افزایش 1900 درصدی قیمت آکسی اینفینیتی تنها در سه ماه
اخبار ارز دیجیتال

افزایش 1900 درصدی قیمت آکسی اینفینیتی تنها در سه ماه

این پروژه‌ که در خط مقدم بازی‌های کریپتویی قرار دارد، همچنان به رهبری بازار ادامه می‌دهد.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، همزمان که Axie Infinity، بازی ویدئویی محبوب مبتنی بر بلاک‌چین که توسط استودیوی Sky Mavis مستقر در سنگاپور ایجاد شده است، محبوبیت خود را افزایش می‌دهد، توکن بومی آن نیز، با نام تجاری AXS قله‌های قیمتی جدیدی را ثبت می‌کند.

در 4 اکتبر، قیمت توکن Axie Infinity Shard (AXS) با افزایش 36 درصدی به 153 دلار رسید و در لیست 20 ارز دیجیتال برتر جهان قرار گرفت. این ارز دیجیتال، در به دو ماه گذشته شاهد افزایش قیمتی 130 درصدی بوده است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: همه چیز در مورد بازی آکسی اینفینیتی

ارزش کلی بازار این ارز دیجیتال اوایل امروز به مرز 41 میلیارد دلار رسید و از کمپانی EA نیز پیشی گرفت.

بازیکنان در Axie Infinity می‌توانند آکسی‌ها را خریداری، پرورش، جمع‌آوری و تغذیه کنند. این آکسی‌ها هیولاهای بامزه‌ای هستند که توسط کاربران در قالب توکن‌های غیرمثلی NFT ایجاد می‌شوند. تا به امروز، بازیکنان بیش از دو میلیون واحد از این موجودات را خلق کرده‌اند.

طبق داده های ارائه شده توسط Token Terminal، درآمد هفتگی این پروتکل به 34 میلیون دلار رسیده است، که حتی از بازار NFT پیشرو OpenSea نیز پیشی گرفته است.

این بازی مبتنی بر اتریوم با رسیدن یک میلیون بازیکن فعال در اوایل ماه آگوست به موفقیت بزرگی دست یافت. طرفداران آن عمدتا در جنوب شرقی آسیا قرار دارند و فیلیپین هم مرکز Axie Infinity است.

تعدادی از بازیکنان پس از ترک شغل اصلی خود به توکن‌های Smooth Love Potion (SLP) درون بازی متکی هستند. این امر حتی باعث شد تا مدتی پیش قانون‌گذاران فیلیپین پیشنهاد اخذ مالیات از آن‌ها را بدهند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام