پامپ دوج کوین: خبر جدید از ایلان ماسک، مرد سال 2021
اخبار ارز دیجیتال

پامپ دوج کوین: خبر جدید از ایلان ماسک، مرد سال 2021

در زندگی آمریکایی فرار از نفوذ و قدرت ایلان ماسک (Elon Musk) تقریباً غیر ممکن است. او مدیر عامل شرکت تسلا (Tesla)، بزرگترین شرکت خودروهای الکتریکی آمریکا با مقدار زیادی از پایگاه های سوخت الکتریکی در سراسر آمریکاست. او مدیر عامل تأسیسات ساخت و پرتاپ موشک اسپیس ایکس (Space X) با راکت های غول آسای فضا پیماست. او ثروتمندترین شخص حقیقی آمریکاست.

جالب است بدانید مولتی میلیاردر معروف، خانه شخصی ندارد. بله! ایلان ماسک تمامی ثروت خود را نقد کرده و در پروژه های بلندپروازانه اش تزریق کرده است. او پشت فرمان اتومبیلی می نشیند که خودش ساخته است و با 66 میلیون دنبال کننده در تویتتر، یکی از دوستداران پر و پا قرص توییتر و همچنین پدرخوانده دوج کوین است.

ایلان ماسک مرد سال 2021

در این هفته ایلان ماسک به عنوان مرد سال 2021 مجله تایم معرفی شد. رسانه های جهانی از جمله سی ان ان و وال استریت ژورنال این خبر را پوشش دادند. مجله تایم به این بهانه گزارش مفصلی از زندگی و موفقیت های ایلان ماسک تهیه کرد. در این گزارش ایلان ماسک به عنوان چهره ای با نفوذ و شخصیتی جذاب و چندوجهی معرفی شد. تایم ماسک را " دلقک، نابغه، اینفلوئنسر، رویاپرداز، صنعتگر، شومن و ترکیبی دیوانه واری از توماس ادیسون، بارنوم (شومن و سیرک باز بلندپرواز آمریکایی)، اندرو کارنگی (سرمایه‌دار و نیکوکار اسکاتلندی‌-آمریکایی) و دکتر منهتن (خدای انسان نما)" نامید. شخصی که ماشین‌های برقی اختراع و به مریخ سفر می‌کند.

نفوذ ماسک در وال استریت به قدری گسترده است که اکنون باید از خود پرسید وال استریت تحت تاثیر جریان نقدینگی است یا ایلان ماسک؟ ایلان ماسک بر وال استریت تسلط دارد. خود را پدر دوج کوین می نامد. تنها به یک اشاره ایلان ماسک، نمودار دوج کوین به حرکت در می آید.

بزرگترین شرکت خودروسازی اتومبیل های الکتریکی پذیرش دوج کوین را دو برابر می کند

روز گذشته ایلان ماسک به 66 میلیون دنبال کننده توییتر خود اعلام کرد که پذیرش دوج کوین را به عنوان روش پرداخت دو برابر می کند و زین پس محصولات بیشتری از شرکت تسلا را می توان با استفاده از دوج کوین خریداری کرد.

حرکت تدریجی پذیرش دوج کوین توسط صنایع ایلان ماسک پیش از این، در مرداد ماه آغاز شده بود. زمانیکه ایلان ماسک درگاه پرداخت دوج کوین شرکت خودروسازی تسلا را فعال کرد و با این اقدام وی، برای نخستین بار، امکان خریداری خودروهای دست دوم تسلا با استفاده از دوج کوین میسر شد.

ایلان ماسک: دوج کوین برای تراکنش بهتر از بیت کوین است

اعلامیه دوبرابرسازی پذیرش دوج کوین در صنایع خودروسازی تسلا، تنها یک روز پس از آن منتشر شد که ماسک ادعا کرد DOGE می تواند به عنوان یک سیستم پرداخت، عملکرد بهتری نسبت به پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین (BTC) ارائه دهد.

ماسک در مصاحبه با تایمز با اعلام این خبر، ادعا کرد بیت کوین برای پرداخت های روزانه مناسب نیست و دوج کوین گزینه مناسبی برای پرداخت های روزانه است.

وی افزود : " اساساً، بیت کوین جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست. دوج کوین اگرچه در ابتدا به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شد، ولی اکنون برای تراکنش ها مناسب تر است. زیرا دوستدار محیط زیست بوده و محبوبیت و رواج زیادی دارد."

پامپ دوج کوین در واکنش به بیانات ایلان ماسک: آینده دوج کوین چه خواهد بود؟

پس از این بیانات پدرخوانده دوج کوین، بلافاصله نمودار دوج کوین واکنش نشان داد و یک پامپ اتفاق افتاد. بطوریکه روز سه شنبه، قیمت Dogecoin در مقایسه با روز دوشنبه در ساعت 5 بعد از ظهر، تا 40 درصد افزایش یافت. به گزارش سایت CoinDesk، روز سه شنبه دوج کوین 22 سنت در مقایسه با 16 سنت روز قبل معامله شد و به حدود 20 سنت کاهش یافت.

البته این یک پامپ زودگذر بود و دوج کوین نتوانست مومنتوم خود را حفظ کند و قیمت دومرتبه به قیمت روز دوشنبه خود بازگشت. اما خط روند نزولی در نمودار روزانه شکسته شده و قیمت آماده آغاز یک روند صعودی است.

پامپ دوج کوین- تسلا پذیرش دوج کوین را دو برابر کرد

برای مشاهده تحلیل تکنیکال و ورود به بازار دوج کوین به صفحه سیگنال رایگان دوج کوین مراجعه فرمایید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام