن می‌داند. این کارآفرین در صدد است آن را به یک روش پرداخت مناسب تبدیل کند.

در عین حال، کوبن بیت کوین را که سقف عرضه تعیین شده آن، 21 میلیون سکه است، به عنوان طلای دیجیتال در نظر گرفته است.

دوج کوین فضایی شده است

ماسک همچنین نقش خود را در پیشبرد پذیرش دوج کوین از سوی تجار به خوبی ایفا می‌کند. به گزارش رسانه ارز دیجیتال یو تودی (U.Today) شرکت تجهیزات فضایی اسپیس اکس (SpaceX) که ایلان ماسک مدیر عامل آن است، صرفاً به این علت خود را وارد بازی بیت کوین کرد تا سال آینده مأموریت قمری خود موسوم به دوج وان (DOGE-1) را به فضا پرتاب کند.

در اوایل ماه می. ایلان ماسک همچنین یک نظرسنجی توئیتری راه انداخت و در آن از پیروان خود پرسید که آیا تسلا باید این ارز دیجیتال شوخی‌آمیز را بپذیرد یا خیر.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: سایت های معتبر ارز دیجیتال

مدت کوتاهی پس از این نظرسنجی، ماسک به ناگاه و به بهانه نگرانی‌های آب و هوایی، درگاه‌های پرداخت‌ بیت کوین را مسدود کرد و با این کار، بیت کوین را در بحرانی کوتاه مدت فرو برد. سپس این سازنده خودروهای برقی، اخیراً اعلام کرد که دارایی بیت کوین وی نزدیک به یک میلیارد دلار است و قصد دارد دومرتبه درگاه پرداخت بیت کوین را فعال کند. به نظر می‌رسد ایلان ماسک در حال آزمایش یک سلسله رفتار، به منظور آزمایش سطح روانی بازار است تا در آینده بتواند از این واکنش‌ها به خوبی بهره‌برداری کند.

احتمال رالی صعودی دوج کوین پس از توئیت میلیاردهاری دوج کوینی

به نظر می‌رسد ائتلاف نانوشته این دو میلیاردر در آینده نه چندان دور، بر محبوبیت و مقبولیت دوج کوین خواهد افزود. بی‌شک با ادامه این روند، عامل تبلیغاتی ماسک-کوبن به عنوان یک محرک صعودی در بلند مدت عمل خواهد کرد.

همانطور که در تاریخ 4 فوریه (16 بهمن)، در پی حمایت‌های توئیتری این دو میلیاردر، دوج کوین که به کف قیمت رسیده بود، روی روند صعودی افتاد و به سقف تاریخی خود در آن زمان دست یافت، اکنون بعید نیست که این اتفاق دومرتبه تاریخ تکرار شود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام