با ادغام ادیوس و تیک توک، توکن AUDIO یک شبه 90 درصد افزایش یافت
اخبار ارز دیجیتال

با ادغام ادیوس و تیک توک، توکن AUDIO یک شبه 90 درصد افزایش یافت

AUDIO، توکن اصلی سرویس پخش موسیقی ادیوس (Audius)، پس از ادغام با غول رسانه‌های اجتماعی تیک توک (TikTok)، یک شبه ره صد ساله طی کرد و بیش از ۹۰ درصد افزایش یافت.

پس از انتشار اخبار ادغام Audius با TikTok، ارزش بازار توکن AUDIO از 1 میلیارد دلار نیز عبور کرد.

به گزارش دنیای ترید به نقل از رسانه ارز دیجیتال کوین دسک، در 24 ساعت گذشته، قیمت AUDIO، توکن گاورننس پروتکل غیرمتمرکز پخش موسیقی ادیوس (Audius)، تقریباً دو برابر شده و سرمایه بازار آن برای اولین بار به بالای 1 میلیارد دلار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن AUDIO با قیمت 3.10 دلار معامله می‌شود که افزایش قیمت 86 درصدی در 24 ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

نمودار جفت ارز اودیو به تتر AUDIO/USD- صرافی FTX – 26 مرداد 1400

نمودار جفت ارز ادیو به تتر AUDIO/USD- صرافی FTX – مرداد 1400

برنامه تیک توک (TikTok) را به جرئت می‌توان یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای انتشار ویدیوهای کوتاه دانست. سرویس پشتیبانی این اپلیکیشن هر روز در حال ساده تر کردن کاربرد توک توک برای تیک توکرهای سراسر دنیاست.

هدف از همکاری ادیوس با تیک توک، پشتیبانی از لیست ذخیره جدید موسوم به "TikTok Sounds" عنوان شد. این کار به منظور سهولت روند بارگذاری و انتخاب موسیقی در اپلیکیشن تیک توک صورت گرفته است.

توکن گاورننس (Governance) یا حاکمیتی چیست؟

توکن‌های حاکمیتی با این هدف ایجاد می‌شوند که به دارندگانشان حق رأی در مورد آینده پروتکل بدهد. دارندگان توکن حاکمیتی، می‌توانند تصمیمات مرتبط با پروژه مانند ارائه یا رد پیشنهادات را اتخاذ کنند و یا حتی سیستم حاکمیتی را تغییر دهند.

این فرایند دموکراتیک که محصول غیر متمرکز شدن پروتکل‌هاست، باعث می‌شود کاربران ارز دیجیتال، بر پروژه مورد نظر خود نظارت و کنترل داشته باشند.

کاربران برای ایمن سازی پلتفرم حاکمیتی ادیوس، AUDIO، توکن اختصاصی آن را استیک می‌کنند. در ازای استیکینگ توکن، کاربران قسمتی از کارمزدهای دریافتی شبکه به همراه امتیاز رأی دهی در تصمیمات اصلی و برخی خدمات ارزش افزوده مانند توکن‌های هنرمندان مورد علاقه خود را دریافت می‌کنند.

با اینکه این توکن روی بلاک چین اتریوم قرار دارد، بخش هایی از پلتفرم Audius بر روی بلاک چین Solana اجرا می‌شود.

به گزارش سایت کوین گکو (CoinGecko) خریداران توکن AUDIO با تزریق سرمایه فوری، ارزش بازار این توکن را برای اولین بار، به بالای 1 میلیارد دلار رساندند و آن را در لیست 90 ارز دیجیتال دارای حداقل ارزش بازار (مارکت کپ) 1 میلیارد دلار تبدیل کرد. ارزش بازار فعلی این ارز دیجیتال 1.23 میلیارد دلار اعلام شده است.

پروژه Audius ، معروف به «Spotify غیرمتمرکز»، در سال 2018 راه اندازی شد و یکی از بزرگترین برنامه های بلاکچینی غیر متمرکز و مشتری مدار است که به دست کاربران ماهانه که تعدادشان بالای 5 میلیون کاربر در ماه است، گردانده می‌شود.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام