آخرین اخبار داغ STEPN 🔥
اخبار ارز دیجیتال

آخرین اخبار داغ STEPN 🔥

در این صفحه آخرین اخبار به روز و معتبر استپن با نماد GMT منتشر می‌شود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: استپن چیست؟

آخرین اخبار ارز استپن (1 خرداد) | ادغام STEPN با اپل

روز گذشته، انتشار خبر ادغام استپن (STEPN) با درگاه پرداخت اپل ( Apple Pay)، باعث پامپ 8 درصدی قیمت GMT شد. (شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای این ارز را در ابتدای مطلب ملاحظه کنید.)
هدف از این اقدام، حذف نیاز کاربران به خروج از برنامه و استفاده از بازارهای خارجی برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال درون برنامه است. پیش از این، کاربران باید برای خرید و فروش nftهای درون برنامه، از برنامه‌های شخص ثالث استفاده می‌کردند.

این ادغام به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دبیت کارت و کردیت کارت و از طریق درگاه پرداخت Apple Pay تراکنش‌های خود را انجام دهند. STEPN با ساده‌سازی فرآیند تراکنش، تجربه‌ای جذاب‌تر را برای کاربران رقم می‌زند.

این توسعه‌ پس از آن صورت می‌گیرد که بازی محبوب اکسی اینفینیتی، اعلام کرد برای اولین بار برای دانلود، در دسترس کاربران اپل، در اپ استور قرار گرفته است. این امر نشان‌دهنده‌ی تغییر در موضع اپل نسبت به بازی‌های کریپتویی است.

علاوه بر این، STEPN از ویژگی جدیدی به نام «سیستم نشان‌ها و دستاوردها» “Badges & Achievement system” به‌طور انحصاری برای کاربران گوشی‌های iOS رونمایی کرده است. پس از این بروزرسانی، مشوق‌ها و پاداش‌های جدیدی در حین بازی به کاربران ارائه می‌شود.


معرفی بازی STEPN

STEPN یا جی ام تی (GMT)، یک برنامه سبک زندگی تحت وب است که با ویژگی‌هایی مانند سوشال‌فای (SocialFi) و گیم‌فای (GameFi) طراحی شده است. برنامه استپن اولین بازی تلفن همراه با قابلیت درآمدزایی با حرکت (Move-To-Earn) است که بر بستر بلاک‌چین سولانا ساخته شده است و اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس می‌باشد. روند بازی به این صورت است که کاربران به محض ورود به بازی باید کفش کتانی مجازی اختصاصی خود را بخرند. در بازار این اپلیکیشن، کفش‌های مختلفی با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف وجود دارد که افراد می‌توانند گزینه‌ی مناسب خود را از بین آن‌ها انتخاب کنند. مالکیت کفش‌های کتانی با استفاده از توکن‌های NFT به افراد تعلق می‌گیرد. در ادامه، افراد با پیاده‌روی یا دویدن در فضای باز، می‌توانند توکن اختصاصی بازی را به‌عنوان پاداش دریافت کنند.

برای اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه فرمایید: استپن چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام