راه‌اندازی صرافی ساندی سوآپ طی هفته آتی؛ افزایش 8 درصدی قیمت کاردانو!
اخبار ارز دیجیتال

راه‌اندازی صرافی ساندی سوآپ طی هفته آتی؛ افزایش 8 درصدی قیمت کاردانو!

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، هفته آینده نسخه بتا و کاربردی صرافی ساندی سوآپ (SundaeSwap) بر بستر کاردانو عرضه خواهد شد.

ساندی سوآپ، که یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو می‌باشد، اعلام کرده که راه‌اندازی نسخه بتا و کاربردی این صرافی در 20 ژانویه عملیاتی خواهد شد. این تیم همچنین اظهار داشت که به دلیل محدودیت‌های فنی بلاکچین کاردانو، حکمرانی کاملاً غیرمتمرکز در حال حاضر غیرممکن بوده و به همین دلیل است که ساندی سوآپ با برچسب "بتا" عرضه می‌شود. ساندی سوآپ (SundaeSwap) نسخه آزمایشی (تست نت) خود را در 5 دسامبر 2021 راه‌اندازی کرد. در اواخر دسامبر، این صرافی غیرمتمرکز ممیزی خود را نیز با همکاری ‘Runtime Verification’ پشت سر گذاشت.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: توکن های دیفای چیست

عرضه اولیه استیکینگ (ISPO) و کشت سود

عرضه اولیه سهام‌گذاری (ISO) ساندی سوآپ نیز در همان روز آغاز خواهد شد. 30 استخر استیک که توسط جامعه کاردانو در ماه نوامبر انتخاب شدند در این ISO شرکت خواهند کرد. این ISO که برای پنج دوره زمانی ادامه خواهد یافت، به نمایندگان هر استخر استیک اجازه می‌دهد تا توکن‌های SUNDAE را علاوه بر پاداش‌های ADA معمولی خود کسب کنند. ساندی سوآپ (SundaeSwap) با فاصله محبوب‌ترین DEX مبتنی بر Cardano است و فعالیت هواداران آن در شبکه‌های اجتماعی به شدت از Minswap و Maladex پیشی گرفته‌ است.

در 20 ژانویه، ارائه‌دهندگان نقدینگی نیز شروع به دریافت پاداش‌های کشت سود (Yield Farming) خود خواهند کرد که حداقل تا ماه ژوئن در دسترس خواهند بود. نیم میلیون توکن SUNDAE به کسانی که در مجموعه‌ای از استخرهای نقدینگی شرکت می‌کنند، اختصاص خواهد یافت.

افزایش قیمت آدا کاردانو در پی این خبر

قیمت ADA در 24 ساعت گذشته بیش از 8 درصد افزایش یافته است و عملکرد بسیار بهتری از بقیه ارزهای دیجیتال برتر در همین بازه زمانی داشته است. ADA اکنون در مسیر پیشی گرفتن از سولانا، یکی دیگر از برجسته‌ترین "قاتلان اتریوم" قرار دارد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای دیفای

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام