با افزایش قیمت بیت‌کوین ارزش بازار این ارز دیجیتال ATH جدیدی ثبت کرد
اخبار ارز دیجیتال

با افزایش قیمت بیت‌کوین ارزش بازار این ارز دیجیتال ATH جدیدی ثبت کرد

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، ارزش بازار بیت‌کوین به 1.21 تریلیون دلار رسیده است، اما قیمت این رمزارز بزرگ هنوز از بالاترین سطح (ATH) خود در آوریل فراتر نرفته است.

ارزش بازار ارز دیجیتالی پیشرو، بیت‌کوین، در تاریخ 19 اکتبر به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 1،211،242،526،571 دلار رسید.

در همین حال، ذخایر بیت‌کوینی که توسط صرافی‌های ارز دیجیتال نگهداری می شوند، به پایین‌ترین حد خود در سه سال گذشته رسیده است و البته بیت‌کوین هنوز با فاصله‌ای 2.2 درصدی از ATH آوریل خود یعنی 64.850 دلار حرکت می‌کند.

مارکت کپ (ارزش بازار) بیت‌کوین به بیش از 1.21 تریلیون دلار رسید

دیلان لکلر، تحلیلگر آن‌چین و بنیان‌گذار وب‌سایت 21stparadigm.com، در توییتی نوشت که ارزش بازار بیت‌کوین در حال حاضر از 1.206 تریلیون دلار و بالاترین سطح خود عبور کرده و به 1.211 تریلیون دلار رسیده است.

ATH مارکت کپ قبلی همزمان با اوج تاریخی بیت‌کوین در 64850 دلار بود. در حال حاضر، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در قیمت 63،917 دلار معامله می‌شود. این قیمت تنها 2.2 درصد با قله تاریخی آوریل فاصله دارد.

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Santiment، ارائه‌دهنده محبوب تجزیه و تحلیل‌های آن‌چین، بیت‌کوین حالا بیش از یک میلیون آدرس کیف‌پول فعال در روز دارد.

در همین حال، ذخایر بیت‌کوینی صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح در سه سال اخیر رسیده است زیرا سرمایه‌گذاران در حال خارج کردن بیت‌کوین برای ذخیره‌سازی طولانی مدت آن در کیف‌پول‌های سرد خود هستند.

اولین ETF بیت‌کوین ایالات متحده معاملات خود را آغاز کرد

سه‌شنبه، 19 اکتبر، ProShares شروع به معامله صندوق معاملات آتی بیت‌کوین خود در بورس نیویورک کرد. راه اندازی ETF بیت‌کوین تحت تیکت BITO باعث شده تا ارز دیجیتال شاخص بازار به سطح قیمتی فعلی برسد.

این محصول مالی که قراردادهای آتی بیت‌کوین CME را دنبال می‌کند، توسط SEC و رئیس آن، گری گنسلر، پس از یک دوره بررسی 75 روزه مورد قبول واقع شده است.

جیم کرامر، کارشناس و مجری شبکه CNBC، معتقد است که پس از راه اندازی ETFها، بیت‌کوین به احتمال زیاد به یک اوج قیمتی کوتاه مدت یا حتی بلند مدت خواهد رسید. وی افزود که اگر راه‌اندازی ETFها واقعاً اتفاق بیافتد، او حتی نیمی از دارایی‌های اتریوم خود را برای خرید ETF آتی بیت‌کوین نقد خواهد کرد. حجم معاملات ETF جدید بیت‌کوین در نیم ساعت اول NYSE به 320 میلیون دلار رسید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

استیو هانکه دوباره به بیت‌کوین حمله کرد

استیو هانکه، اقتصاددان برجسته در توئیتر خود نوشت که با انتشار خبر راه‌اندازی ETF بیت‌کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است (با ارابه‌ای خواندن این اتفاق)، در حالی که در حقیقت بیت‌کوین هنوز به ATH قبلی خود نرسیده است.

هانکه از مخالفان قدیمی بیت‌کوین بوده و امسال نیز با انتشار میم‌های زیادی در صفحه توییتر خود، هر از گاهی BTC و سرمایه‌گذاران آن را مورد تمسخر قرار داد. به نظر می‌رسد او استراتژی توییتری ایلان ماسک را که دوست دارد از میم‌ها استفاده کند، کپی کرده، با این تفاوت که ایلان از آن‌ها عمدتا برای پامپ ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند: بیت کوین و البته آلت‌کوین مورد علاقه اش DOGE.

در توییت‌های قبلی خود و همچنین در این توییت جدید، هانکه یک سقوط بزرگ برای بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کند که به اعتقاد او، قطعاً پس از بزرگ شدن "حباب بیت‌کوین" و سپس ترکیدن ناگهانی آن، سرمایه‌گذاری گاوهای بیت‌کوین را تبدیل به پودر خواهد کرد.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام