جزئیات همکاری جدید کاردانو و چین لینک
اخبار ارز دیجیتال

جزئیات همکاری جدید کاردانو و چین لینک

کاردانو با چین لینک برای توسعه قراردادهای هوشمند همکاری می‌کند. روز گذشته، 25 سپتامبر، طی نشستی کاردانو آغاز همکاری با پروژه چین لینک (Chainlink) را اعلام کرد. تیم توسعه کاردانو با انتشار این خبر در پست جدید سایت خود افزود، این همکاری شامل ادغام اوراکل‌های چین لینک با شبکه کاردانو است و به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های دیفای کمک می‌کند تا برای اپلیکیشن‌های بلاک چین کاردانو، قراردادهای هوشمند ایجاد کنند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای دیفای

در نشست روز گذشته، کاردانو همچنین تصریح کرد که همکاری تیم کاردانو با شرکت چین لینک لبز قراردادهای هوشمند را برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های دیفای به ارمغان خواهد آورد. بدین ترتیب این توسعه دهندگان از طریق شبکه‌های غیرمتمرکز اوراکل قادر خواهند بود به تعداد زیادی از داده‌های دنیای واقعی دسترسی پیدا کنند.

این خبر در حساب توئیتر هر دو شرکت منتشر شد.

همکاری جدید کاردانو و چین لینک

جزئیات همکاری کاردانو با Chainlink

شبکه‌های اوراکل Chainlink وظیفه تأمین داده به شبکه‌های بلاک چین را بر عهده دارند و این امکان را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن فراهم می‌کند که از داده‌های دنیای واقعی مانند نتایج انتخابات، آمار ورزش، قیمت ارز دیجیتال و غیره در قراردادهای هوشمند خود استفاده کنند. این شرکت از دنیای واقعی اطلاعات کسب می‌کند و در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد و در مسیر بهبود عملکردشان به آن‌ها یاری می‌رسانند.

اخیراً، ارز دیجیتال چین لینک رشدی چشمگیری داشته و توانسته خود را در میان ۱۰ پروژه برتر از نظر ارزش بازار جای دهد.

اوراکل های چین لینک به اجرای قراردادهای هوشمند ترکیبی در هر شبکه دفتر کل توزیع شده (DLT)کمک می‌کنند. در حال حاضر، شرکت چین لینک میلیاردها دلار در برنامه های DeFi ، اپلیکیشن‌های بازی، پلتفرمهای بیمه‌ و سایر صنایع برتر سرمایه گذاری کرده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام