صرافی Bilaxy هک شد؛ از کاربران خواسته شده به هیچ وجه واریز نکنند
اخبار ارز دیجیتال

صرافی Bilaxy هک شد؛ از کاربران خواسته شده به هیچ وجه واریز نکنند

بیلکسی، پلت فرم معاملاتی دارایی های دیجیتال مستقر در سیشل، در ساعات ابتدایی 29 آگوست، گزارش داد که برخی از کیف پول های این صرافی به خطر افتاده اند.

در حالی که صرافی هنوز مقدار دقیق ارز های دزدیده شده را مشخص نکرده است، برخی برآوردها ادعا می کنند که مقادیر دزدیده شده می تواند در حدود 450 میلیون دلار به صورت ارز های دیجیتال مختلف باشد. کانال تلگرام رسمی Bilaxy امروز چندین به روز رسانی را با کاربران به اشتراک گذاشت، که بیان می کرد این پلت فرم به دلیل تعمیر و نگهداری خدمات خود را موقتاً متوقف می کند.

چند ساعت بعد اما، بیلکسی توییتی با عنوان: "فوری- اعلان هک شدن بیلکسی" در حساب رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت.

در آن اعلانیه آمده است که کیف پول گرم این شرکت به خطر افتاده است و به مشتریان توصیه می شود از ارسال هرگونه وجه به حساب خود خودداری کنند:

از زمان این اعلانیه، تا به الان اطلاعات ارائه شده توسط صرافی بسیار اندک بوده، به جز به روزرسانی های مختصر در تلگرام، که تیم در حال حل مشکل است و کاربران نگران نباشند، اطلاعات بدرد بخور دیگری نداده اند.

در حال حاضر، Bilaxy نتوانسته است مقدار دقیقی را که هکرها دزدیده اند، اعلام کند. در زمان نگارش این خبر، وب سایت آن ها هنوز از دسترس خارج است.

در حال حاضر چندین آدرس احتمالی مرتبط با این هک وجود دارد.

HogeFinance نیز اعلام کرد که تمام توکن های HOGE ذخیره شده در Bilaxy قبلاً خارج شده و به کیف پول دیگری ارسال شده اند. ارزش این توکن ها کمی کمتر از 22 میلیون دلار است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: شت کوین چیست؟

برآوردهای دیگر بر اساس اطلاعات کاربران در تلگرام، نشان می دهد که کل مبلغ سرقت شده از صرافی حدود 400 میلیون دلار است. با این وجود، هنوز هیچ تایید رسمی در این مورد وجود ندارد.

اخیراً مورد مشابه دیگری گزارش شده بود که صرافی ژاپنی Liquid Global در آن مورد قربانی بود. هکر ها موفق شده بودند حدود 80 میلیون دلار دارایی دیجیتال را به سرقت برند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام