افزایش سختی استخراج بیت‌کوین؛ این افزایش به چه معناست؟
اخبار ارز دیجیتال

افزایش سختی استخراج بیت‌کوین؛ این افزایش به چه معناست؟

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، برای هفتمین بار متوالی با افزایش سختی استخراج همراه بود.

نودهای اولین ارز دیجیتال جهان، از نظر سختی استخراج، تعدیل‌های مثبتی را برای بار چندم مشاهده کردند. از زمان خروج ماینرهای چینی این شاخص چقدر افزایش یافته است؟

سختی بیت‌کوین دوباره تا بیش از 20 ترا هش افزایش یافت

طبق داده‌های کاوشگران شبکه بیت‌کوین، در 18 اکتبر 2021، ساعت 11:25 شب به وقت UTC، پادشاه ارزهای دیجیتال یک تعدیل مثبت دیگر در سختی استخراج خود ثبت کرد.

اگرچه این کم مقدارترین تعدیل مثبت از آگوست 2020 است (این شاخص مهم بیت‌کوین تنها 0.95 درصد افزایش یافته)، اما این بار تفاوتی که وجود دارد، ادامه روند شش تعدیل مثبت قبلی‌ برای بار هفتم است.

بنابراین، سختی شبکه بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار در پنج ماه گذشته به بالای 20 ترا هش بازگشته است.

مجموعه‌ای از هفت تعدیل مثبت بسیار نادر است: آخرین مورد ازین نوع در اوایل سه ماهه سوم 2019 رخ داد، جایی که بازارهای ارز دیجیتال از زمستان خارج و شروع به بازیابی قیمتی کردند.

استخراج‌گران از سرکوب چین گذر کرده‌اند

سختی استخراج بیت‌کوین (BTC) به طور خودکار هر 2016 بلوک (تقریباً هر دو هفته یک بار) یک بارتنظیم می‌شود تا زمان استخراج بلاک در حدود 10 دقیقه ثابت بماند.

بنابراین، هنگامی که تعداد ماینرهای فعال بسیار زیاد باشد، سختی افزایش می‌یابد و هنگامی که ماینرها تجهیزات خود را خاموش می‌کنند، سختی شبکه بیت‌کوین (BTC) نیز کاهش می‌یابد.

به عنوان مثال، در سه ماهه دوم و سوم 2021، زمانی که اکثر ماینرهای چینی ریگ‌های خود را به خارج از کشور منتقل کردند، سختی بیت کوین (BTC) تقریباً 50 درصد در کمتر از دو ماه افت کرد.

با این حال، اکنون پس از هفت تعدیل مثبت، به نظر می رسد استخراج بیت کوین (BTC) به طور کامل از این سقوط عظیم بهبود یافته است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام