بهترین ارزهای دیجیتال هفته آتی
اخبار ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال هفته آتی

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال رسانه دنیای ترید، با ورود به سه‌ماهه پایانی سال در هفته پیش رو، تعدادی از پروژه‌ها همچنان با پیشرفت‌های خود در حال توسعه هستند و انتخاب‌های این هفته ما نیز قرار است از به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های قابل توجهی که دارند بهره‌مند شوند که طبیعتا موقعیت آن‌ها را در بازار نیز تقویت خواهد کرد و به نفع کامیونیتی آن ارزها تمام می‌شود. انتظار ما این است که این اخبار و وقایع، باعث افزایش توجه به این ارزهای دیجیتال شوند. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای آینده دار 2021

ارز دیجیتال HDAC

Hdac یک پلت‌فرم پرداخت و قرارداد اینترنت اشیا (IoT) است که از بلاک‌چین برای ایمن‌سازی و تسهیل کلیه فرایندهای اصلی خود استفاده می‌کند.

چرا باید روی ارز دیجیتال HDAC سرمایه‌گذاری کنیم؟

مین‌نت (MainNet) Rizon در 28 سپتامبر راه‌اندازی می‌شود.

پس از اتمام کار بر روی تست‌نت Rizon، این تیم اکنون آماده راه‌اندازی شبکه اصلی یا همان مین‌نت خود است. Rizon Mainnet در 28 سپتامبر در ساعت 08:00 UTC راه اندازی می‌شود. یک مبادله توکن به دنبال راه اندازی شبکه اصلی اجرا خواهد شد و تیم HDAC یک سرویس سواپ را برای تبادل توکن HDAC با ATOLO در حدود 24 تا 72 ساعت پس از راه اندازی باز می‌کند.

دوره مبادله این توکن‌ها 100 روز طول می‌کشد و از طریق وب‌سایت رسمی Rizon انجام می‌شود. جابجایی به Rizon به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا از کیف پول های مبتنی بر Tendermint استفاده کنند. ATOLO در کیف پول Cosmostation با Kepler، یکی دیگر از کیف‌پول‌های مبتنی بر Tendermint، ادغام می‌شود.

ارز دیجیتال پارت PART

Particl یک پلت‌فرم غیرمتمرکز و منبع باز است که به منظور ایجاد یک بازار همتا به همتا طراحی شده. این برنامه برای افراد و همچنین شرکت‌هایی طراحی شده است که همزمان با انجام معاملات حفظ حریم شخصی نیز برایشان مهم است. از توکن Particl برای دسترسی به پلت‌فرم استفاده می‌شود.

چرا باید روی ارز دیجیتال Particl سرمایه‌گذاری کنیم؟

بازار و مین‌نت (MainNet) نسخه سومی پارتیکل در این هفته عرضه می‌شود.

مین‌نت (MainNet) نسخه سومی پارتیکل 29 سپتامبر ساعت 12:00 UTC راه‌اندازی می‌شود و کلاینت دسکتاپ Particl (3.0.0) دسترسی به بازار و ماژول مدیریتی جامعه را فراهم می‌کند. راه‌اندازی بازار پارتیکل به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال، معاملات کالاهای فیزیکی و همچنین کالاهای دیجیتالی مانند NFT انجام دهید و برای استفاده از بازار، لازم است آخرین نسخه Particl Desktop را نصب کنید که از طریق وب‌سایت رسمی Particl در دسترس خواهد بود. از صفحه Github پروژه نیز می‌توانید اطلاعات خوبی را کسب کنید.. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی شبکه اصلی و بازار نیز، می توانید اعلان رسمی تیم را بررسی کنید.

ارز دیجیتال لونا LUNA

LUNA دومین توکن بومی پروتکل Terra به حساب می‌آید که توسط Terraform Labs، یک شرکت مستقر در کره جنوبی توسعه یافته است و هدف آن ارائه یک پلت‌فرم استیبل کوین الگوریتمی به نام Terra است. کاربران می توانند کوین‌های Luna خود را باند (Bond) کنند و برای و اعتبارسنجی که به آن متصل شده‌اند پاداش ایجاد کنند که چیزی مشابه همان استیکینگ (Stake) است.

چرا باید روی ارز دیجیتال لونا LUNA سرمایه‌گذاری کنیم؟

کلمبوس منفی 5 سی‌ام سپتامبر عرضه خواهد شد.

LUNA در فرایند ارتقاء شبکه اصلی عملکرد خوبی داشته است و تیم Terra اعلام کرده که Columbus-5 در 30 سپتامبر راه‌اندازی می‌شود. این ارتقاء که در ابتدا برای اوایل سپتامبر برنامه ریزی شده بود، به منظور استقرار شبکه اصلی Columbus-5 در ارتفاع بلوک 4،724،000 انجام می‌شود و منجر به تغییرات قابل توجهی می‌شود. این تغییرات شامل حذف همه راه‌های سواستفاده می‌شود.

به این معنی که تمام توکنهای LUNA که برای ضرب استیبل‌کوین UST استفاده می‌شود از بین می‌رود. علاوه بر این، شبکه به Stargate IBC ارتقا می یابد که امکان ادغام بیشتر با پروژه های بلاک چین Cosmos SDK مانند Band Protocol ، Kava ، Injective و Thorchain را فراهم می‌کند. این پروژه‌ها قادر به برقراری ارتباط، اجرای قراردادهای هوشمند چند زنجیره‌ای و انتقال توکن‌ها بین زنجیره‌های مختلف خود خواهند بود. در اینجا می‌توانید همه چیزهایی را که باید درباره این ارتقا بدانید، مشاهده کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام